Specjalista ds. kadr i płac
Specjalista do spraw kadr i płac jest osobą odpowiedzialną za organizowanie procesu wypłacania wynagrodzeń dla pracowników oraz za przebieg procesu rekrutacji.

Specjalista do spraw kadr i płac jest osobą odpowiedzialną za organizowanie procesu wypłacania wynagrodzeń dla pracowników oraz za przebieg procesu rekrutacji. Osoba zatrudniona na tym stanowisku charakteryzuje się dogłębną znajomością prawa podatkowego i prawa pracy, ustala formy zatrudnienia i kontroluje terminy wypłacania wynagrodzeń.
Poprawność językowa w pismach urzędowych
Obecność błędów językowych w tekście na ogół źle świadczy o ich autorze. Poprawność językowa jest dla wielu ludzi świadectwem kultury, kompetencji i wykształcenia. Jej brak…Ownership mindset – Menedżer architektem odpowiedzialności
Współodpowiedzialność bierze się z poczucia współwłasności, a to z poczucia wpływu, współdecydowania i powiązania celów własnych z celami firmowymi. Zapraszamy na szkolenie ownership mindset –… HR może i powinien pełnić rolę kluczowego partnera dla biznesu. Jeśli chcesz mieć realny wpływ, musisz być o dwa kroki przed wyzwaniami.
Dlatego tak ważne jest, aby mieć zaufanego partnera, który pomoże mądrze Ci się rozwijać.
Nasz „360° Newsletter HR” powstał właśnie w tym celu. Sprawdź i działaj pewniej.