Szkolenie online
Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.
Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.
W razie zaostrzenia sytuacji epidemicznej szkolenie przeprowadzimy online
Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.
Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.
Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.
W trakcie warsztatów uczestnicy zapoznają się z aktualnymi wymaganiami i praktycznym omówieniem kwalifikacji i walidacji, zarówno w firmie farmaceutycznej, jak również w hurtowni farmaceutycznej (wymagania odnośnie walidacji i kwalifikacje są takie same dla wszystkich).
Zmieniona wersja Aneksu 15 kładzie nacisk na podejście uwzględniające Zarządzanie Ryzykiem jakości w ciągu całego cyklu życia produktu leczniczego.
Prowadzący w sposób praktyczny przedstawi organizację prac walidacyjnych oraz omówi etapy kwalifikacji i walidacji i przygotowania dokumentacji na przykładach.
Szkolenie skierowane jest do:
WYMAGANIA SPRZĘTOWE:
W trakcie warsztatów uczestnicy zapoznają się z aktualnymi wymaganiami i praktycznym omówieniem kwalifikacji i walidacji, zarówno w firmie farmaceutycznej, jak również w hurtowni farmaceutycznej (wymagania odnośnie walidacji i kwalifikacje są takie same dla wszystkich).
Zmieniona wersja Aneksu 15 kładzie nacisk na podejście uwzględniające Zarządzanie Ryzykiem jakości w ciągu całego cyklu życia produktu leczniczego.
Prowadzący w sposób praktyczny przedstawi organizację prac walidacyjnych oraz omówi etapy kwalifikacji i walidacji i przygotowania dokumentacji na przykładach.
Szkolenie skierowane jest do:
W trakcie warsztatów uczestnicy zapoznają się z aktualnymi wymaganiami i praktycznym omówieniem kwalifikacji i walidacji, zarówno w firmie farmaceutycznej, jak również w hurtowni farmaceutycznej (wymagania odnośnie walidacji i kwalifikacje są takie same dla wszystkich).
Zmieniona wersja Aneksu 15 kładzie nacisk na podejście uwzględniające Zarządzanie Ryzykiem jakości w ciągu całego cyklu życia produktu leczniczego.
Prowadzący w sposób praktyczny przedstawi organizację prac walidacyjnych oraz omówi etapy kwalifikacji i walidacji i przygotowania dokumentacji na przykładach.
Szkolenie skierowane jest do:
Moduł 1.
Walidacja i kwalifikacja – wymagania prawne
Moduł 2.
Obszary podlegające walidacji/kwalifikacji
Moduł 3.
Główny Plan Walidacji – zarządzanie procesem walidacji
Moduł 4.
Rodzaje walidacji procesu
Moduł 5.
Rodzaje kwalifikacji: DQ, IQ, OQ/PQ
Moduł 6.
Dokumentacja w procesie walidacji/kwalifikacji
Moduł 7.
Zasady przeprowadzenia walidacji/kwalifikacji
Moduł 8.
Walidacja procesu wytwarzania
Moduł 9.
Walidacja procesu pakowania
Moduł 10.
Odchylenia w procesie walidacji/kwalifikacji
Moduł 11.
Zarządzanie i utrzymanie statusu kwalifikacji i walidacji
Moduł 12.
Rewalidacja/rekwalifikacja, monitoring
Moduł 13.
Warsztaty:
Moduł 14.
Walidacja czyli po co cały ten zgiełk – podsumowanie
Moduł 1.
Walidacja i kwalifikacja – wymagania prawne
Moduł 2.
Obszary podlegające walidacji/kwalifikacji
Moduł 3.
Główny Plan Walidacji – zarządzanie procesem walidacji
Moduł 4.
Rodzaje walidacji procesu
Moduł 5.
Rodzaje kwalifikacji: DQ, IQ, OQ/PQ
Moduł 6.
Dokumentacja w procesie walidacji/kwalifikacji
Moduł 7.
Zasady przeprowadzenia walidacji/kwalifikacji
Moduł 8.
Walidacja procesu wytwarzania
Moduł 9.
Walidacja procesu pakowania
Moduł 10.
Odchylenia w procesie walidacji/kwalifikacji
Moduł 11.
Zarządzanie i utrzymanie statusu kwalifikacji i walidacji
Moduł 12.
Rewalidacja/rekwalifikacja, monitoring
Moduł 13.
Warsztaty:
Moduł 14.
Walidacja czyli po co cały ten zgiełk – podsumowanie
Moduł 1.
Walidacja i kwalifikacja – wymagania prawne
Moduł 2.
Obszary podlegające walidacji/kwalifikacji
Moduł 3.
Główny Plan Walidacji – zarządzanie procesem walidacji
Moduł 4.
Rodzaje walidacji procesu
Moduł 5.
Rodzaje kwalifikacji: DQ, IQ, OQ/PQ
Moduł 6.
Dokumentacja w procesie walidacji/kwalifikacji
Moduł 7.
Zasady przeprowadzenia walidacji/kwalifikacji
Moduł 8.
Walidacja procesu wytwarzania
Moduł 9.
Walidacja procesu pakowania
Moduł 10.
Odchylenia w procesie walidacji/kwalifikacji
Moduł 11.
Zarządzanie i utrzymanie statusu kwalifikacji i walidacji
Moduł 12.
Rewalidacja/rekwalifikacja, monitoring
Moduł 13.
Warsztaty:
Moduł 14.
Walidacja czyli po co cały ten zgiełk – podsumowanie
Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)
Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.
Trenerzy prowadzący szkolenia wykazali się rzetelnością oraz profesjonalizmem, co zaważyło o podjęciu decyzji o realizacji kolejnego projektu, który wspólnie rozpoczęliśmy
Szkolenie było szczególnie istotne w przypadku grupy o zróżnicowanym poziomie kompetencji – od pracowników bardzo młodych stażem, przez osoby z kilkuletnim doświadczeniem, po menedżerów średniego szczebla. Realizacja w kilku oddzielnych modułach tematycznych, z jednoczesnym podsumowaniem wspólnych tematów w całej grupie dała oczekiwane przez nas efekty.
Trenerzy wykazali się dużą wiedzą i doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów. Każdy z nich stosował indywidualne podejście do uczestnika, co wpływało na efektywność całego procesu szkoleniowego.
Biorąc pod uwagę dotychczasową współpracę oceniamy firmę Gamma, jako dostawcę szkoleń o najwyższej, jakości. Jesteśmy pełni uznania dla know-how firmy oraz kompetencji trenerów.
Pracownicy uczestniczący w szkoleniu w zdecydowanym stopniu rozwinęli swoje umiejętności w zakresie objętym szkoleniem. Szkolenie zmotywowało bowiem pracowników do przygotowania długoterminowych planów rozwojowych, które wraz z planem rozwojowym o charakterze „on-the-job” pozwoliło na objęcie przez nich wyższych stanowisk, w tym menedżerskich.
Pragniemy potwierdzić wysoki poziom przeprowadzonego szkolenia, mający odzwierciedlenie w danych uzyskanych z ankiet od uczestników. Szkolenie cechowało bardzo dobre przygotowanie merytoryczne trenerów prowadzących oraz wysoki poziom obsługi nas, jako klienta firmy GAMMA.
Dzięki kreatywnej formule szkoleń opracowanej przez Gamma sp. j. uczestnicy zostali w pełni zaangażowani w aktywności szkoleniowe oraz wysoko ocenili wartość merytoryczną warsztatów i zdobytą wiedzę oraz umiejętności.
Obszar zarządzania zespołem (delegowanie zadań, budowanie autorytetu, motywowanie pracowników, zarządzanie rozwoje) jest tym, w którym na pewno Gamma się specjalizuje.
Cenimy zespół firmy Gamma za zaangażowanie, dynamikę pracy i wypracowywanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb Klienta.
Kompetentni trenerzy, indywidualne podejście do uczestników, profesjonalizm w przekazywaniu wiedzy oraz formuła szkolenia, wpłynęły na pozytywną opinię uczestników
Projekt został oceniony wysoko, zarówno pod względem przekazu merytorycznego, jak również atmosfery oraz zaangażowania i komunikatywności wszystkich trzech trenerów prowadzących szkolenie.
Fachowość oraz miła atmosfera podczas szkolenia spotkały się z uznaniem uczestników, którzy wysoko ocenili kwalifikacje prowadzących zajęcia.
Dzięki Współpracy z firmą Gamma, w badaniu satysfakcji pracowników za rok 2011, uzyskaliśmy Wzrost wskaźników w obszarach efektywne zarządzanie i leadership odpowiednio o 5% i 13%.
Rzetelność i fachowość firmy „Gamma”, połączone z osobistym zaangażowaniem jej pracowników, zaowocowały szkoleniem przeprowadzonym na bardzo wysokim poziomie merytorycznym.
Rekomendujemy Gammę, jako firmę doradczo-szkoleniową, która nie tylko realizuje dobre szkolenia, ale dodatkowo w taki sposób współpracuje z Klientem, by wszystkie działania były spójne ze specyfiką i strategią firmy.
Efekt marketingowy szkoleń najłatwiej mierzyć prośbami o kolejne tego typu spotkania. Farmaceuci, jako wyjątkowo wymagająca grupa na tyle wysoko ocenili pracę trenerską, że sami, z własnej inicjatywy zwracali się z prośbą do koordynatora projektu o możliwość rozbudowania działań szkoleniowych
Cenię sobie dobrą komunikację i obsługę klienta za strony firmy Gamma. Pracownicy firmy cały czas czuwają nad przebiegiem projektu szkoleniowego, zgłaszają ewentualne zagrożenia i rekomendują zmiany.
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
Business Development Manager
tel. kom. +48 696 047 561
fax.: +48 (22) 266 08 51
m.romanowska@projektgamma.plBusiness Development Manager
tel. kom. +48 696 047 561
fax.: +48 (22) 266 08 51
m.romanowska@projektgamma.plBusiness Development Manager
tel. kom. +48 696 047 561
fax.: +48 (22) 266 08 51
m.romanowska@projektgamma.plZarządzanie Jakości Mikrobiologiczną - Rola laboratorium mikrobiologicznego w Wytwórni Farmaceutycznej. Metody mikrobiologiczne. Interpretacja wyników mikrobiologicznych. Ocena ryzyka.
Cykl życia arkuszy Excel. Case study – omówienie walidacji na przykładzie. Warsztaty – samodzielna walidacja przykładowego arkusza. Arkusze Excel a kategoria oprogramowania wg GAMP 5.
Odpowiedzialność za powstanie wyrobu niezgodnego.Nadzór nad niezgodnością zgodnie z wytycznymi Normy PN EN ISO 22716. Wycofanie wyrobu z obrotu handlowego. Symulacja procesu wycofania: kiedy dobrowolna a kiedy obowiązkowa?
ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.