Specjalista ds. personalnych
Specjalista ds. Personalnych jest osobą odpowiedzialną za realizację polityki i strategii personalnej firmy.

Specjalista ds. Personalnych jest osobą odpowiedzialną za realizację polityki i strategii personalnej firmy. Do zadań pracownika na tym stanowisku należy, m.in.: prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, koordynacja i realizacja działań personalnych oraz porządkowanie i właściwe przechowywanie informacji pracowników w aktach osobowych.
Retencja – jak zatrzymać najlepszych pracowników w firmie?
Koszty pozafinansowe w postaci obniżenia motywacji i zaangażowania są trudne do oszacowania, choć odczuwane. Szkolenie z zarzadzania retencją uczy nas – wykorzystując do tego współczesne… HR może i powinien pełnić rolę kluczowego partnera dla biznesu. Jeśli chcesz mieć realny wpływ, musisz być o dwa kroki przed wyzwaniami.
Dlatego tak ważne jest, aby mieć zaufanego partnera, który pomoże mądrze Ci się rozwijać.
Nasz „360° Newsletter HR” powstał właśnie w tym celu. Sprawdź i działaj pewniej.