CASE STUDY 1

Case studies

Często zdarza się tak, że w zespołach od których oczekuje się coraz bardziej wyśrubowanych wyników dochodzi do zjawiska rywalizacji pomiędzy zespołami. Tak też się działo w jednej z firm sektora farmaceutycznego, w której wyśrubowane oczekiwania sprzedażowe zrodziły silną rywalizację międzyzespołową oraz wewnętrzne konflikty.

zdjęcie - CASE STUDY 1


CASH COLLECTION

OPIS SYTUACJI WYJŚCIOWEJ:

Często zdarza się tak, że w zespołach od których oczekuje się coraz bardziej wyśrubowanych wyników dochodzi do zjawiska rywalizacji pomiędzy zespołami. Tak też się działo w jednej z firm sektora farmaceutycznego, w której wyśrubowane oczekiwania sprzedażowe zrodziły silną rywalizację międzyzespołową oraz wewnętrzne konflikty.

CEL:

zostaliśmy zatrudnieni z prośbą o opracowanie projektu, który uświadomi uczestnikom, że  zachowania rywalizacyjne powinny być w głównej mierze skierowane na zewnątrz firmy. Projekt miał również wnieść wiele radości, zabawy i ocieplić relacje między uczestnikami, przede wszystkim jednak miał spełnić postawione przed nim funkcje szkoleniowe.

REALIZACJA:

opracowany przez nas projekt CASH COLLECTION pozwolił odczuć uczestnikom jak ważna jest współpraca wewnątrz organizacyjna, dzielenie się know how oraz best practice w  dążeniu do pokonania konkurentów rynkowych, a nie firmowych.

Projekt utrzymany jest w konwencji aukcji, podczas której zespoły nabywają prawo do realizacji różnorodnych aktywności, dzięki którym podbijają rynek dostarczając swoje produkty i usługi. Budżet, którym dysponują uczestnicy również jest generowany przez nich samych. Pytanie, które przyświecało realizacji projektu brzmiało „czy okaże się wystarczający?”.

EFEKT:

doświadczenia pochodzące z realizacji projektu doprowadziły do wzmocnienia wewnętrznej współpracy i eliminacji zjawiska wewnętrznej rywalizacji. Uczestnicy widząc jak bardzo osłabia ich współzawodniczenie połączyli siły i skierowali je przeciwko konkurencji rynkowej.

To podejście utrzymuje się do dnia dzisiejszego i przynosi wymierne efekty sprzedażowe. Niezwykle ważne jest również to, ze wszyscy doskonale się bawili podczas realizacji projektu, a moc wspólnie podejmowanych wyzwań zażegnała wcześniejsze konflikty i niedopowiedzenia.

Zobacz szkolenia powiązane z tym tematem:
SZKOLENIE NA ZAMÓWIENIE/SZKOLENIE ZAMKNIĘTE
SZKOLENIE NA ZAMÓWIENIE/SZKOLENIE ZAMKNIĘTE
SZKOLENIE NA ZAMÓWIENIE/SZKOLENIE ZAMKNIĘTE

Newsletter

Bądź na bieżąco z nowymi treściami wikiGammy. Zapisz się do naszego newslettera.

Zobacz nasze referencje i case studies

Referencje
Projekty komercyjne
Referencje
Administracja publiczna
Referencje
Pełna lista referencyjna
Case studies
Zestawienie case studies

Kolejne referencje

Obecne referencje
CASE STUDY 1
Następne referencje

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Porozmawiajmy o Twoich potrzebach:
tel: 22/266 08 48, tel. kom.: 505 273 550,
biuro@projektgamma.pl
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
 ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone.