KONICA MINOLTA - Cykl szkoleń w zakresie obsługi klienta dla pracowników Centrum Obsługi Klienta oraz Inżynierów Serwisu

Case studies

W odpowiedzi na potrzebę wypracowania standardów komunikacji w obsłudze klienta dla pracowników stacjonarnych i terenowych przygotowany został cykl szkoleń kompetencyjnych w zakresie bezpośredniej, telefonicznej i pisemnej obsługi klienta.

zdjęcie - KONICA MINOLTA - Cykl szkoleń w zakresie obsługi klienta dla pracowników Centrum Obsługi Klienta oraz Inżynierów Serwisu

KONICA MINOLTA
Cykl szkoleń w zakresie obsługi klienta dla pracowników Centrum Obsługi Klienta oraz Inżynierów Serwisu


W odpowiedzi na potrzebę wypracowania standardów komunikacji w obsłudze klienta dla pracowników stacjonarnych i terenowych przygotowany został cykl szkoleń kompetencyjnych w zakresie bezpośredniej, telefonicznej i pisemnej obsługi klienta.

Projekt zakłada trening umiejętności kluczowych w zakresie pozyskiwania informacji, definiowania problemu, reagowania w postaci zdalnego przyjęcia zgłoszenia i/lub rozwiązania problemu na odległość oraz umówienia wizyty serwisowej, a także przebiegu rozmowy podczas wizyty serwisowej.

Na tej podstawie przeprowadzono analizę najczęstszych sytuacji trudnych, korzystając z bazy rozmów rejestrowanych oraz analizy wizyt terenowych .

W efekcie powstał projekt składający się z 4 modułów tematycznych: komunikacja z klientem, standardy obsługi klienta, obsługa sytuacji trudnych, standardy komunikacji na odległość.

Projekt składa się z etapów: analizy sytuacji trudnych, stworzenia banku case studies, warsztatów właściwych, follow up w postaci coachingu on the job.

Jakie są kluczowe techniki dla każdego etapu procesu sprzedaży? Jak wpływać na proces negocjacji? Jak działać w sposób taki, by konsumenci i klienci utożsamili się z produktem? ak zachować się w ostatniej fazie sprzedaży? Sprawdź nasze szkolenia:
Zobacz szkolenia powiązane z tym tematem:
SZKOLENIE NA ZAMÓWIENIE/SZKOLENIE ZAMKNIĘTE
11 luty 2019 - 12 luty 2019
Warszawa

Newsletter

Bądź na bieżąco z nowymi treściami wikiGammy. Zapisz się do naszego newslettera.

Zobacz nasze referencje i case studies

Referencje
Projekty komercyjne
Referencje
Administracja publiczna
Referencje
Pełna lista referencyjna
Case studies
Zestawienie case studies

Kolejne case studies

Obecne referencje
KONICA MINOLTA - Cykl szkoleń w zakresie obsługi klienta dla pracowników Centrum Obsługi Klienta oraz Inżynierów Serwisu

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Porozmawiajmy o Twoich potrzebach:
tel: 22/266 08 48, tel. kom.: 505 273 550,
biuro@projektgamma.pl
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm
© Gamma sp. j. ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone.