DOEHLER – Zarządzanie sobą w czasie
Celem projektu było wyposażenie Pracowników działu Obsługi Klienta w narzędziUczestnicy pracowali na zadaniach zbliżonych do zawodowych, dzięki czemu mogli odnieść treści szkoleniowe do specyfiki swojej pracy.
Pierwszym etapem było testowanie narzędzi zarządzania sobą w czasie z uwzględnieniem technik wspomagających efektywność jak choćby zarządzanie energią oraz praca nad tzw. Efektem piły.
Etapem drugim była gra strategiczna, podczas której Uczestnicy mogli zastosować nowopoznane techniki do swoich bieżących zadań, z uwzględnieniem współzależności – pracy w zespole, gdzie każdy ma swój preferowany styl pracy oraz bardzo często odmienny katalog priorytetów.
W efekcie powstał manual: jak zwiększyć efektywność pracy w POK na podstawie wniosków z w/w gry strategicznej. Uczestnicy wypracowali bardzo szczegółowy manual, w którym określili poziom strategiczny i operacyjny swojej pracy. Wyznaczyli priorytety dla poszczególnych stanowisk oraz dla całego Działu. Zdefiniowali tzw. Wąskie gardła, ustalili o jakiej porze dnia najefektywniej realizować zadania z każdej grupy.
Wykorzystaj najlepiej jeden z podstawowych zasobów w firmie, którym jest czas. Dowiedz się jak zarządzać swoim czasem tak by pracować efektywnie, a jednocześnie minimalizować wydatkowanie energii. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą szkoleń otwartych z zakresu efektywności osobistej: