Efektywna komunikacja interpersonalna – klucz do sukcesu w biznesie

Sprawna komunikacja jest kluczem do osiągnięcia sukcesu w świecie biznesu. Miękkie umiejętności interpersonalne pozwalają na zdobywanie klientów, współpracowników, dostawców i inwestorów. Dzięki nim można sprawniej i efektywniej zarządzać pracami zespołów i grup projektowych. Wszystko to przekłada się na poprawę pozycji przedsiębiorstwa na rynku oraz wzrost jego wskaźników finansowych. Dlatego warto wybrać się na szkolenie dotyczące opisywanego zagadnienia, by zdobyć stosowną wiedzę i rozwinąć własne umiejętności.

Sprawna komunikacja jest kluczem do osiągnięcia sukcesu w świecie biznesu. Miękkie umiejętności interpersonalne pozwalają na zdobywanie klientów, współpracowników, dostawców i inwestorów.

Dzięki nim można sprawniej i efektywniej zarządzać pracami zespołów i grup projektowych. Wszystko to przekłada się na poprawę pozycji przedsiębiorstwa na rynku oraz wzrost jego wskaźników finansowych.

ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

Przejdź od teorii do praktyki. Zacznij stosować postawę asertywną w życiu zawodowym i osobistym.   Zobacz: szkolenie asertywność, szkolenie z komunikacji, szkolenia po angielsku.

Dlatego warto wybrać się na szkolenie dotyczące opisywanego zagadnienia, by zdobyć stosowną wiedzę i rozwinąć własne umiejętności.

Efektywna komunikacja personalna obejmuje szeroki zakres technik komunikacji i zwraca uwagę na wszystkie 3 aspekty procesu komunikacyjnego – mowę ciała, ton głosu oraz słowa. Warto w tym miejscu zaznaczyć, o czym być może nie każdy wie, iż sama komunikacja werbalna odpowiada za przekaz jedynie 5 do 8 % informacji. Pozostałe 92 – 95 % informacji odczytywane są z tonu wypowiedzi i mowy ciała osoby wypowiadającej się.

Stąd też umiejętna gestykulacja i sposób mówienia są nawet ważniejsze od samych słów. Na ten aspekt szkolenie będzie zwracać uwagę – odkryje ono przed uczestnikami te obszary, na które zazwyczaj nie zwracają szczególnej uwagi, a których świadome użycie może znacząco zwiększyć skuteczność relacji interpersonalnych.

Samo szkolenie prowadzone jest metodą warsztatową i poza krótkimi wykładami teoretycznymi obejmuje: prowadzenie dyskusji, prezentację, analizę studium przypadku, wykonywanie testów, odgrywanie scenek, a w końcu praktyczne ćwiczenia indywidualne i zespołowe.

ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

Jak zachować life work balance? Jak nie bać się zmian? Jak opanować paraliżujący stres w życiu prywatnym i zawodowym? Jak przeciwdziałać wypaleniu zawodowemu? Jak zachować równowagę w emocjach? Zapoznaj się z naszymi szkoleniami interpersonalnymi:szkolenie asertywność, stres szkolenie, zarządzanie czasem szkolenie.

Zapoznaj się z naszym działem szkoleń sprzedażowych.

Podczas jednodniowego szkolenia uczestnicy zostaną zapoznani z: procesem komunikacji, komunikacją niewerbalną, komunikacją werbalną, sposobami nawiązywania i podtrzymywania kontaktu z rozmówcą, a w końcu omówione zostaną elementy inteligencji emocjonalnej, w tym jej wpływ na podejmowane działania, jak również metody rozwoju własnej inteligencji emocjonalnej.

Efektywna komunikacja interpersonalna jest jednym z kluczowych czynników decydujących o odniesieniu sukcesu w działalności biznesowej i publicznej, dlatego nie czekaj i zapisz się na stosowne szkolenie już dziś.

ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

z tej strefy wiedzy

Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
Profesjonalny zakład przemysłowy przypomina żywy organizm. Cały proces produkcji składa się z wielu etapów, które z kolei powiązane są z konkretnymi częściami zakładu oraz maszynami. Jeśli na którymkolwiek z tym etapów pojawią się opóźnienia lub błędy, zawsze ucierpi na tym cały proces.

Zapraszamy do naszej

gamma Wiki +

Znajdziesz tam:
  • 800 pigułek wiedzy
  • 40 filmów edukacyjnych
  • ~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej.
Raporty HR
Raporty HR

Okręty flagowe naszej strefy wiedzy w wersji audio.

Video
Video

Szereg koncepcji, narzędzi i idei w wersji video.

Audio
Audio

Audiopigułki wiedzy w drodze do pracy czy w – trakcie spaceru.

Artykuły
Artykuły

Do przeczytania w lub do pobrania w formacie pdf.

strefy wiedzy

WikiGamma
WikiGamma

Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

Gamma Q&A
Gamma Q&A

Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

Artykuły eksperckie
Artykuły eksperckie

Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

Video
Video

WikiGamma w formacie video.

Recenzje książek
Recenzje, Stanowiska pracy

Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

Artykuły
Artykuły, Artykuły cd., Prawo

Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE SZKOLENIA

powiązane z tematem artykułu

Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

Zadzwoń do nas:

tel.:505 273 550,

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa

Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę

lub użyj formularza

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108


Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.