PRODUKCJA KONTRAKTOWA KOSMETYKÓW

Szkolenia farmaceutyczne i kosmetyczne onlineotwartezamkniete

Zdobycie wiedzy jak wprowadzić markę własną kosmetyków. Ważne aspekty przy zleceniu produkcji zarówno dla osób, które planują zlecenie produkcji swojej marki własnej firmie zewnętrznej, ale także dla firm prowadzących lub planujących rozpoczęcie produkcji kosmetyków pod markami własnymi klientów.

INFORMACJE O SZKOLENIU

Szkolenie online

  • Korzystamy z większości dostępnych technologii transmisji video (Microsoft Teams, Google Meet, Webex, Zoom, Skype for Business, Clickmeeting) jak również narzędzi uatrakcyjniających spotkanie (Mural, Mentimeter, Kahoot, Miro, Videoask, Quizlet etc.)
  • Mamy wyjątkowe doświadczenie wśród firm szkoleniowych w organizacji szkoleń online i webinarów. Prowadziliśmy je długo przed pandemią.
  • Jeśli pojawiają się problemy z użytkowaniem programów nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
  • Dostarczamy narzędzia wspierające rozwój w postaci zadań przedszkoleniowych, poszkoleniowych oraz pigułek wiedzy (video, tekst, podcast).
  • Cena obejmuje: udział w szkoleniu online, materiały w wersji elektronicznej, certyfikat PDF.

Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.

Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.

W razie zaostrzenia sytuacji epidemicznej szkolenie przeprowadzimy online

Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.

Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.

Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.

IDEA SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Szkolenie online to nowoczesny format szkoleniowy wykorzystujący transmisję audio-wideo w czasie rzeczywistym. Technologia typu „Streaming” umożliwia przesyłanie takich danych jak fonia, wizja i tekst „na żywo” dzięki czemu uczestnik otrzymuje pełnowartościowe szkolenie nie wstając zza swojego biurka.

WYMAGANIA SPRZĘTOWE:

  • KOMPUTER z głośnikami (np. laptop, tablet)
  • STAŁE ŁĄCZE INTERNETOWE
  • Aktualna przeglądarka Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge, lub Opera
  • System operacyjny taki jak Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS.

Cel szkolenia:
Zdobycie wiedzy jak wprowadzić markę własną kosmetyków. Ważne aspekty przy zleceniu produkcji zarówno dla osób, które planują zlecenie produkcji swojej marki własnej firmie zewnętrznej, ale także dla firm prowadzących lub planujących rozpoczęcie produkcji kosmetyków pod markami własnymi klientów.

Adresaci szkolenia:

  • osoby, które planują stworzenia marki własnej kosmetyków;
  • osoby, które planują produkować kosmetyki pod markami własnymi dla klientów,
  • osoby początkujące w technologii wytwarzania kosmetyków,
  • pracownicy działów badawczo-wdrożeniowych oraz kontroli jakości,
  • pracownicy firm kosmetycznych oraz laboratoriów kontraktowych świadczących usługi w zakresie opracowywania receptur i badań jakościowych kosmetyków,
  • osoby, które chciałyby same zająć się produkcją kosmetyków,
  • osoby, które chciałyby uzupełnić swoją wiedzę z zakresu produkcji kosmetyków,
  • dla wszystkich zainteresowanych proponowaną tematyką.

Szkolenie online to nowoczesny format szkoleniowy wykorzystujący transmisję audio-wideo w czasie rzeczywistym. Technologia typu „Streaming” umożliwia przesyłanie takich danych jak fonia, wizja i tekst „na żywo” dzięki czemu uczestnik otrzymuje pełnowartościowe szkolenie nie wstając zza swojego biurka.

WYMAGANIA SPRZĘTOWE:

  • KOMPUTER z głośnikami (np. laptop, tablet)
  • STAŁE ŁĄCZE INTERNETOWE
  • Aktualna przeglądarka Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge, lub Opera
  • System operacyjny taki jak Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS.

Cel szkolenia:
Zdobycie wiedzy jak wprowadzić markę własną kosmetyków. Ważne aspekty przy zleceniu produkcji zarówno dla osób, które planują zlecenie produkcji swojej marki własnej firmie zewnętrznej, ale także dla firm prowadzących lub planujących rozpoczęcie produkcji kosmetyków pod markami własnymi klientów.

Adresaci szkolenia:

  • osoby, które planują stworzenia marki własnej kosmetyków;
  • osoby, które planują produkować kosmetyki pod markami własnymi dla klientów,
  • osoby początkujące w technologii wytwarzania kosmetyków,
  • pracownicy działów badawczo-wdrożeniowych oraz kontroli jakości,
  • pracownicy firm kosmetycznych oraz laboratoriów kontraktowych świadczących usługi w zakresie opracowywania receptur i badań jakościowych kosmetyków,
  • osoby, które chciałyby same zająć się produkcją kosmetyków,
  • osoby, które chciałyby uzupełnić swoją wiedzę z zakresu produkcji kosmetyków,
  • dla wszystkich zainteresowanych proponowaną tematyką.

Cel szkolenia:
Zdobycie wiedzy jak wprowadzić markę własną kosmetyków. Ważne aspekty przy zleceniu produkcji zarówno dla osób, które planują zlecenie produkcji swojej marki własnej firmie zewnętrznej, ale także dla firm prowadzących lub planujących rozpoczęcie produkcji kosmetyków pod markami własnymi klientów.

Adresaci szkolenia:

  • osoby, które planują stworzenia marki własnej kosmetyków;
  • osoby, które planują produkować kosmetyki pod markami własnymi dla klientów,
  • osoby początkujące w technologii wytwarzania kosmetyków,
  • pracownicy działów badawczo-wdrożeniowych oraz kontroli jakości,
  • pracownicy firm kosmetycznych oraz laboratoriów kontraktowych świadczących usługi w zakresie opracowywania receptur i badań jakościowych kosmetyków,
  • osoby, które chciałyby same zająć się produkcją kosmetyków,
  • osoby, które chciałyby uzupełnić swoją wiedzę z zakresu produkcji kosmetyków,
  • dla wszystkich zainteresowanych proponowaną tematyką.

PROGRAM SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Moduł 1.
Receptura produktu

  • trendy – jak wdrożyć swój pomysł na kosmetyk,
  • surowce – jakie surowce wybrać do produkcji kosmetyku,
  • kosmetyki konwencjonalne a kosmetyki naturalne – skład i różnice.

Moduł 2.
Opakowanie

  • wybór opakowania,
  • opakowania ekologiczne.

Moduł 3.
Etykieta, badania, zgłoszenie CPNP i dokumentacja

  • obowiązkowe informacje na etykiecie,
  • obowiązkowe badania,
  • nieobowiązkowe badania,
  • dokumentacja kosmetyku pod marką własną,
  • zgłoszenie CPNP,
  • Osoba Odpowiedzialna.

Moduł 4.
Kalkulacja finansowa projektu

  • MOQ – minimalna liczba zamówionych kosmetyków,
  • cena jednostkowa – co najbardziej wpływa na cenę jednostkową kosmetyku,
  • czas realizacji pierwszego zamówienia z uwzględnieniem czasu koniecznego do przeprowadzenia badań.

Moduł 1.
Receptura produktu

  • trendy – jak wdrożyć swój pomysł na kosmetyk,
  • surowce – jakie surowce wybrać do produkcji kosmetyku,
  • kosmetyki konwencjonalne a kosmetyki naturalne – skład i różnice.

Moduł 2.
Opakowanie

  • wybór opakowania,
  • opakowania ekologiczne.

Moduł 3.
Etykieta, badania, zgłoszenie CPNP i dokumentacja

  • obowiązkowe informacje na etykiecie,
  • obowiązkowe badania,
  • nieobowiązkowe badania,
  • dokumentacja kosmetyku pod marką własną,
  • zgłoszenie CPNP,
  • Osoba Odpowiedzialna.

Moduł 4.
Kalkulacja finansowa projektu

  • MOQ – minimalna liczba zamówionych kosmetyków,
  • cena jednostkowa – co najbardziej wpływa na cenę jednostkową kosmetyku,
  • czas realizacji pierwszego zamówienia z uwzględnieniem czasu koniecznego do przeprowadzenia badań.

Moduł 1.
Receptura produktu

  • trendy – jak wdrożyć swój pomysł na kosmetyk,
  • surowce – jakie surowce wybrać do produkcji kosmetyku,
  • kosmetyki konwencjonalne a kosmetyki naturalne – skład i różnice.

Moduł 2.
Opakowanie

  • wybór opakowania,
  • opakowania ekologiczne.

Moduł 3.
Etykieta, badania, zgłoszenie CPNP i dokumentacja

  • obowiązkowe informacje na etykiecie,
  • obowiązkowe badania,
  • nieobowiązkowe badania,
  • dokumentacja kosmetyku pod marką własną,
  • zgłoszenie CPNP,
  • Osoba Odpowiedzialna.

Moduł 4.
Kalkulacja finansowa projektu

  • MOQ – minimalna liczba zamówionych kosmetyków,
  • cena jednostkowa – co najbardziej wpływa na cenę jednostkową kosmetyku,
  • czas realizacji pierwszego zamówienia z uwzględnieniem czasu koniecznego do przeprowadzenia badań.

MIELIŚMY PRZYJEMNOŚĆ PRACOWAĆ DLA:

1

Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.

2

W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.

3

Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)

4

Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.

Szkolenie związane z:
  • Receptura produktu
  • Etykieta
  • Badania
  • Zgłoszenie CPNP i dokumentacja
  • Produkcja kontraktowa kosmetyków

OPINIE O SZKOLENIACH

Monika Romanowska


Business Development Manager
tel.: 696 047 561
fax: 22 266 08 51
m.romanowska@projektgamma.pl
Monika Romanowska

Monika Romanowska


Business Development Manager
tel.: 696 047 561
fax: 22 266 08 51
m.romanowska@projektgamma.pl
Monika Romanowska

Monika Romanowska


Business Development Manager
tel.: 696 047 561
fax: 22 266 08 51
m.romanowska@projektgamma.pl
Monika Romanowska



Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia farmaceutyczne i kosmetyczne

Gospodarka o obiegu zamkniętym. Deklaracje środowiskowe (Green Claims). Zerowy poziom zanieczyszczeń na rzecz nietoksycznego środowiska. Strategia plastikowa. Gospodarka odpadami, opakowaniami i odpadami opakowaniowymi.

2023-12-14
14 grudnia 2023
2023-12-14
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

V-label, Vegan Society. Nordic Swan i EcoLabel. EcoCert. NaTrue.

2023-12-15
15 grudnia 2023
2023-12-15
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

Procedura dotycząca identyfikacji, klasyfikacja drobnoustrojów. Identyfikacja mikroskopowa – problemy, które mogą nas spotkać z preparatami barwionymi metodą Grama. Identyfikacja makroskopowa – czy może się zmieniać wygląd kolonii i czy próbkowanie z każdego miejsca kolonii jest równocenne. Przeglądanie wyników identyfikacji i ich interpretacja – czy wynik identyfikacji jest zawsze prawidłowy.

2024-02-28
28 lutego 2024
2024-02-28
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108


Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.