Koło jakości
Koło jakości to technika zarządzania partycypacyjnego, która angażuje pracowników w rozwiązywanie problemów związanych z ich własną pracą.

Koło jakości to technika zarządzania partycypacyjnego, która angażuje pracowników w rozwiązywanie problemów związanych z ich własną pracą.
Koła jakości składają się z pracowników pracujących razem, którzy spotykają się w określonych odstępach czasu, aby omawiać problemy jakości i opracowywać rozwiązania usprawnień.
Celem Koła Jakości jest budowanie dobrych relacji z pracownikami oraz wzbudzenie w nich zaangażowania i poświęcenia w wykonywaną pracę.
Efektywnie przez wyzwania w zespole. Action learning w codziennej pracy menedżera.
Według badań przeprowadzonych przez MIT zespoły, w których ludzie wypowiadają się w mniej więcej takim samym stopniu, mogą poszczycić się lepszymi wynikami niż te, w których dominują jedna… HR może i powinien pełnić rolę kluczowego partnera dla biznesu. Jeśli chcesz mieć realny wpływ, musisz być o dwa kroki przed wyzwaniami.
Dlatego tak ważne jest, aby mieć zaufanego partnera, który pomoże mądrze Ci się rozwijać.
Nasz „360° Newsletter HR” powstał właśnie w tym celu. Sprawdź i działaj pewniej.