Benchmarking
Benchmarking to proces mierzenia wydajności produktów, usług lub procesów firmy w porównaniu z wynikami innej firmy uważanej za lidera w branży.

Benchmarking to proces mierzenia wydajności produktów, usług lub procesów firmy w porównaniu z wynikami innej firmy uważanej za lidera w branży.
Cele benchmarkingu to głównie: określenie obszarów, które wymagają ulepszenia; przeanalizowanie, w jaki sposób inne organizacje osiągają wysoki poziom wydajności oraz wykorzystanie tych informacji do poprawy wydajności w własnej firmie.
CHALLENGER SALE - Sprzedaż prowokatywna
Klienci myślą: “dam mu swój czas, jeśli otrzymam w zamian coś wartościowego”. Uczymy w jaki sposób prowadzić sprzedaż, żeby klient chciał inwestować swój czas w…Techniki prezentacji „mniej znaczy więcej”
Skuteczność przekazu podnosimy poprzez zmianę formy i jego treści. W Online jedno i drugie nie jest tak intuicyjne jak w świecie spotkań bezpośrednich. Warto wiec… HR może i powinien pełnić rolę kluczowego partnera dla biznesu. Jeśli chcesz mieć realny wpływ, musisz być o dwa kroki przed wyzwaniami.
Dlatego tak ważne jest, aby mieć zaufanego partnera, który pomoże mądrze Ci się rozwijać.
Nasz „360° Newsletter HR” powstał właśnie w tym celu. Sprawdź i działaj pewniej.