SKAMEX Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością S.K.A potwierdza, że firma Gamma zrealizowała od września 2011 do marca 2012 roku cykl dwudniowych szkoleń w ramach projektu „Kompetencje – zaangażowanie, – jakość – konkurencyjność – projekt szkoleniowy dla Skamex Sp. z о.о.".
W ramach Cyklu zostały zrealizowane następujące tematy szkoleniowe:
- Akademia menedżera – zarządzanie zespołem sprzedażowym i obsługi klienta: 28 29.09.2011
- Motywowanie pracowników a rozwiązywanie konfliktu: 10-11.10.2011 O Budowanie autorytetu: 23-24.11.2011
- Zarządzanie projektami: 7-8.12.2011, 9-10.01.2012
- Zarządzanie Czasem: 21-22.09.2011, 26-27.09.2011, 5-6.12.2011
- Zarządzanie stresem i techniki relaksacyjne: 12-13.10.2011, 19-20.10.2011, 12 13.12.2011
- Komunikacja interpersonalna i asertywność w praktyce: 7-8.11.2011, 9-10.11.2011, 16-17.02.2012
- Komunikacja z klientem przez telefon (reklamacje, sprzedaż, obsługa klienta, sztuka telemarketingu): 11-12.01.2012
- Negocjacje handlowe analizą potrzeb w sprzedaży i finalizacją sprzedaży: 19-20.09.2011– 2 grupy
- Profesjonalna przed i posprzedażna obsługa klienta: 5-6.10.2011 – 2 grupy
- Zarządzanie czasem oraz sobą i klientem w czasie: 17-18.11.2011 – 2 grupy
- Sztuka prezentacji- sprzedaż poprzez prezentację: 14-15.12.2011 – 2 grupy
- Obsługa logistyki/ obsługa reklamacji w praktyce: 27-28.02.2012
- Obsługa klienta wewnętrznego: 01-02.03.2012
- Trening pracy zespołowej: 29-30.03.2012
Trenerzy prowadzący szkolenie wykazali się profesjonalizmem, znajomością omawianych tematów oraz zaangażowaniem w prowadzeniu zajęć, czego odzwierciedleniem były pozytywne opinie w ankietach ewaluacyjnych oraz wysoki przyrost wiedzy w testach wiedzy.
Potwierdzamy, że szkolenia zostały zrealizowane na najwyższym poziomie, a firma Gamma okazała się solidnym i wiarygodnym partnerem szkoleniowym.