Protokół i etykieta w pracy asystentki zarządu

Szkolenia - efektywność osobista onlineotwartezamkniete
Wizerunek jest najlepszą obietnicą standardu pracy
Zapraszamy na elitarne szkolenie z Renatą Brukiewicz – naszym ekspertem, podczas którego uczestniczki otrzymają unikatową wiedzę i praktyczne wskazówki ważne dla wizerunku stanowiska asystentki zarządu.

INFORMACJE O SZKOLENIU

Szkolenie online

  • Dostarczamy narzędzia wspierające rozwój w postaci zadań przedszkoleniowych, poszkoleniowych oraz pigułek wiedzy (video, tekst, podcast).
  • Jeśli pojawiają się problemy z użytkowaniem programów nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
  • Cena obejmuje: udział w szkoleniu online, materiały w wersji elektronicznej, certyfikat PDF.

Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.

Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.

Szkolenie zamknięte

Program jest propozycją wstępną. Może zostać zmodyfikowany, aby odpowiedzieć na oczekiwania wynikające ze specyficznego kontekstu, dodatkowych potrzeb czy profilu grupy docelowej.

Zawartość może być realizowana w wersji warsztatowej, webinarowej, część materiału może być przedstawiona w formie pigułek wiedzy – video, podcast, infografiki. Może być również elementem większej akademii szkoleniowej.

IDEA SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Asystentka zarządu to wizytówka wizerunkowa każdej organizacji. Na tym stanowisku znajomość i perfekcyjne stosowanie zasad autoprezentacji, protokołu i etykiety biznesowej jest koniecznością.

Sygnalizują podejście firmy do zasad, pozwalają wyróżnić się na tle innych jednostek, dają swobodę w zachowaniu oraz pozwalają na luksus bycia sobą nawet w najbardziej trudnych sytuacjach.

Adresaci:

  • Asystentki
  • Sekretarki zarządu
  • Rady nadzorczej

Asystentka zarządu to wizytówka wizerunkowa każdej organizacji. Na tym stanowisku znajomość i perfekcyjne stosowanie zasad autoprezentacji, protokołu i etykiety biznesowej jest koniecznością.

Sygnalizują podejście firmy do zasad, pozwalają wyróżnić się na tle innych jednostek, dają swobodę w zachowaniu oraz pozwalają na luksus bycia sobą nawet w najbardziej trudnych sytuacjach.

Adresaci:

  • Asystentki
  • Sekretarki zarządu
  • Rady nadzorczej

PROGRAM SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

1. Asystentka zarządu – mistrzyni drugiego planu

  • Oczekiwania zarządu / rady nadzorczej wobec jakości obsługi
  • Wartości, zasady normy w organizacji i ich postrzeganie

2. Autoprezentacja profesjonalnej asystentki zarządu

  • Zasady prezentacji swojej osoby
  • Powitania oficjalne, półoficjalne, manipulacja sympatią; osiem najgorszych uścisków dłoni
  • Mowa ciała w pracy – wybrane elementy

3. Zasady protokołu i etykiety biznesowej w pracy asystentki

  • Zasady etykiety w relacjach służbowych (powitanie przedstawianie, przechodzenie w drzwiach, tytulatura i tytułowanie, zachowania w miejscach publicznych)
  • Reguły etykiety w codziennej pracy (relacje z przełożonymi, współpracownikami, klientami)
  • Korespondencja oficjalna, nieoficjalna i prywatna – zasady pisania pism i listów

4. Przyjmujemy klientów i gości

  • Powitanie i anonsowanie wizyty osobie zarządzającej
  • Zasady obsługi gości zgodne z zasadami etykiety biznesowej
  • Zachowanie asystentki podczas wizyty gości
  • Kłopotliwe sytuacje i jak sobie z nimi poradzić

5. Aparycja i powierzchowność – jak odbieramy elementy wyglądu w komunikacji

  • Psychologia koloru – jak odbierane są elementy stroju poprzez kolor
  • Strój dobrany do okazji – dress code w pracy asystentki.
  • Detale odpowiadające za jakość wizerunku – biżuteria i dodatki

6. Podsumowanie – indywidualny plan rozwoju

 

1. Asystentka zarządu – mistrzyni drugiego planu

  • Oczekiwania zarządu / rady nadzorczej wobec jakości obsługi
  • Wartości, zasady normy w organizacji i ich postrzeganie

2. Autoprezentacja profesjonalnej asystentki zarządu

  • Zasady prezentacji swojej osoby
  • Powitania oficjalne, półoficjalne, manipulacja sympatią; osiem najgorszych uścisków dłoni
  • Mowa ciała w pracy – wybrane elementy

3. Zasady protokołu i etykiety biznesowej w pracy asystentki

  • Zasady etykiety w relacjach służbowych (powitanie przedstawianie, przechodzenie w drzwiach, tytulatura i tytułowanie, zachowania w miejscach publicznych)
  • Reguły etykiety w codziennej pracy (relacje z przełożonymi, współpracownikami, klientami)
  • Korespondencja oficjalna, nieoficjalna i prywatna – zasady pisania pism i listów

4. Przyjmujemy klientów i gości

  • Powitanie i anonsowanie wizyty osobie zarządzającej
  • Zasady obsługi gości zgodne z zasadami etykiety biznesowej
  • Zachowanie asystentki podczas wizyty gości
  • Kłopotliwe sytuacje i jak sobie z nimi poradzić

5. Aparycja i powierzchowność – jak odbieramy elementy wyglądu w komunikacji

  • Psychologia koloru – jak odbierane są elementy stroju poprzez kolor
  • Strój dobrany do okazji – dress code w pracy asystentki.
  • Detale odpowiadające za jakość wizerunku – biżuteria i dodatki

6. Podsumowanie – indywidualny plan rozwoju

MIELIŚMY PRZYJEMNOŚĆ PRACOWAĆ DLA:

1

Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.

2

W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.

3

Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)

4

Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.

Badania F. Loiselle na Uniwersytecie Moncton w Kanadzie dotyczące efektywności wskazują, że grupa stosujących techniki m.in. Roberta Diltsa. wykazała trwałą poprawę w zapamiętywaniu pisowni aż o 61% większą w porównaniu z grupą kontrolną.

Szkolenie związane z:
  • Savoir vivre
  • Asystentki zarządu
  • Budowanie wizerunku
  • Dress code
  • Etykieta

KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

  • Umacnianie marki organizacji w oczach klientów
  • Kształtowanie kultury wewnątrz organizacji
  • Dbałość o wizerunek i wiarygodność jako partnera zawodowego

KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:

  • Otrzymasz praktyczną wiedzę z zakresu budowania profesjonalnego wizerunku w pracy
  • Dowiesz się jak budować wizerunek poprzez stosowanie etykiety formalnej i półformalnej w sekretariacie 
  • Dowiesz się jak przyjmować gości w firmie i sprawiać by czuli się ważni
  • Dowiesz się jak poprawnie skonstruować korespondencję oficjalną oraz nieoficjalną i prywatną
  • Poznasz zasady budowania garderoby oraz zasady dress cod zgodne z protokołem biznesowym

KORZYŚCI WSPÓLNE:

  • Budowa profesjonalnej firmy
  • Wysoka jakość pracy
Protokół i etykieta w pracy asystentki zarządu

TRENERZY SZKOLENIA

OPINIE O SZKOLENIACH

Ilona Ziętkowska


Project Manager
tel.: 517 081 300
i.zietkowska@projektgamma.pl
Ilona Ziętkowska

Ilona Ziętkowska


Project Manager
tel.: 517 081 300
i.zietkowska@projektgamma.pl
Ilona Ziętkowska

Ilona Ziętkowska


Project Manager
tel.: 517 081 300
i.zietkowska@projektgamma.pl
Ilona Ziętkowska
Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Szkolenia - efektywność osobista

Profesjonalny wizerunek to przede wszystkim znajomość i umiejętne wykorzystywanie zasad savoir vivre. Kurs savoir vivre obejmuje normy obowiązujące w etykiecie towarzyskiej oraz biznesowej w atrakcyjnej, praktycznej formie. Zapraszamy na szkolenie z business savoir vivre 'u.
2024-04-08
08 kwietnia 2024
2024-04-08
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

Metalearning – uczenie się o uczeniu. Umiejętność rozpoznawania mechanizmów utrudniających zdobywanie i utrwalanie wiedzy oraz wykorzystywanie tych, które podnoszą efektywność tego procesu.

2024-04-09
09 kwietnia 2024 - 10 kwietnia 2024
2024-04-10
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.
Wersja online: Creative Problem Solving - kreatywne podejście do rozwiązywania problemów – warsztat online

Creative Problem Solving – kreatywne podejście do rozwiązywania problemów. Jest to koncepcja, w której w obliczu sytuacji problemowych pożądane jest porzucenie utartych schematów postępowania i poszukiwanie niestandardowych rozwiązań. To idealna metoda do zastosowania, kiedy problem jest złożony, a oczekiwany rezultat nieoczywisty. Pomaga wychodzić z impasu i tworzyć innowacje.

2024-04-12
12 kwietnia 2024
2024-04-12
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.
kontakt

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108

firma szkoleniowa

Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.