Transport morski, Konosament

Transport morski, Konosament

Transport morski, Konosament

Szkolenia - logistyka, transport, spedycja
Celem szkolenia jest dostarczyć oraz uporządkować już nabytą wiedzę odnośnie transportu morskiego towarów

Szkolenie pozwala wyjaśnić specyficzne pojęcia występujące wyłącznie w transporcie morskim (między innymi: rola i odpowiedzialność osoby określonej mianem „shipper”). Omówimy temat obiegu dokumentów oraz rolę konosamentu (Bill of lading). Zapraszamy na szkolenie transport morski towarów, konosament.

INFORMACJE O SZKOLENIU

Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.

Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.

Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.

Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.

Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.

Obecnie nie ma ustalonego terminu szkolenia otwartego. Dowiedz się o nowym terminie: Konsultant

Szkolenie online

  • Korzystamy z większości dostępnych technologii transmisji video (Microsoft Teams, Google Meet, Webex, Zoom, Skype for Business, Clickmeeting) jak również narzędzi uatrakcyjniających spotkanie (Mural, Mentimeter, Kahoot, Miro, Videoask, Quizlet etc.)
  • Mamy wyjątkowe doświadczenie wśród firm szkoleniowych w organizacji szkoleń online i webinarów. Prowadziliśmy je długo przed pandemią.
  • Jeśli pojawiają się problemy z użytkowaniem programów nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
  • Cena obejmuje: udział w szkoleniu online, materiały w wersji elektronicznej, certyfikat PDF

14.05.2021
10:00 - 16:00
Szkolenie online
590 zł netto/os.
14.06.2021
10:00 - 16:00
Szkolenie online
590 zł netto/os

IDEA SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Cel szkolenia:
Dostarczyć wiedzy oraz uporządkować już nabytą wiedzę odnośnie transportu morskiego towarów, wskazać obowiązki i prawa stron umowy. Wyjaśnimy wiele specyficznych pojęć występujących wyłącznie w transporcie morskim (min. rola i odpowiedzialność osoby określonej mianem „shipper”). Omówimy transport morski towarów, obieg dokumentów a przede wszystkim rolę konosamentu (Bill of lading).

Na warsztaty zapraszamy:

  • logistyków
  • spedytorów
  • przewoźników
  • handlowców
  • osoby mające zawiązek z nadawaniem i odbieraniem towarów przewożonych transportem morskim

Zapraszamy na szkolenie transport morski towarów!

Cel szkolenia:

Dostarczyć wiedzy oraz uporządkować już nabytą wiedzę odnośnie transportu morskiego towarów, wskazać obowiązki i prawa stron umowy. Wyjaśnimy wiele specyficznych pojęć występujących wyłącznie w transporcie morskim (min. rola i odpowiedzialność osoby określonej mianem „shipper”). Omówimy transport morski towarów, obieg dokumentów a przede wszystkim rolę konosamentu (Bill of lading).

Na warsztaty zapraszamy:

  • logistyków
  • spedytorów
  • przewoźników
  • handlowców
  • osoby mające zawiązek z nadawaniem i odbieraniem towarów przewożonych transportem morskim

Zapraszamy na szkolenie transport morski towarów!

WYMAGANIA SPRZĘTOWE:

  • KOMPUTER
  • STAŁE ŁĄCZE INTERNETOWE
  • MAKSYMALNA GRUPA UCZESTNIKÓW: 25 OSÓB
    (decyduje kolejność zgłoszeń)

Webinar/szkolenie online to nowoczesny format szkoleniowy wykorzystujący transmisję audio-wideo w czasie rzeczywistym. Technologia typu „Streaming” umożliwia przesyłanie takich danych jak fonia, wizja i tekst „na żywo” dzięki czemu uczestnik otrzymuje pełnowartościowe szkolenie nie wstając zza swojego biurka.

Cel szkolenia:
Dostarczyć wiedzy oraz uporządkować już nabytą wiedzę odnośnie transportu morskiego towarów, wskazać obowiązki i prawa stron umowy. Wyjaśnimy wiele specyficznych pojęć występujących wyłącznie w transporcie morskim (min. rola i odpowiedzialność osoby określonej mianem „shipper”). Omówimy transport morski towarów, obieg dokumentów a przede wszystkim rolę konosamentu (Bill of lading).

Na warsztaty zapraszamy:

  • logistyków
  • spedytorów
  • przewoźników
  • handlowców
  • osoby mające zawiązek z nadawaniem i odbieraniem towarów przewożonych transportem morskim

Zapraszamy na szkolenie transport morski towarów!

PROGRAM SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

1. Podstawowe pojęcia w transporcie morskim

  • Jakie przepisy regulują przewóz ładunku drogą morską
  • przewoźnik morski (armator), przewóz ładunku, statek morski,
  • wyjaśnienie pojęć takich jak: armator, przewoźnik, NVOCC, frachtujący, shipper,
  • agent, makler, FCL/LCL i wiele innych
  • żegluga liniowa - umowa bukingowa, linie żeglugowe.
  • przewozy kontenerowe "drzwi-drzwi" (przewozy drobnicowe - LCL),
  • sprzęt kontenerowy,
  • załadunek i mocowanie towarów w kontenerze, opakowania transportowe,
  • problem „rolowania” kontenerów.

2. Koszty transportu morskiego:

  • koszty transportu w żegludze liniowej,
  • stawka frachtowa: LILO, LIFO, FILO, FIFO, dodatki frachtowe: BAF, CAF, congestion, inne
  • koszty portowe i koszty przewozów lądowych: THC, demurrage, detention, storage, inne

3. Konosament i inne dokumenty:

  • wystawianie konosamentu i jak czytać konosament
  • rodzaje konosamentu: załadowania i przyjęcia do załadowania (shipped, on board), (received for shipment)
  • Express bill, Sea waybill – czy zastępuje konosament?
  • rola konosamentu w umowie handlowej (akredytywa, inkaso dokumentowe),
  • prezentacja konosamentu - zwalnianie ładunku w porcie przeznaczenia, telex release, czy rzeczywiście do zwolnienia ładunku w porcie potrzeba wszystkich oryginałów? Postawy prawne.

4. Szkody w transporcie morskim i ubezpieczenia morskie:

  • awaria wspólna i poszczególna,
  • ubezpieczenie CARGO,
  • reklamacje do przewoźnika morskiego.

5. Warunki dostaw INCOTERMS@2020 w transporcie morskim

  • wszystkie rodzaje transportu (morski też): EXW, FCA, CPT, CIP, DAT, DAP, DDP
  • tylko transport morski i wodny śródlądowy: FAS, FOB, CFR i CIF
  • dlaczego warunki: FAS, FOB, CFR i CIF nie są zalecane gdy przewóz ładunków odbywa się w kontenerach

1. Podstawowe pojęcia w transporcie morskim

  • Jakie przepisy regulują przewóz ładunku drogą morską
  • przewoźnik morski (armator), przewóz ładunku, statek morski,
  • wyjaśnienie pojęć takich jak: armator, przewoźnik, NVOCC, frachtujący, shipper,
  • agent, makler, FCL/LCL i wiele innych
  • żegluga liniowa - umowa bukingowa, linie żeglugowe.
  • przewozy kontenerowe "drzwi-drzwi" (przewozy drobnicowe - LCL),
  • sprzęt kontenerowy,
  • załadunek i mocowanie towarów w kontenerze, opakowania transportowe,
  • problem „rolowania” kontenerów.


2. Koszty transportu morskiego:

  • koszty transportu w żegludze liniowej,
  • stawka frachtowa: LILO, LIFO, FILO, FIFO, dodatki frachtowe: BAF, CAF, congestion, inne
  • koszty portowe i koszty przewozów lądowych: THC, demurrage, detention, storage, inne


3. Konosament i inne dokumenty:

  • wystawianie konosamentu i jak czytać konosament
  • rodzaje konosamentu: załadowania i przyjęcia do załadowania (shipped, on board), (received for shipment)
  • Express bill, Sea waybill – czy zastępuje konosament?
  • rola konosamentu w umowie handlowej (akredytywa, inkaso dokumentowe),
  • prezentacja konosamentu - zwalnianie ładunku w porcie przeznaczenia, telex release, czy rzeczywiście do zwolnienia ładunku w porcie potrzeba wszystkich oryginałów? Postawy prawne.


4. Szkody w transporcie morskim i ubezpieczenia morskie:

  • awaria wspólna i poszczególna,
  • ubezpieczenie CARGO,
  • reklamacje do przewoźnika morskiego.


5. Warunki dostaw INCOTERMS@2020 w transporcie morskim

  • wszystkie rodzaje transportu (morski też): EXW, FCA, CPT, CIP, DAT, DAP, DDP
  • tylko transport morski i wodny śródlądowy: FAS, FOB, CFR i CIF
  • dlaczego warunki: FAS, FOB, CFR i CIF nie są zalecane gdy przewóz ładunków odbywa się w kontenerach

1. Podstawowe pojęcia w transporcie morskim

  • Jakie przepisy regulują przewóz ładunku drogą morską
  • przewoźnik morski (armator), przewóz ładunku, statek morski,
  • wyjaśnienie pojęć takich jak: armator, przewoźnik, NVOCC, frachtujący, shipper,
  • agent, makler, FCL/LCL i wiele innych
  • żegluga liniowa - umowa bukingowa, linie żeglugowe.
  • przewozy kontenerowe "drzwi-drzwi" (przewozy drobnicowe - LCL),
  • sprzęt kontenerowy,
  • załadunek i mocowanie towarów w kontenerze, opakowania transportowe,
  • problem „rolowania” kontenerów.

2. Koszty transportu morskiego:

  • koszty transportu w żegludze liniowej,
  • stawka frachtowa: LILO, LIFO, FILO, FIFO, dodatki frachtowe: BAF, CAF, congestion, inne
  • koszty portowe i koszty przewozów lądowych: THC, demurrage, detention, storage, inne

3. Konosament i inne dokumenty:

  • wystawianie konosamentu i jak czytać konosament
  • rodzaje konosamentu: załadowania i przyjęcia do załadowania (shipped, on board), (received for shipment)
  • Express bill, Sea waybill – czy zastępuje konosament?
  • rola konosamentu w umowie handlowej (akredytywa, inkaso dokumentowe),
  • prezentacja konosamentu - zwalnianie ładunku w porcie przeznaczenia, telex release, czy rzeczywiście do zwolnienia ładunku w porcie potrzeba wszystkich oryginałów? Postawy prawne.

4. Szkody w transporcie morskim i ubezpieczenia morskie:

  • awaria wspólna i poszczególna,
  • ubezpieczenie CARGO,
  • reklamacje do przewoźnika morskiego.

5. Warunki dostaw INCOTERMS@2020 w transporcie morskim

  • wszystkie rodzaje transportu (morski też): EXW, FCA, CPT, CIP, DAT, DAP, DDP
  • tylko transport morski i wodny śródlądowy: FAS, FOB, CFR i CIF
  • dlaczego warunki: FAS, FOB, CFR i CIF nie są zalecane gdy przewóz ładunków odbywa się w kontenerach

MIELIŚMY PRZYJEMNOŚĆ PRACOWAĆ ONLINE DLA:

1
Przeszkoliliśmy ponad 12000 osób z obszaru transport, spedycja, logistyka
2
Realizujemy z powodzeniem szkolenia online (otwarte i zamknięte) z wyżej wymienionych tematów od marca 2020 r.
3
Średnia ocena szkoleń wynosi 4,82 na skali pięciostopniowej. Praktycznie wszyscy uczestnicy wracają do nas na kolejne szkolenia.
4
Trenerzy prowadzący szkolenia to uznane autorytety oraz eksperci w swoich specjalizacjach.
Szkolenie związane z:
  • Transport morski
  • Konosament morski
  • Transport morski logistyka
  • Transport wodny rodzaje
  • Logistyka morska

OPINIE O SZKOLENIACH

Natalia Kłodawska

Project Manager
tel. +48 505 273 480
fax: (22) 266 08 51

 

n.klodawska@projektgamma.pl
Natalia Kłodawska
Preferuję kotakt:

Natalia Kłodawska

Project Manager
tel. +48 505 273 480
fax: (22) 266 08 51

 

n.klodawska@projektgamma.pl
Natalia Kłodawska
Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.
Dostępne formaty szkoleniowe:

Natalia Kłodawska

Project Manager
tel. +48 505 273 480
fax: (22) 266 08 51

 

n.klodawska@projektgamma.pl
Natalia Kłodawska
Preferuję kotakt:

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel: 22/266 08 48,
tel. kom.: 505 273 550

ul. Mysłowicka 15
01-612 Warszawa
NIP: 113-26-90-108

Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2019 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.