Inne strony: GAMMA DISCOVER
Czyniąc rzeczy wielkie, zaczynaj od rzeczy drobnych

Profesjonalny Asystent Biura Zarządu i Rady Nadzorczej

Szkolenia otwarte: Efektywność osobista
Warsztaty z elementami kształtowania  postawy biznesowej i rozwijania umiejętności interpersonalnej oparte na unikalnym modelu kompetencyjnym  wypracowanym przez ekspertów  od lat wspierających działanie Biur Zarządów I Rad Nadzorczych. Zapraszamy na szkolenie profesjonalna asystentka biura zarządu.

IDEA SZKOLENIA

Nowoczesny zarząd może działać skutecznie tylko wtedy, gdy otrzymuje wsparcie organizacyjne od profesjonalnego Asystenta. Pracując z managementem najwyższego stopnia niezbędna jest wszechstronna wiedza biznesowa, kompetencje interpersonalne oraz odpowiednia postawa biznesowa. Jeśli  chcesz być  Profesjonalnym Asystentem, który  nie tylko reaguje na rzeczywistość ale i ją kreuje, który poprzez swoją postawę, samoświadomość i efektywność  buduje wizerunek zarówno swój jak i Zarządu- zapisz się na warsztaty.

Główny cel warsztatów zakłada wielopoziomowe przygotowanie, przekazanie wiedzy oraz praktycznych umiejętności, które uczynią pracę Asystentów Zarządu łatwiejszą, efektywniejszą oraz dającą im satysfakcji. Podczas warsztatów uczestnicy  poznają nie tylko interpretację najnowszych regulacji prawnych, ale także wypracują i nauczą się  stosowania  funkcjonalnych rozwiązań wewnętrznych  wspierających organy spółki.

I dzień warsztatów to spotkanie z Jackiem Rozenkiem - mistrzem  kreowania wizerunku, zaawansowanych technik zarządzania wrażeniem w relacjach biznesowych oraz  uznawanym  za najlepszego w Polsce ekspertem  z zakresu wystąpień publicznych oraz storytellingu. Uczestnicy nauczą się jak profesjonalnie przygotować prezentację biznesową, zwiększą swoją efektywność osobistą poprzez stworzenie profesjonalnego wizerunku biznesowego. Ważnym aspektem jest także rozwój umiejętności interpersonalnych takich jak  radzenie sobie ze stresem i trudnymi sytuacjami oraz skuteczne zarządzanie sobą w czasie.   

I dzień warsztatów to zastosowanie praktycznych rozwiązań w wspieraniu organów spółki. Uczestnicy  poznają kluczowe aspekty prawne funkcjonowania organów spółki, dowiedzą się jakie są kompetencje członków poszczególnych organów, nauczą się organizacji dokumentów spółki, poznają zasady  tworzenia  pism, dokumentów oraz raportów.  Dowiedzą się w jaki sposób funkcjonuje KRS.

Szkolenie skierowane jest do:

  •  Asystentów Biur Zarządu
  • Asystentów Rad Nadzorczych
  • Asystentów prezesów
  • Asystentów Kierowników Biur Zarządu
  • Specjalistów ds. administracji
  • Specjalistów ds. obsługi władz spółki

Metodologia:
Warsztaty mają formę interaktywną, w których uczestnicy biorą aktywny udział (rozwiązywanie realnych sytuacji, konkretnych przypadków).

Fakty szkoleniowe
1
Przeprowadziliśmy ponad 2600 dni szkoleniowych z obszaru efektywności osobistej.
2
Na naszych szkoleniach rozwijamy kompetencje przydatne w życiu zawodowym i prywatnym (life-work balanced).
3
Nasi trenerzy łączą dbanie o dobrą atmosferę warsztatów z orientacją na rezultaty. Jest bezpiecznie i efektywnie.
Analizy Bilansu Kapitału Ludzkiego pokazują, że u pracowników biurowych liczą się kompetencje interpersonalne (39%) oraz samoorganizacyjne (56%).
SZKOLENIE NA ZAMÓWIENIE
VOUCHER SZKOLENIOWY
NA 2019 R.

Voucher szkoleniowy na 2019 r.

Voucher szkoleniowy – zakupiony w 2018 r. pozwala sfinansować szkolenia realizowane w 2019 r. – otwarte, zamknięte, kompetencyjne i tzw. szkolenia twarde. Warte rozważenia w ostatnich dwóch miesiącach bieżącego roku.

Presja wydatkowania budżetu szkoleniowego jest w wielu organizacjach zrozumiała. Pozostawienie wolnych środków finansowych może zostać zinterpretowane jako nadmierny budżet szkoleniowy. Jednocześnie potrzeby rozwojowe w organizacjach są przecież ogromne. Voucher rozwojowy pozwala wykorzystać środki oraz zrealizować sfinansowane działania w optymalnym momencie dla organizacji (nie koniecznie w pod koniec IV kwartału) . Voucher daje możliwość skorzystania ze wszytych naszych rozwiązań rozwojowych

Ważna informacja:
Voucher regulowany jest umową zakupu bonu rozwojowego. Bon przekazywany jest w formie elektronicznej i fizycznej jako dowód zakupu.
Wielu naszych klientów korzysta z tej możliwości finansowania – na życzenie możemy przedstawić referencje.

 

PROGRAM SZKOLENIA

I Dzień –  Warsztaty prowadzi Jacek Rozenek

Moduł 1: Kompetencje Zarządu i Rady Nadzorczej

  • Uprawnienia Zarządu i Rady Nadzorczej w spółce kapitałowej (analiza zapisów Ksh).
  • Prawo Zarządu do reprezentowania spółki a zgody korporacyjne (analiza przykładowych zapisów z umów spółek).
  • Tryb powoływania Rady Nadzorczej – podobieństwa i różnice w spółce z o.o. i akcyjnej.
  • Powołanie i odwołanie członków Zarządu i Rady Nadzorczej (wpis deklaratoryjny i konstytutywny, czyli od kiedy obowiązują zmiany).

Moduł 2: Kluczowe dokumenty korporacyjne (uchwały, protokoły, tekst jednolity spółki)

  • Podstawowe dokumenty rejestrowe i korporacyjne spółek kapitałowych.
  • Tryb nadawania numeru NIP i REGON po nowelizacji ustawy o KRS. Zasady wydawania potwierdzeń o nadanych numerach.
  • Jak się bronić przed stereotypami? Ważność elektronicznych odpisów i wydruków pobranych z ogólnodostępnych sieci teleinformatycznych, art. 4 a ustawy o KRS.
  • Tekst jednolity umowy spółki – w jakich sytuacjach będzie potrzebny, zasady tworzenia, tryb wprowadzenia zmian w umowie spółki.
  • Ewidencjonowanie dokumentów i zasady tworzenia rejestrów.

Moduł 3: Krajowy Rejestr Sądowy w codziennej pracy asystenta

  • Jakie akty prawne regulują funkcjonowanie rejestru?
  • Rodzaje rejestrów prowadzonych przez Krajowy Rejestr Sądowy.
  • Jakie dokumenty zawierają akta spółek wpisanych do rejestru?
  • W jakim celu powstał rejestr przedsiębiorców? Podstawowe funkcje i wynikające z nich obowiązki spółek kapitałowych.
  • Jakie dane należy aktualizować w Krajowym Rejestrze Sądowy? Omówienie przykładów na podstawie odpisu aktualnego z KRS.
  • Jakie informacje zawiera odpis pełny z KRS i w jakich sytuacjach będzie potrzebny?
  • Dlaczego należy aktualizować dane w rejestrze przedsiębiorców? Na czym polega zasada domniemania prawdziwości danych?
  • Konsekwencje uchybień – odpowiedzialność Zarządu i wspólników za wyrządzoną szkodę, przykłady uchybień i ich skutki, grzywna a postępowanie przymuszające.

Moduł 4: Zasady redagowania pism, tworzenie dokumentów w praktyce

  • Wartość informacyjna i komunikacyjna wypowiedzi.
  • Cechy języka pisanego.
  • Podstawowe zakłócenia stylistyczne i ich wpływ na ocenę kompetencji autora tekstu.
  • Czym charakteryzuje się dobry styl? Jak pisać, by inni nas czytali i rozumieli.
  • Jak zaplanować wypowiedz i ustalić hierarchię poszczególnych elementów?
  • Etykieta w korespondencji tradycyjnej i elektronicznej – dobre praktyki.
  • Ćwiczenia redakcyjne.


II Dzień – Warsztaty prowadzi Małgorzata Wozba

Moduł 1: Budowanie wizerunku profesjonalnego Asystenta Biura Zarządu i Rady Nadzorczej

  • Status eksperta - rzetelność, wiarygodność, przygotowanie
  • Świadomość budowania wizerunku firmy
  • Jak wykorzystać język korzyści w budowaniu osobistego wizerunku
  • Prowadzenie polityki informacyjnej – jak tworzyć środowisko sprzyjające sprawnemu i efektywnemu przepływowi informacji

Moduł 2: Profesjonalna prezentacja biznesowa, czyli jak skutecznie prezentować

  • Jak stworzyć efektywną prezentację biznesową?
  • Przygotowanie prezentacji krok po kroku
  • Założenia merytoryczne oraz cele prezentacji
  • Prezentacja „last minute”, czyli jak przygotować profesjonalną prezentację na ostatnią chwilę

Moduł 3: Asystent w roli organizatora spotkań Zarządu i Rady Nadzorczej

  • Zasady przygotowania spotkań
  • Jak wzbudzać zaufanie i budować wiarygodność
  • Jak podtrzymywać atmosferę współpracy podczas spotkań
  • Jak zarządzać sytuacją podczas spotkania
  • Sterowanie dynamiką spotkań. Co? Jak? Kiedy?

Moduł 4: Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami w codziennych i oficjalnych sytuacjach oraz organizacja czasu pracy Asystenta Zarządu
  • Typowe błędy w kontaktach – łamanie zasad etykiety
  • Sposoby rozwiązywania sytuacji eskalacji konfliktu
  • Radzenie sobie z niezręczną sytuacją przy oficjalnej okazji
  • Doskonalenie zarządzania sobą w czasie

Klienci, dla których Gamma zrealizowała szkolenia:

KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

  • Skuteczniejsza organizacja pracy Asystentki
  • Efektywniejsza komunikacją  i współpraca
  • Zwiększenie motywacji wśród Asystentów
  • Wzrost wskaźników biznesowych

KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:

  • Wzrost efektywności i satysfakcji zawodowej na stanowisku Asystentki
  • Zgłębienie tajników efektywnego wykorzystania kanonów profesjonalnej autoprezentacji w kształtowaniu wizerunku eksperta

KORZYŚCI WSPÓLNE:

  • Wyższy poziom zadowolenia i satysfakcji u Asystentów oraz kadry zarządzającej
  • Wzmocnienie dobrego wizerunku firmy na rynku
  • Większa skuteczność biznesowa

TRENERZY SZKOLENIA

OPINIE O SZKOLENIACH

Konsultant szkolenia

Szybki kontakt

Agnieszka Kazubska-Galińska

Project Manager
tel.: +48 (22) 266 02 37
tel. kom:. +48 517 081 300

a.galinska@projektgamma.pl
Agnieszka Kazubska-Galińska

Interesuje Cię to szkolenie?

Zostaw adres e-mail i nr. telefonu a przypomnimy Ci o tym szkoleniu.
Preferuję kotakt:

ZGŁOSZENIE NA SZKOLENIE

Zgłoszenie prosimy przesłać na adres a.galinska@projektgamma.pl lub faks 22 266 08 51 Wybrane szkolenie:

Profesjonalny Asystent Biura Zarządu i Rady Nadzorczej

Termin szkolenia: 21 wrzesień 2017 r. do 22 wrzesień 2017 r.
Imię i NazwiskoStanowiskoTelefonAdres e-mail
Firma
Osoba prywatna
* Zaproszenia wysyłamy bezpośrednio do uczestników szkolenia – e-mailem.

Cena uczestnictwa dla 1 osoby: 1500 zł/os
Do podanej ceny należy doliczyć 23% VAT.

Warunki zgłoszenia

  1. Organizatorem szkolenia jest Gamma D. Didiuk i M. Wasilewski Sp. J. z siedzibą w Warszawie, ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy pod numerem KRS 0000287983 Numer identyfikacji podatkowej (NIP): 113-26-90-108. REGON: 14111371700000 zwana dalej "Gamma”.
  2. Cena szkolenia obejmuje m. in.: udział w szkoleniu, zestaw materiałów szkoleniowych, certyfikat ukończenia szkolenia. Szczegółowych informacji dotyczących szkolenia (catering, usługi dodatkowe) udziela konsultant. Gamma nie zapewnia dojazdu ani zakwaterowania w czasie trwania szkolenia.
  3. Warunkiem udziału w szkoleniu jest otrzymanie przez Gamma poprawnie wypełnionego formularza zgłoszenia ze strony www.projektgamma.pl, pocztą elektroniczna lub faksem oraz potwierdzenie przez konsultanta Gamma jego otrzymania. Jeśli zgłoszenie ma nastąpić później niż 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia rekomendujemy wcześniejszy kontakt telefoniczny. Przesłanie do Gamma wypełnionego formularza zgłoszenia jest równoznaczne z akceptacją niniejszych Warunków uczestnictwa oraz z zawarciem umowy pomiędzy Gamma a uczestnikiem szkolenia (w przypadku zgłoszeń od osób fizycznych) lub firmą (w przypadku osób prawnych).
  4. Z zastrzeżeniem punktu 5, Gamma najpóźniej na 7 dni przez terminem rozpoczęcia szkolenia prześle do osób, które zgłosiły chęć udziału w szkoleniu, za pośrednictwem poczty elektronicznej, potwierdzenie udziału w szkoleniu wraz z dodatkowymi informacjami organizacyjnymi dotyczącymi szkolenia.
  5. O przyjęciu na szkolenie decyduje kolejność zgłoszeń. Gamma zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia w danym terminie szkolenia, jeżeli:
    a) lista uczestników będzie już zamknięta,
    b) w przypadku nie zgłoszenia się minimalnej liczby osób.
  6. Gamma zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia lub zmiany jego terminu na 7 dni przed terminem szkolenia.
  7. W przypadkach określonych w punkcie 5 i 6, wszelkie kwoty wpłacone tytułem zapłaty za udział w szkoleniu zostaną zwrócone w całości w ciągu 14 dni od daty przekazania stosownej informacji do uczestnika szkolenia, za wyjątkiem sytuacji, kiedy strony uzgodnią, że wpłacona kwota zostanie zaliczona na poczet zapłaty za udział uczestnika w szkoleniu w innym terminie.
  8. Płatność za szkolenie powinna wpłynąć na konto Gamma nr 26 1140 2017 0000 4102 0842 7785 najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania faktury za udział w szkoleniu, o którym mowa w punkcie 4 (decyduje data wysłania faktury drogą tradycyjną lub elektroniczną).
  9. Faktura VAT zostanie wystawiona w dniu szkolenia lub w drugim dniu szkolenia w przypadku szkoleń dwudniowych i przesłana pocztą lub elektronicznie na adres wskazany w formularzu zgłoszenia.
  10. Rezygnacja z udziału w szkoleniu na 8 lub więcej dni przed planowanym terminem rozpoczęcia szkolenia nie pociąga za sobą żadnych obciążeń finansowych, pod warunkiem przesłania informacji o rezygnacji z udziału w szkoleniu w formie listu, faksu lub poczty elektronicznej na adres Gamma. Decydująca jest data wpływu oświadczenia o rezygnacji do Gamma
  11. W przypadku zgłoszenia rezygnacji z udziału w szkoleniu na mniej niż 7 dni roboczych przed planowanym terminem rozpoczęcia szkolenia, Gamma zachowuje prawo do pełnego wynagrodzenia, tak jak za należycie wykonane szkolenie.
  12. Oświadczenie o chęci udziału w szkoleniu w terminie innym niż potwierdzony przez Gamma zgodnie z punktem 4, jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w szkoleniu w uprzednio wybranym terminie.
  13. Odpowiedzialność stron z tytułu utraconych korzyści jest niniejszym wyłączona na mocy art. 361 § 2 KC strony mogą ograniczyć odpowiedzialność z tytułu umowy tylko do wysokości poniesionych strat. Pozwala to złagodzić odpowiedzialność odszkodowawczą w przypadku poniesienia szkód przez strony. Obowiązek ich naprawienia będzie obejmował tylko postanowienia zapisane w umowie, która jednocześnie z góry określa ich wartość majątkową
  14. Gamma będzie rozpatrywać wyłącznie reklamacje dotyczące szkoleń otrzymane w formie pisemnej w terminie do 30 dni od daty zakończenia szkolenia. Reklamacje otrzymane po tym terminie nie będą rozpatrywane.
  15. Wszelkie prawa do własności intelektualnej realizowanych w ramach umowy szkoleń pozostają własnością Gamma D. Didiuk i M. Wasilewski Sp. J., właściciela marki Gamma i nie są przenoszone na Klienta. Zabronione jest powielanie materiałów szkoleniowych, przekazanych uczestnikom, nawet we fragmentach oraz usuwanie informacji o prawach autorskich.
Państwa dane osobowe oraz dane zgłoszonych uczestników będą przetwarzane przez administratora - Gamma D. Didiuk i M. Wasilewski Sp. J. z siedzibą w Warszawie przy ul. Mysłowickiej 15, 01-612 Warszawa, w celu realizacji umowy - zamówienia, a za dodatkową i odrębną zgodą w celach handlowo-marketingowych kierowanych do osoby zgłaszającej, która udzieliła ww. zgody. Osoba zgłaszająca ma prawo cofnąć zgodę w dowolnym momencie. Osoba zgłaszająca uczestnika potwierdza, że otrzymała jego zgodę na udostępnienie danych osobowych administratorowi w celu organizacji i realizacji szkolenia. Podanie danych osobowych ma charakter dobrowolny. Podstawą przetwarzania danych jest umowa – zamówienie, a w przypadku, o którym mowa powyżej również zgoda osoby zgłaszającej. Odbiorcami danych będą: upoważnieni pracownicy lub współpracownicy administratora, dostawcy usług internetowych, a w razie potrzeby również podmioty takie jak: firmy pocztowe, kurierskie. Administrator nie przekazuje Pana/Pani danych za granicę, lecz może do tego dojść w wyniku działalności dostawcy usług internetowych, który gromadzi dane klientów na swoich serwerach. Dane będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji umowy – zamówienia lub wycofania zgody o której mowa powyżej. chyba że administrator będzie posiadać prawo do ich dalszego przetwarzania w oparciu o swój usprawiedliwiony interes lub inną podstawę prawną. Przysługuje Państwu prawo do wglądu do nich, jak również możliwość ich poprawiania, a w odniesieniu do przetwarzania danych w celach marketingowych prawo do wniesienia sprzeciwu.

Szkolenia otwarte: Efektywność osobista

zobacz najbliższe szkolenia.
2019-02-11
11 luty 2019 -
2019-02-12
12 luty 2019
Warszawa
Warszawa
Asertywność uczy jak postępować w zgodzie ze sobą - na poziomie technik postaw. Techniki rozwiązywania konfliktów dają szansę na rozwiązywanie sporów w sposób konstruktywny, bez szkody dla relacji. Zapraszamy na szkolenie Asertywność i techniki rozwiązywania konfliktów.
2019-03- 7
7 marzec 2019 -
2019-03- 8
8 marzec 2019
Warszawa
Warszawa
Komunikacja to kompetencja fundamentalna - leży u podstaw większości czynności wykonywanych przez menedżerów, specjalistów i sprzedawców. Szkolenie z komunikacji interpersonalnej to zestaw praktycznych, skutecznych narzędzi, które łatwo wdrożyć do swojej pracy. Serdecznie zapraszamy!
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm
© Gamma sp. j. ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone.