Projekt jest odpowiedzią na wnioski z DC oraz cyklicznego SOOP w organizacji potwierdzającego potrzebę rozwoju umiejętności negocjacyjnych pracowników odpowiadających za pozyskiwanie klientów i rozwijanie potencjału współpracy.
Projekt jest odpowiedzią na wnioski z DC oraz cyklicznego SOOP w organizacji potwierdzającego potrzebę rozwoju umiejętności negocjacyjnych pracowników odpowiadających za pozyskiwanie klientów i rozwijanie potencjału współpracy.
Cykl warsztatów został przeprowadzony w procesie: analiza case studies, przygotowanie symulacji warsztatowych, warsztaty właściwe, follow up w postaci treningu on the job przeprowadzanego przez przełożonych pracowników delegowanych na szkolenia.
Warsztaty opierają się o trening następujących umiejętności negocjacyjnych: planowanie rozmowy negocjacyjnej, analiza profilu klienta, kontrola rozmowy, budowanie wartości propozycji, kotwiczenie i przekotwiczanie, reagowanie na presje, budowanie polityki ustępstw.
Projekty komercyjne
Administracja publiczna
Pełna lista referencyjna
Zestawienie case studies
ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.