Na etapie diagnozy potrzeb menedżerowie wskazywali konieczność wypracowania szczególnie motywatorów pozafinansowych. Konsultanci Gammy zaproponowali metodę tzw. puzzli Herzberga w oparciu o którą przełożeni zdiagnozowali czynniki, które wpływają na poziom satysfakcji oraz poziom motywacji pracowników.
Kluczowym momentem szkoleń było osadzenie tzw. polityki uznania w kulturze organizacyjnej ministerstwa. Menedżerowie mieli okazję zaplanować rozmowy z pracownikami wykorzystując innowacyjne narzędzie jakim jest recognition. Pozwoliło to zdiagnozować potrzeby psychologiczne pracowników i zaprojektować motywatory niezbędne dla różnych grup pracowniczych.
W poprzednim roku przeszkoliliśmy ponad 6 tys. klientów indywidualnych i ponad tysiąc klientów instytucjonalnych. Zajeliśmy 1 miejsce w rankingu Gazety Finansowej – „Najlepsze
Firmy Szkoleniowe 2016”. Zobacz nasze szkolenia w dziale:
szkolenia administracja.