CUPT

Case studies

Projektem objęci byli wszyscy pracownicy CUPT (także kadra zarządzająca i top management).
Celem było zorientowanie na obsługę klienta w Instytucji, w trakcie procesów związanych ze zmianą kultury organizacyjnej.

zdjęcie - CUPT

Projektem objęci byli wszyscy pracownicy CUPT (także kadra zarządzająca i top management).
Celem było zorientowanie na obsługę klienta w Instytucji, w trakcie procesów związanych ze zmianą kultury organizacyjnej.

Obsługa klienta rozumiana była na potrzeby opisywanego projektu bardzo szeroko: zarówno kontakt z klientami zewnętrznymi, beneficjentami, instytucjami, klientami wewnętrznymi oraz mediami.

Pracownicy CUPT w podziale na 12 grup wzięli udział w całodziennym warsztacie zatytułowanym „Efekt motyla”.

Po wyjaśnieniu zjawiska efektu motyla, pracownicy wzięli udział z trzygodzinnej symulacji budowy miasta -gdzie w podziale na 5. departamentów budowali aglomerację. Podczas budowy okazało się, że jeśli każdy z w/w departamentów gra jedynie do własnej bramki i działa bez porozumienia z innymi – w efekcie tracą.

Uczestnicy po odbytej symulacji podzielili się wnioskami dot. rangi i roli procesów obsługowych, zauważyli że zjawisko efektu motyla bardzo do nich pasuje: media na podstawie rozmowy z jedyną osobą z CUPT etykietują całą instytucję; pracownicy, bez współpracy i realnie zastosowanej synergii nie zrealizują swoich celów;

Kolejnym etapem był warsztat facylitowany przez trenera: jak budować kulturę organizacyjną zorientowaną na klienta w CUPT.

Wnioski z symulacji i warsztatu zostały spisane po szkoleniu i na ich bazie wdrożono nową kulturę organizacyjną, nowe wartości oraz nowe standardy.

Uczestnicy zaś optymalizują swoją pracę dzięki współpracy i budowaniu kultury współodpowiedzialności której ostatecznym beneficjentem jest klient.

Gamma - newsletter

Newsletter

Bądź na bieżąco z nowymi treściami wikiGammy. Zapisz się do naszego newslettera.

Zobacz nasze

referencje i case studies

Referencje

Projekty komercyjne

Referencje

Administracja publiczna

Referencje

Pełna lista referencyjna

Case studies

Zestawienie case studies

Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

Telefon
Zadzwoń do nas:

tel.:505 273 550,

Miejsce

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa

Mapa
Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę

lub użyj formularza
kontakt

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108

firma szkoleniowa

Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.