Szkolenie online
Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.
Uwaga! Sale spełniają wytyczne związane z organizacją szkoleń w trakcie epidemii w celu minimalizacji ryzyka zakażenia.
W razie zaostrzenia sytuacji epidemicznej szkolenie przeprowadzimy online
Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.
Szkolenie zamknięte
Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.
Realizujemy szkolenia zamknięte zarówno w wersji stacjonarnej jak również online.
Dziś wielu pracowników korzysta z różnych form pracy w niepełnym wymiarze, z domu, godząc pracę np. z opieką nad dziećmi. Pracownicy, którzy zostali w biurach mają także utrudnioną sytuację, ponieważ niejednokrotnie spada na nich odpowiedzialność realizacji zadań za nieobecnych kolegów. Często również w atmosferze silnego stresu i energetycznego wypalenia.
Nie jest tajemnicą, że ‘korzystanie z energetycznych rezerw” jest niezwykle krótkoterminową strategią. W czasach kryzysu nabiera to dodatkowego znaczenia. Nieodzownym elementem zarządzania kryzysowego jest ponadprzeciętna ilość wydatkowanej energii.
W istocie znaczący problem polega na tym, że każdego dnia zużywamy bardzo dużo energii (która nie przekłada się na wyniki) a zbyt mało czasu i uwagi poświęcamy jej regeneracji i odzyskiwaniu (regeneracja ta spowoduje osiąganie lepszych wyników).
Aby smartfon czy komputer „naładował” się wystarczy podłączyć urządzenie do „gniazdka”. Człowiek aby funkcjonował optymalnie potrzebuje czterech źródeł „zasilania”: energii fizycznej, emocjonalnej, umysłowej i psychicznej.
Maile, smsy i komunikatory zdominowały codzienność. Wszelkie próby naśladowania zaawansowanych maszyn, komputerów kończą się fiaskiem. W efekcie bowiem to maszyny kierują człowiekiem a nie odwrotnie.
Wysokie tempo życia i pracy pociąga za sobą ukryte koszty: mniejszą uważność, spadek koncentracji, niską wydajność. Cierpi na tym także życie prywatne: mniej czasu dla rodziny, mniej czasu na hobby, pasje, odpoczynek czy choćby sen.
Zmęczenie i brak energii ma zaś kolosalne przełożenie na biznes. Warto przytoczyć w tym miejscu wyniki badań Towers Perrin dotyczące kondycji pracowników na całym świecie. Wspomniane badania prowadzone w latach 2007-2009 wykazały, że jedynie 20% pracowników czuło pełne zaangażowanie w pracę definiowane jako chęć „dawania” z siebie więcej niż się od nich wymaga, ponieważ widzą w tym cel i podchodzą di pracy z pasją. 40 % wykonywało swoje zadania na tzw. poziomie minimum, bez zaangażowania. Z kolei 38 % badanych było zniechęconych i niezaangażowanych.
W istocie znaczący problem polega na tym, że każdego dnia w pracy zużywamy bardzo dużo energii (która nie przekłada się na wyniki) a zbyt mało czasu i uwagi poświęcamy jej regeneracji i odzyskiwaniu (regeneracja ta spowoduje osiąganie lepszych wyników).
Aby smartfon czy komputer „naładował” się wystarczy podłączyć urządzenie do „gniazdka”. Człowiek aby funkcjonował optymalnie potrzebuje czterech źródeł „zasilania”: energii fizycznej, emocjonalnej, umysłowej i psychicznej.
Model „Zarządzania energią” bazuje na modelu Tony’ego Schwartza. Według tej koncepcji działają międzynarodowe koncerny jak choćby Google czy Sony, gdzie programy inwestowania w energię pracowników zaowocowały wzrostem ich zaangażowania oraz poprawą parametrów zdrowotnych w połączeniu ze spektakularnymi wynikami finansowymi.
Zapraszamy na szkolenie z motywacji pt. Zarządzanie energią!
Maile, smsy i komunikatory zdominowały codzienność. Wszelkie próby naśladowania zaawansowanych maszyn, komputerów kończą się fiaskiem. W efekcie bowiem to maszyny kierują człowiekiem a nie odwrotnie.
Wysokie tempo życia i pracy pociąga za sobą ukryte koszty: mniejszą uważność, spadek koncentracji, niską wydajność. Cierpi na tym także życie prywatne: mniej czasu dla rodziny, mniej czasu na hobby, pasje, odpoczynek czy choćby sen.
Zmęczenie i brak energii ma zaś kolosalne przełożenie na biznes. Warto przytoczyć w tym miejscu wyniki badań Towers Perrin dotyczące kondycji pracowników na całym świecie. Wspomniane badania prowadzone w latach 2007-2009 wykazały, że jedynie 20% pracowników czuło pełne zaangażowanie w pracę definiowane jako chęć „dawania” z siebie więcej niż się od nich wymaga, ponieważ widzą w tym cel i podchodzą di pracy z pasją. 40 % wykonywało swoje zadania na tzw. poziomie minimum, bez zaangażowania. Z kolei 38 % badanych było zniechęconych i niezaangażowanych.
W istocie znaczący problem polega na tym, że każdego dnia w pracy zużywamy bardzo dużo energii (która nie przekłada się na wyniki) a zbyt mało czasu i uwagi poświęcamy jej regeneracji i odzyskiwaniu (regeneracja ta spowoduje osiąganie lepszych wyników).
Aby smartfon czy komputer „naładował” się wystarczy podłączyć urządzenie do „gniazdka”. Człowiek aby funkcjonował optymalnie potrzebuje czterech źródeł „zasilania”: energii fizycznej, emocjonalnej, umysłowej i psychicznej.
Model „Zarządzania energią” bazuje na modelu Tony’ego Schwartza. Według tej koncepcji działają międzynarodowe koncerny jak choćby Google czy Sony, gdzie programy inwestowania w energię pracowników zaowocowały wzrostem ich zaangażowania oraz poprawą parametrów zdrowotnych w połączeniu ze spektakularnymi wynikami finansowymi.
Zapraszamy na szkolenie z motywacji pt. Zarządzanie energią!
Podczas warsztatu z zakresu „Zarządzania energią osobistą” dowiesz się:
1. Jakie są rezultaty nowoczesnych badań dotyczących wydajności w pracy:
2. Czym jest dobowy bilans energetyczny:
3. Jak zarządzać energią na poziomie fizycznym, organizmu.
4. W jaki sposób zarządzić emocjami.
5. Czym jest energia umysłowa i jakie są jej żródła.
6. Na czym polega bilans energii psychicznej oraz w jaki sposób wzmocnić mózg w intensywnej pracy.
1. Wyniki nowoczesnych badań dotyczących wydajności w pracy:
2. Krzywa wydajności REFA:
3. Strefy równowagi, bezpieczeństwa i umysłu:
4. Równowaga / fizyczność
5. Bezpieczeństwo / emocje
6. Samorealizacja / umysł
7. Znaczenie / duchowość
8. Podsumowanie w formie praktycznych wniosków
1. Wyniki nowoczesnych badań dotyczących wydajności w pracy:
2. Krzywa wydajności REFA:
3. Strefy równowagi, bezpieczeństwa i umysłu:
4. Równowaga / fizyczność
5. Bezpieczeństwo / emocje
6. Samorealizacja / umysł
7. Znaczenie / duchowość
8. Podsumowanie w formie praktycznych wniosków
Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)
Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.
Przez ponad 15 lat wspierała klientów biznesowych w procesach rekrutacyjnych i rozwojowych w kluczowych firmach doradztwa personalnego. Od 2009 roku prowadzi szkolenia i warsztaty, a dziewięć lat temu dołączyła do grona coachów i dzieli swoją pasję pomiędzy pracę z grupami a indywidualne spotkania. Specjalizuje się w szkoleniach, w których jest miejsce na proces grupowy oraz wspólne dochodzenie do rozwiązań – w obszarze menedżerskim i efektywności osobistej. Jako przeciwwagę dla działań w sferze biznesu chętnie tworzy warsztaty rozwojowe, głównie dla kobiet. Chętnie pracuje z Liderkami wspierając je w poszukiwaniu własnego potencjału i budując ich odwagę menedżerską. Jest absolwentką Szkoły Trenerów Biznesu, Szkoły Coachów oraz Szkoły Mediacji Grupy TROP. Ukończyła też Szkołę Pracy na Procesie Grupowym STOP’u oraz kurs facylitacji w Berlinie prowadzony przez szwajcarską firmę Towers Perrin. Ekspertka w dziedzinie zarządzania pokoleniami, konfliktów pokoleniowych oraz employer brandingu w kontekście generacyjnym.
Psycholog, doświadczony trener, coach akredytowany przez ICC, ekspert programów rozwojowych dla pracowników i kadry kierowniczej. Jej pasją jest odkrywanie oraz uwalnianie potencjału jednostek i zespołów. Prowadzi inicjatywy wdrażające Lean Management do organizacji. Angażuje pracowników w codzienne usprawnienia. W pracy korzysta głównie z metod pracy na postawach.
Z dużym sukcesem wprowadzała zmiany w standardach obsługi klienta oraz efektywności procesów za pomocą treningu i wdrażania wzorców komunikacji. Odegrała kluczową rolę w zaprojektowaniu programów zawierających zmianę kultury organizacyjnej i change management.
Rzetelność i fachowość firmy „Gamma”, połączone z osobistym zaangażowaniem jej pracowników, zaowocowały szkoleniem przeprowadzonym na bardzo wysokim poziomie merytorycznym.
Fachowość oraz miła atmosfera podczas szkolenia spotkały się z uznaniem uczestników, którzy wysoko ocenili kwalifikacje prowadzących zajęcia.
Trenerzy prowadzący szkolenia wykazali się rzetelnością oraz profesjonalizmem, co zaważyło o podjęciu decyzji o realizacji kolejnego projektu, który wspólnie rozpoczęliśmy
Obszar zarządzania zespołem (delegowanie zadań, budowanie autorytetu, motywowanie pracowników, zarządzanie rozwoje) jest tym, w którym na pewno Gamma się specjalizuje.
Pracownicy uczestniczący w szkoleniu w zdecydowanym stopniu rozwinęli swoje umiejętności w zakresie objętym szkoleniem. Szkolenie zmotywowało bowiem pracowników do przygotowania długoterminowych planów rozwojowych, które wraz z planem rozwojowym o charakterze „on-the-job” pozwoliło na objęcie przez nich wyższych stanowisk, w tym menedżerskich.
Rekomendujemy Gammę, jako firmę doradczo-szkoleniową, która nie tylko realizuje dobre szkolenia, ale dodatkowo w taki sposób współpracuje z Klientem, by wszystkie działania były spójne ze specyfiką i strategią firmy.
Cenimy zespół firmy Gamma za zaangażowanie, dynamikę pracy i wypracowywanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb Klienta.
Biorąc pod uwagę dotychczasową współpracę oceniamy firmę Gamma, jako dostawcę szkoleń o najwyższej, jakości. Jesteśmy pełni uznania dla know-how firmy oraz kompetencji trenerów.
Projekt został oceniony wysoko, zarówno pod względem przekazu merytorycznego, jak również atmosfery oraz zaangażowania i komunikatywności wszystkich trzech trenerów prowadzących szkolenie.
Kompetentni trenerzy, indywidualne podejście do uczestników, profesjonalizm w przekazywaniu wiedzy oraz formuła szkolenia, wpłynęły na pozytywną opinię uczestników
Cenię sobie dobrą komunikację i obsługę klienta za strony firmy Gamma. Pracownicy firmy cały czas czuwają nad przebiegiem projektu szkoleniowego, zgłaszają ewentualne zagrożenia i rekomendują zmiany.
Trenerzy wykazali się dużą wiedzą i doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów. Każdy z nich stosował indywidualne podejście do uczestnika, co wpływało na efektywność całego procesu szkoleniowego.
Dzięki kreatywnej formule szkoleń opracowanej przez Gamma sp. j. uczestnicy zostali w pełni zaangażowani w aktywności szkoleniowe oraz wysoko ocenili wartość merytoryczną warsztatów i zdobytą wiedzę oraz umiejętności.
Dzięki Współpracy z firmą Gamma, w badaniu satysfakcji pracowników za rok 2011, uzyskaliśmy Wzrost wskaźników w obszarach efektywne zarządzanie i leadership odpowiednio o 5% i 13%.
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
Pragniemy potwierdzić wysoki poziom przeprowadzonego szkolenia, mający odzwierciedlenie w danych uzyskanych z ankiet od uczestników. Szkolenie cechowało bardzo dobre przygotowanie merytoryczne trenerów prowadzących oraz wysoki poziom obsługi nas, jako klienta firmy GAMMA.
Efekt marketingowy szkoleń najłatwiej mierzyć prośbami o kolejne tego typu spotkania. Farmaceuci, jako wyjątkowo wymagająca grupa na tyle wysoko ocenili pracę trenerską, że sami, z własnej inicjatywy zwracali się z prośbą do koordynatora projektu o możliwość rozbudowania działań szkoleniowych
Szkolenie było szczególnie istotne w przypadku grupy o zróżnicowanym poziomie kompetencji – od pracowników bardzo młodych stażem, przez osoby z kilkuletnim doświadczeniem, po menedżerów średniego szczebla. Realizacja w kilku oddzielnych modułach tematycznych, z jednoczesnym podsumowaniem wspólnych tematów w całej grupie dała oczekiwane przez nas efekty.
Pewność siebie pozwala w pełni korzystać z własnych zasobów i talentów. Szkolenie pewność siebie pozwoli wypracować szereg technik mentalnych i przekonań zwiększających potencjał psychologiczny w tym obszarze. Zapraszamy na kurs pewności siebie!
Szkolenie dostarcza narzędzi i metod, które pozwalają wyznaczyć priorytety w kontekście celów projektu oraz lepiej rozplanować i zorganizować własną pracę. Zapraszamy na warsztat: organizacja czasu pracy - multitasking i efektywność osobista.
ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.