Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.
Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.
Szkolenie zamknięte
Program jest propozycją wstępną. Może zostać zmodyfikowany, aby odpowiedzieć na oczekiwania wynikające ze specyficznego kontekstu, dodatkowych potrzeb czy profilu grupy docelowej.
Zawartość może być realizowana w wersji warsztatowej, webinarowej, część materiału może być przedstawiona w formie pigułek wiedzy – video, podcast, infografiki. Może być również elementem większej akademii szkoleniowej.
Szkolenie zostanie przeprowadzone „na żywo” w formie online.
Podczas szkolenia online uczestnik ma możliwość zadawania pytań przy pomocy czatu lub mikrofonu. Szkolenie online odbywa się poprzez platformę ClickMeeting.
Wydawanie spójnych, powtarzalnych i wiarygodnych wyników badań mikrobiologicznych jest celem każdego laboratorium mikrobiologicznego. Laboratoria mikrobiologii farmaceutycznej w ramach systemu jakości podlegają okresowym audytom.
Audyt należy postrzegać jako coś więcej niż spacer po laboratorium z zadawaniem kilku pytań osobom w pobliżu. Proces audytu wymaga odpowiedniego planowania, zarządzania czasem podczas samego audytu, wyraźnego skupienia się na celu audytu. Audyt powinien jasno określać, w jaki sposób będzie oceniany poziom zgodności i na jakiej podstawie audyt zostanie uznany za udany lub inny.
Podczas tego szkolenia pomożemy zarówno pracownikom ZJ lub QP przeprowadzić audyt w laboratorium mikrobiologicznym, ale także pokażemy w jaki sposób przeprowadzać audyty wewnętrzne przez mikrobiologów.
Warsztaty skierowane są do pracowników firm farmaceutycznych, w szczególności:
Celem szkolenia jest praktyczne przedstawienie zasad przygotowywania i przeprowadzania audytu laboratorium mikrobiologicznego.
Podczas warsztatów uczestnicy poznają zagadnienia związane ze sposobami audytowania w obszarze laboratorium mikrobiologicznego oraz techniki radzenia sobie z najczęściej identyfikowanymi niezgodnościami. Szkolenie audyt wewnętrzny w laboratorium badawczym pomoże rozwiązać zarówno istniejące, jak i potencjalne problemy w laboratorium mikrobiologicznym.
W trakcie warsztatów audyt laboratorium zostaną również przedstawione role kluczowego personelu laboratorium w obszarze audytu wewnętrznego.
Warsztaty skierowane są do pracowników firm farmaceutycznych, w szczególności:
Wydawanie spójnych, powtarzalnych i wiarygodnych wyników badań mikrobiologicznych jest celem każdego laboratorium mikrobiologicznego. Laboratoria mikrobiologii farmaceutycznej w ramach systemu jakości podlegają okresowym audytom.
Audyt należy postrzegać jako coś więcej niż spacer po laboratorium z zadawaniem kilku pytań osobom w pobliżu. Proces audytu wymaga odpowiedniego planowania, zarządzania czasem podczas samego audytu, wyraźnego skupienia się na celu audytu. Audyt powinien jasno określać, w jaki sposób będzie oceniany poziom zgodności i na jakiej podstawie audyt zostanie uznany za udany lub inny.
Podczas tego szkolenia pomożemy zarówno pracownikom ZJ lub QP przeprowadzić audyt w laboratorium mikrobiologicznym, ale także pokażemy w jaki sposób przeprowadzać audyty wewnętrzne przez mikrobiologów.
Warsztaty skierowane są do pracowników firm farmaceutycznych, w szczególności:
Moduł 1.
Wytyczne dotyczące audytowania systemów zarządzania wg PN-EN ISO 19011
Moduł 2.
Personel
Moduł 3.
Pomieszczenia i urządzenia
Moduł 4.
Dokumentacja
Moduł 5.
Kontrola jakości – pobieranie i dostarczanie prób do badań, przydatność i kwalifikacja metod, pożywki, szkło, szczepy wzorcowe i środowiskowe, identyfikacja drobnoustrojów, wskaźniki biologiczne, wyniki poza zdefiniowanymi kryteriami akceptacji (OOX), kontrola i integralność danych
Moduł 6.
Wytwarzanie i analizy na zlecenie
Moduł 7.
Reklamacje
Moduł 8.
Inspekcje wewnętrzne
Moduł 9.
Zarządzanie jakością – kwalifikacja dostawców, kontrola zmian i odchyleń, CAPA
Moduł 1.
Wytyczne dotyczące audytowania systemów zarządzania wg PN-EN ISO 19011
Moduł 2.
Personel
Moduł 3.
Pomieszczenia i urządzenia
Moduł 4.
Dokumentacja
Moduł 5.
Kontrola jakości – pobieranie i dostarczanie prób do badań, przydatność i kwalifikacja metod, pożywki, szkło, szczepy wzorcowe i środowiskowe, identyfikacja drobnoustrojów, wskaźniki biologiczne, wyniki poza zdefiniowanymi kryteriami akceptacji (OOX), kontrola i integralność danych
Moduł 6.
Wytwarzanie i analizy na zlecenie
Moduł 7.
Reklamacje
Moduł 8.
Inspekcje wewnętrzne
Moduł 9.
Zarządzanie jakością – kwalifikacja dostawców, kontrola zmian i odchyleń, CAPA
Moduł 1.
Wytyczne dotyczące audytowania systemów zarządzania wg PN-EN ISO 19011
Moduł 2.
Personel
Moduł 3.
Pomieszczenia i urządzenia
Moduł 4.
Dokumentacja
Moduł 5.
Kontrola jakości – pobieranie i dostarczanie prób do badań, przydatność i kwalifikacja metod, pożywki, szkło, szczepy wzorcowe i środowiskowe, identyfikacja drobnoustrojów, wskaźniki biologiczne, wyniki poza zdefiniowanymi kryteriami akceptacji (OOX), kontrola i integralność danych
Moduł 6.
Wytwarzanie i analizy na zlecenie
Moduł 7.
Reklamacje
Moduł 8.
Inspekcje wewnętrzne
Moduł 9.
Zarządzanie jakością – kwalifikacja dostawców, kontrola zmian i odchyleń, CAPA
Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)
Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
Rekomendujemy Gammę, jako firmę doradczo-szkoleniową, która nie tylko realizuje dobre szkolenia, ale dodatkowo w taki sposób współpracuje z Klientem, by wszystkie działania były spójne ze specyfiką i strategią firmy.
Szkolenie było szczególnie istotne w przypadku grupy o zróżnicowanym poziomie kompetencji – od pracowników bardzo młodych stażem, przez osoby z kilkuletnim doświadczeniem, po menedżerów średniego szczebla. Realizacja w kilku oddzielnych modułach tematycznych, z jednoczesnym podsumowaniem wspólnych tematów w całej grupie dała oczekiwane przez nas efekty.
Pragniemy potwierdzić wysoki poziom przeprowadzonego szkolenia, mający odzwierciedlenie w danych uzyskanych z ankiet od uczestników. Szkolenie cechowało bardzo dobre przygotowanie merytoryczne trenerów prowadzących oraz wysoki poziom obsługi nas, jako klienta firmy GAMMA.
Cenię sobie dobrą komunikację i obsługę klienta za strony firmy Gamma. Pracownicy firmy cały czas czuwają nad przebiegiem projektu szkoleniowego, zgłaszają ewentualne zagrożenia i rekomendują zmiany.
Efekt marketingowy szkoleń najłatwiej mierzyć prośbami o kolejne tego typu spotkania. Farmaceuci, jako wyjątkowo wymagająca grupa na tyle wysoko ocenili pracę trenerską, że sami, z własnej inicjatywy zwracali się z prośbą do koordynatora projektu o możliwość rozbudowania działań szkoleniowych
Dzięki kreatywnej formule szkoleń opracowanej przez Gamma sp. j. uczestnicy zostali w pełni zaangażowani w aktywności szkoleniowe oraz wysoko ocenili wartość merytoryczną warsztatów i zdobytą wiedzę oraz umiejętności.
Projekt został oceniony wysoko, zarówno pod względem przekazu merytorycznego, jak również atmosfery oraz zaangażowania i komunikatywności wszystkich trzech trenerów prowadzących szkolenie.
Fachowość oraz miła atmosfera podczas szkolenia spotkały się z uznaniem uczestników, którzy wysoko ocenili kwalifikacje prowadzących zajęcia.
Cenimy zespół firmy Gamma za zaangażowanie, dynamikę pracy i wypracowywanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb Klienta.
Dzięki Współpracy z firmą Gamma, w badaniu satysfakcji pracowników za rok 2011, uzyskaliśmy Wzrost wskaźników w obszarach efektywne zarządzanie i leadership odpowiednio o 5% i 13%.
Pracownicy uczestniczący w szkoleniu w zdecydowanym stopniu rozwinęli swoje umiejętności w zakresie objętym szkoleniem. Szkolenie zmotywowało bowiem pracowników do przygotowania długoterminowych planów rozwojowych, które wraz z planem rozwojowym o charakterze „on-the-job” pozwoliło na objęcie przez nich wyższych stanowisk, w tym menedżerskich.
Kompetentni trenerzy, indywidualne podejście do uczestników, profesjonalizm w przekazywaniu wiedzy oraz formuła szkolenia, wpłynęły na pozytywną opinię uczestników
Obszar zarządzania zespołem (delegowanie zadań, budowanie autorytetu, motywowanie pracowników, zarządzanie rozwoje) jest tym, w którym na pewno Gamma się specjalizuje.
Rzetelność i fachowość firmy „Gamma”, połączone z osobistym zaangażowaniem jej pracowników, zaowocowały szkoleniem przeprowadzonym na bardzo wysokim poziomie merytorycznym.
Biorąc pod uwagę dotychczasową współpracę oceniamy firmę Gamma, jako dostawcę szkoleń o najwyższej, jakości. Jesteśmy pełni uznania dla know-how firmy oraz kompetencji trenerów.
Trenerzy wykazali się dużą wiedzą i doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów. Każdy z nich stosował indywidualne podejście do uczestnika, co wpływało na efektywność całego procesu szkoleniowego.
Szkolenie było inspirujące. Poznałem metody wcześniej przeze mnie niewykorzystywane. Dodatkowym atutem była mała grupa szkoleniowa i uczestnicy z innych branż, co moim zdaniem wpłynęło pozytywnie na jakość warsztatów.
Trenerzy prowadzący szkolenia wykazali się rzetelnością oraz profesjonalizmem, co zaważyło o podjęciu decyzji o realizacji kolejnego projektu, który wspólnie rozpoczęliśmy
Cykl życia arkuszy Excel. Case study – omówienie walidacji na przykładzie. Warsztaty – samodzielna walidacja przykładowego arkusza. Arkusze Excel a kategoria oprogramowania wg GAMP 5.
Zezwolenie na wytwarzanie w zakresie importu. Proces certyfikacji w imporcie (Aneks 16). Certyfikat EU GMP dla wytwórcy w kraju trzecim. Farmaceutyczny System Jakości (QMS) importera.
Gospodarka o obiegu zamkniętym. Deklaracje środowiskowe (Green Claims). Zerowy poziom zanieczyszczeń na rzecz nietoksycznego środowiska. Strategia plastikowa. Gospodarka odpadami, opakowaniami i odpadami opakowaniowymi.
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.