Współpraca z firmą przebiegała sprawnie. Szkolenia zostały zrealizowane należycie, dlatego mamy przyjemność rekomendować firmę Gamma D.Didiuk i M. Wasilewski Sp.j. jako wiarygodnego i profesjonalnego organizatora szkoleń.
Biuro do spraw Substancji Chemicznych z siedzibą w Łodzi, potwierdza, że firma Gamma zrealizowała dla Pracowników Biura szkolenie pn. „Profesjonalna obsługa trudnego klienta” w dniu 7.04.2017 r.
Program szkolenia zawierał takie zagadnienia jak:
Pojęcie i cele profesjonalnej obsługi klienta Główne zasady profesjonalnej obsługi klienta Istota profesjonalnej obsługi klienta – kontakt z ludźmi Obsługa klienta jako proces komunikacji interpersonalnej
Określenie możliwych sposobów budowania relacji w procesie obsługi klienta
Zmiana dotychczasowego podejścia do obsługi klienta
Trzy modele obsługowe
Nastawienie - klucz do zmiany podejścia obsługowego
Budowa relacji z klientem w komunikacji interpersonalnej
Definicja i znaczenie komunikacji
Aspekty werbalne i ich znaczenie dla budowania relacji
Aspekty niewerbalne i ich znaczenie dla budowania relacji
Znaczenie efektu pierwszego wrażenia w budowaniu relacji
Profesjonalna obsługa klienta krok po kroku
Pierwszy kontakt z klientem
Autoprezentacja – rodzaje, techniki, znaczenie
Sposoby uzyskiwania i przekazywania niezbędnych informacji – rozpoznawanie potrzeb klientów Sztuka wywierania wpływu na ludzi - 6 zasad prof. Cialdiniego w praktyce
Cechy i kompetencje idealnego pracownika obsługi klienta – rys postaci
Analiza SWOT umiejętności profesjonalnej obsługi klienta urzędu
Szkolenie zostało przygotowane oraz zrealizowane w sposób profesjonalny. Zawartość merytoryczna szkolenia była dostosowana do potrzeb i oczekiwań uczestników szkolenia. Jednocześnie, uczestnicy szkolenia bardzo wysoko ocenili pracę oraz wiedzę trenera prowadzącego szkolenie - Pani Beaty Jurasz, czego odzwierciedleniem były wysokie oceny w ankietach ewaluacyjnych powyższego szkolenia.
Współpraca z firmą przebiegała sprawnie. Szkolenia zostały zrealizowane należycie, dlatego mamy przyjemność rekomendować firmę Gamma D.Didiuk i M. Wasilewski Sp.j. jako wiarygodnego i profesjonalnego organizatora szkoleń.
Zdobądź wiedzę i praktyczne umiejętności niezbędne w profesjonalnej obsłudze klienta. Zapraszamy na szkolenie z profesjonalnej obsługi klienta. Celem szkolenia jest udoskonalenie zdolności komunikacyjnych i rozwinięcie umiejętności przyjmowania postawy asertywnej w rozmowie z klientem. Dowiedz się jak budować swój wizerunek przez telefon, jak kontrolować przebieg rozmowy, jakie są zasady komunikacji werbalnej, oraz jak prowadzić rozmowę z trudnym klientem. Szkolenia powiązane z tym tematem: szkolenie telemarketing, szkolenia handlowe.
Wizerunek urzędu, PR urzędu w social media – to są wyzwania dla wszystkich urzędów. Wszystkie urzędy świadczą usługi dla ludności w sposób bezpośredni bądź pośredni. Od ich wizerunku zależy nastawienie potencjalnych klientów. Szkolenie budowanie wizerunku urzędu – zapraszamy!
Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.