zarządzanie relacjami z klientem na przykładzie firmy

Gamma - zarządzanie relacjami z klientem na przykładzie firmy

    Za przykład zarządzania relacjami z klientem posłuży nam hipotetyczna firma sprzedająca oprogramowanie komputerowe za pośrednictwem Internetu. By móc w pełni odpowiedzieć na potrzeby swoich klientów potrzebuje ona informacji o nich. W tym celu może posłużyć się zarządzaniem relacjami z klientem.

    Firma dysponuje już danymi dotyczącymi miejsca zamieszkania klientów i innymi podstawowymi informacjami, które klienci podają przy zamówieniu. By sprawdzić jak klienci wykorzystują ich produkt, firma może dołączyć do niego krótką ankietę na ten temat.

    Dane z ankiety pozwolą lepiej dostosować produkt do jego potrzeb. Sposobem zarządzania relacjami z klientem jest także badanie stopnia, w jakim satysfakcjonuje go dostarczony mu produkt. Możemy sprawdzić to oferując mu możliwość jego oceny na stronie internetowej, lub bezpośrednio zwracając się do niego z pytaniem o to czy jest zadowolony z naszych usług.

     

    ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

    Gamma - firma szkoleniowa roku w rankingu Gazety Finansowej. Oferujemy szkolenia menadżerskie i sprzedażowe np:

    i inne. Zapoznaj się z nimi. Zapraszamy.

     

    Dane pozyskane w ten sposób pozwolą obrać najlepszy możliwy kierunek rozwoju produktu, a także poszczególnych działów naszej firmy. 

    ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

    z tej strefy wiedzy

    Praca to środowisko, w którym chcemy być najlepszą wersją samego siebie, a nasze wyniki i produktywność jest stale oceniania. Nie chcemy zawieść przełożonego, współpracowników, samych siebie. Liczymy na podwyżkę, awans i chcemy, by nasza praca została doceniona.
    Asertywnością nazywamy umiejętność obrony własnych poglądów z zachowaniem pozytywnego, spokojnego zachowania. Do sztuki asertywności zalicza się również zdolność opanowania emocji, które zazwyczaj towarzyszą nam, gdy jesteśmy zmuszeni argumentować nasze potrzeby.
    Według definicji, asertywność to zdolność obrony własnych i cudzych praw i poglądów ze spokojnym i pozytywnym nastawieniem, bez agresji i pasywnego przyzwolenia na narzucenie sobie czyichś wartości czy opinii. W dużym uproszczeniu oznacza to w sposób przystępny zaznaczanie własnych potrzeb, wątpliwości.
    Psychologia to jeden z bardziej klasycznych kierunków studiów. Pozwala zdobyć wiedzę na temat ludzkiego umysły, mechanizmów funkcjonowania ludzkiej psychiki, procesów decyzyjnych.
    Znajomość podstaw psychologii jest przydatna w praktyce właściwie w każdym obszarze życia, w którym mamy kontakt z innymi ludźmi.

    strefy wiedzy

    WikiGamma
    WikiGamma

    Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

    Gamma Q&A
    Gamma Q&A

    Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

    Artykuły eksperckie
    Artykuły eksperckie

    Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

    Video
    Video

    WikiGamma w formacie video.

    Recenzje książek
    Recenzje, Stanowiska pracy

    Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

    Artykuły
    Artykuły, Artykuły cd., Prawo

    Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

    Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

    Telefon
    Zadzwoń do nas:

    tel.:505 273 550,

    Miejsce

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa

    Mapa
    Znajdź nas na mapie

    Zobacz mapę

    lub użyj formularza
    kontakt

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa
    NIP: 113-26-90-108

    firma szkoleniowa

    Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
    © Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
    Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.