Poczta polska

Lista Referencyjna – Projekty Komercyjne
W ramach projektu przeszkolono łącznie 755 przedstawicieli kadry kierowniczej PP S.A. w podziale na 37 grup szkoleniowych. Uczestnicy wysoko ocenili jakość i efektywność zrealizowanych zajęć, podkreślając jednocześnie, że wiedza pozyskana w trakcie szkolenia będzie miała praktyczne zastosowanie w miejscu pracy.
zdjęcie - Poczta polska
Poczty Polskiej S.A. cykl 2-dniowych szkoleń z zakresu oceniania i motywowania pracowników. Szkolenia realizowane były w okresie: listopad 2011 – marzec 2012 roku w 10 miastach. W Polsce.

Celem szkoleń było dostarczenie uczestnikom praktycznej wiedzy na temat oceny pracowniczej i jej znaczenia w zarządzaniu zespołem, zasad przeprowadzania rozmowy oceniającej oraz skutecznego motywowania pracowników do efektywnego działania.

W ramach projektu przeszkolono łącznie 755 przedstawicieli kadry kierowniczej PP S.A. w podziale na 37 grup szkoleniowych.

Uczestnicy wysoko ocenili jakość i efektywność zrealizowanych zajęć, podkreślając jednocześnie, że wiedza pozyskana w trakcie szkolenia będzie miała praktyczne zastosowanie w miejscu pracy.

Trenerzy prowadzący zajęcia byli bardzo dobrze przygotowani merytorycznie, prezentowali wysoki poziom profesjonalizmu oraz umiejętności dydaktycznych.

Dlatego też z pełnym przekonaniem możemy polecić usługi szkoleniowe spółki GAMMA.

Jak rozpoznawać potrzeby pracowników i skutecznie ich motywować? Zapraszamy HR i liderów na szkolenia HR. Zobacz też: szkolenie zarządzanie ludźmi, szkolenia managerskie.

Zobacz nasze

referencje i case studies

Referencje

Projekty komercyjne

Referencje

Administracja publiczna

Referencje

Pełna lista referencyjna

Case studies

Zestawienie case studies

Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

Telefon
Zadzwoń do nas:

tel.:505 273 550,

Miejsce

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa

Mapa
Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę

lub użyj formularza