Szkolenie online
Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.
Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.
Szkolenie zamknięte
Program jest propozycją wstępną. Może zostać zmodyfikowany, aby odpowiedzieć na oczekiwania wynikające ze specyficznego kontekstu, dodatkowych potrzeb czy profilu grupy docelowej.
Zawartość może być realizowana w wersji warsztatowej, webinarowej, część materiału może być przedstawiona w formie pigułek wiedzy – video, podcast, infografiki. Może być również elementem większej akademii szkoleniowej.
Dziś wielu pracowników korzysta z różnych form pracy w niepełnym wymiarze, z domu, godząc pracę np. z opieką nad dziećmi. Pracownicy, którzy zostali w biurach mają także utrudnioną sytuację, ponieważ niejednokrotnie spada na nich odpowiedzialność realizacji zadań za nieobecnych kolegów. Często również w atmosferze silnego stresu i energetycznego wypalenia.
Nie jest tajemnicą, że ‘korzystanie z energetycznych rezerw” jest niezwykle krótkoterminową strategią. W czasach kryzysu nabiera to dodatkowego znaczenia. Nieodzownym elementem zarządzania kryzysowego jest ponadprzeciętna ilość wydatkowanej energii.
W istocie znaczący problem polega na tym, że każdego dnia zużywamy bardzo dużo energii (która nie przekłada się na wyniki) a zbyt mało czasu i uwagi poświęcamy jej regeneracji i odzyskiwaniu (regeneracja ta spowoduje osiąganie lepszych wyników).
Aby smartfon czy komputer „naładował” się wystarczy podłączyć urządzenie do „gniazdka”. Człowiek aby funkcjonował optymalnie potrzebuje czterech źródeł „zasilania”: energii fizycznej, emocjonalnej, umysłowej i psychicznej.
Maile, smsy i komunikatory zdominowały codzienność. Wszelkie próby naśladowania zaawansowanych maszyn, komputerów kończą się fiaskiem. W efekcie bowiem to maszyny kierują człowiekiem a nie odwrotnie.
Wysokie tempo życia i pracy pociąga za sobą ukryte koszty: mniejszą uważność, spadek koncentracji, niską wydajność. Cierpi na tym także życie prywatne: mniej czasu dla rodziny, mniej czasu na hobby, pasje, odpoczynek czy choćby sen.
Zmęczenie i brak energii ma zaś kolosalne przełożenie na biznes. Warto przytoczyć w tym miejscu wyniki badań Towers Perrin dotyczące kondycji pracowników na całym świecie. Wspomniane badania prowadzone w latach 2007-2009 wykazały, że jedynie 20% pracowników czuło pełne zaangażowanie w pracę definiowane jako chęć „dawania” z siebie więcej niż się od nich wymaga, ponieważ widzą w tym cel i podchodzą di pracy z pasją. 40 % wykonywało swoje zadania na tzw. poziomie minimum, bez zaangażowania. Z kolei 38 % badanych było zniechęconych i niezaangażowanych.
W istocie znaczący problem polega na tym, że każdego dnia w pracy zużywamy bardzo dużo energii (która nie przekłada się na wyniki) a zbyt mało czasu i uwagi poświęcamy jej regeneracji i odzyskiwaniu (regeneracja ta spowoduje osiąganie lepszych wyników).
Aby smartfon czy komputer „naładował” się wystarczy podłączyć urządzenie do „gniazdka”. Człowiek aby funkcjonował optymalnie potrzebuje czterech źródeł „zasilania”: energii fizycznej, emocjonalnej, umysłowej i psychicznej.
Model „Zarządzania energią” bazuje na modelu Tony’ego Schwartza. Według tej koncepcji działają międzynarodowe koncerny jak choćby Google czy Sony, gdzie programy inwestowania w energię pracowników zaowocowały wzrostem ich zaangażowania oraz poprawą parametrów zdrowotnych w połączeniu ze spektakularnymi wynikami finansowymi.
Zapraszamy na szkolenie z motywacji pt. Zarządzanie energią!
Maile, smsy i komunikatory zdominowały codzienność. Wszelkie próby naśladowania zaawansowanych maszyn, komputerów kończą się fiaskiem. W efekcie bowiem to maszyny kierują człowiekiem a nie odwrotnie.
Wysokie tempo życia i pracy pociąga za sobą ukryte koszty: mniejszą uważność, spadek koncentracji, niską wydajność. Cierpi na tym także życie prywatne: mniej czasu dla rodziny, mniej czasu na hobby, pasje, odpoczynek czy choćby sen.
Zmęczenie i brak energii ma zaś kolosalne przełożenie na biznes. Warto przytoczyć w tym miejscu wyniki badań Towers Perrin dotyczące kondycji pracowników na całym świecie. Wspomniane badania prowadzone w latach 2007-2009 wykazały, że jedynie 20% pracowników czuło pełne zaangażowanie w pracę definiowane jako chęć „dawania” z siebie więcej niż się od nich wymaga, ponieważ widzą w tym cel i podchodzą di pracy z pasją. 40 % wykonywało swoje zadania na tzw. poziomie minimum, bez zaangażowania. Z kolei 38 % badanych było zniechęconych i niezaangażowanych.
W istocie znaczący problem polega na tym, że każdego dnia w pracy zużywamy bardzo dużo energii (która nie przekłada się na wyniki) a zbyt mało czasu i uwagi poświęcamy jej regeneracji i odzyskiwaniu (regeneracja ta spowoduje osiąganie lepszych wyników).
Aby smartfon czy komputer „naładował” się wystarczy podłączyć urządzenie do „gniazdka”. Człowiek aby funkcjonował optymalnie potrzebuje czterech źródeł „zasilania”: energii fizycznej, emocjonalnej, umysłowej i psychicznej.
Model „Zarządzania energią” bazuje na modelu Tony’ego Schwartza. Według tej koncepcji działają międzynarodowe koncerny jak choćby Google czy Sony, gdzie programy inwestowania w energię pracowników zaowocowały wzrostem ich zaangażowania oraz poprawą parametrów zdrowotnych w połączeniu ze spektakularnymi wynikami finansowymi.
Zapraszamy na szkolenie z motywacji pt. Zarządzanie energią!
Podczas warsztatu z zakresu „Zarządzania energią osobistą” dowiesz się:
1. Jakie są rezultaty nowoczesnych badań dotyczących wydajności w pracy:
2. Czym jest dobowy bilans energetyczny:
3. Jak zarządzać energią na poziomie fizycznym, organizmu.
4. W jaki sposób zarządzić emocjami.
5. Czym jest energia umysłowa i jakie są jej żródła.
6. Na czym polega bilans energii psychicznej oraz w jaki sposób wzmocnić mózg w intensywnej pracy.
1. Wyniki nowoczesnych badań dotyczących wydajności w pracy:
2. Krzywa wydajności REFA:
3. Strefy równowagi, bezpieczeństwa i umysłu:
4. Równowaga / fizyczność
5. Bezpieczeństwo / emocje
6. Samorealizacja / umysł
7. Znaczenie / duchowość
8. Podsumowanie w formie praktycznych wniosków
1. Wyniki nowoczesnych badań dotyczących wydajności w pracy:
2. Krzywa wydajności REFA:
3. Strefy równowagi, bezpieczeństwa i umysłu:
4. Równowaga / fizyczność
5. Bezpieczeństwo / emocje
6. Samorealizacja / umysł
7. Znaczenie / duchowość
8. Podsumowanie w formie praktycznych wniosków
Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)
Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.
Przez ponad 15 lat wspierała klientów biznesowych w procesach rekrutacyjnych i rozwojowych w kluczowych firmach doradztwa personalnego. Od 2009 roku prowadzi szkolenia i warsztaty, a dziewięć lat temu dołączyła do grona coachów i dzieli swoją pasję pomiędzy pracę z grupami a indywidualne spotkania. Specjalizuje się w szkoleniach, w których jest miejsce na proces grupowy oraz wspólne dochodzenie do rozwiązań – w obszarze menedżerskim i efektywności osobistej. Jako przeciwwagę dla działań w sferze biznesu chętnie tworzy warsztaty rozwojowe, głównie dla kobiet. Chętnie pracuje z Liderkami wspierając je w poszukiwaniu własnego potencjału i budując ich odwagę menedżerską. Jest absolwentką Szkoły Trenerów Biznesu, Szkoły Coachów oraz Szkoły Mediacji Grupy TROP. Ukończyła też Szkołę Pracy na Procesie Grupowym STOP’u oraz kurs facylitacji w Berlinie prowadzony przez szwajcarską firmę Towers Perrin. Ekspertka w dziedzinie zarządzania pokoleniami, konfliktów pokoleniowych oraz employer brandingu w kontekście generacyjnym.
Psycholog, doświadczony trener, coach akredytowany przez ICC, ekspert programów rozwojowych dla pracowników i kadry kierowniczej. Jej pasją jest odkrywanie oraz uwalnianie potencjału jednostek i zespołów. Prowadzi inicjatywy wdrażające Lean Management do organizacji. Angażuje pracowników w codzienne usprawnienia. W pracy korzysta głównie z metod pracy na postawach.
Z dużym sukcesem wprowadzała zmiany w standardach obsługi klienta oraz efektywności procesów za pomocą treningu i wdrażania wzorców komunikacji. Odegrała kluczową rolę w zaprojektowaniu programów zawierających zmianę kultury organizacyjnej i change management.
Projekt został oceniony wysoko, zarówno pod względem przekazu merytorycznego, jak również atmosfery oraz zaangażowania i komunikatywności wszystkich trzech trenerów prowadzących szkolenie.
Efekt marketingowy szkoleń najłatwiej mierzyć prośbami o kolejne tego typu spotkania. Farmaceuci, jako wyjątkowo wymagająca grupa na tyle wysoko ocenili pracę trenerską, że sami, z własnej inicjatywy zwracali się z prośbą do koordynatora projektu o możliwość rozbudowania działań szkoleniowych
Cenimy zespół firmy Gamma za zaangażowanie, dynamikę pracy i wypracowywanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb Klienta.
Rzetelność i fachowość firmy „Gamma”, połączone z osobistym zaangażowaniem jej pracowników, zaowocowały szkoleniem przeprowadzonym na bardzo wysokim poziomie merytorycznym.
Trenerzy wykazali się dużą wiedzą i doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów. Każdy z nich stosował indywidualne podejście do uczestnika, co wpływało na efektywność całego procesu szkoleniowego.
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
Dzięki Współpracy z firmą Gamma, w badaniu satysfakcji pracowników za rok 2011, uzyskaliśmy Wzrost wskaźników w obszarach efektywne zarządzanie i leadership odpowiednio o 5% i 13%.
Pragniemy potwierdzić wysoki poziom przeprowadzonego szkolenia, mający odzwierciedlenie w danych uzyskanych z ankiet od uczestników. Szkolenie cechowało bardzo dobre przygotowanie merytoryczne trenerów prowadzących oraz wysoki poziom obsługi nas, jako klienta firmy GAMMA.
Biorąc pod uwagę dotychczasową współpracę oceniamy firmę Gamma, jako dostawcę szkoleń o najwyższej, jakości. Jesteśmy pełni uznania dla know-how firmy oraz kompetencji trenerów.
Rekomendujemy Gammę, jako firmę doradczo-szkoleniową, która nie tylko realizuje dobre szkolenia, ale dodatkowo w taki sposób współpracuje z Klientem, by wszystkie działania były spójne ze specyfiką i strategią firmy.
Trenerzy prowadzący szkolenia wykazali się rzetelnością oraz profesjonalizmem, co zaważyło o podjęciu decyzji o realizacji kolejnego projektu, który wspólnie rozpoczęliśmy
Fachowość oraz miła atmosfera podczas szkolenia spotkały się z uznaniem uczestników, którzy wysoko ocenili kwalifikacje prowadzących zajęcia.
Obszar zarządzania zespołem (delegowanie zadań, budowanie autorytetu, motywowanie pracowników, zarządzanie rozwoje) jest tym, w którym na pewno Gamma się specjalizuje.
Kompetentni trenerzy, indywidualne podejście do uczestników, profesjonalizm w przekazywaniu wiedzy oraz formuła szkolenia, wpłynęły na pozytywną opinię uczestników
Dzięki kreatywnej formule szkoleń opracowanej przez Gamma sp. j. uczestnicy zostali w pełni zaangażowani w aktywności szkoleniowe oraz wysoko ocenili wartość merytoryczną warsztatów i zdobytą wiedzę oraz umiejętności.
Pracownicy uczestniczący w szkoleniu w zdecydowanym stopniu rozwinęli swoje umiejętności w zakresie objętym szkoleniem. Szkolenie zmotywowało bowiem pracowników do przygotowania długoterminowych planów rozwojowych, które wraz z planem rozwojowym o charakterze „on-the-job” pozwoliło na objęcie przez nich wyższych stanowisk, w tym menedżerskich.
Szkolenie było szczególnie istotne w przypadku grupy o zróżnicowanym poziomie kompetencji – od pracowników bardzo młodych stażem, przez osoby z kilkuletnim doświadczeniem, po menedżerów średniego szczebla. Realizacja w kilku oddzielnych modułach tematycznych, z jednoczesnym podsumowaniem wspólnych tematów w całej grupie dała oczekiwane przez nas efekty.
Cenię sobie dobrą komunikację i obsługę klienta za strony firmy Gamma. Pracownicy firmy cały czas czuwają nad przebiegiem projektu szkoleniowego, zgłaszają ewentualne zagrożenia i rekomendują zmiany.
Agile jest skuteczną metodyką – względem tradycyjnego podejścia do współpracy i dostarczania wyników. Badania wskazują wzrost efektywności względem klasycznej pracy od 40% nawet do 200%.
Creative Problem Solving – kreatywne podejście do rozwiązywania problemów. Jest to koncepcja, w której w obliczu sytuacji problemowych pożądane jest porzucenie utartych schematów postępowania i poszukiwanie niestandardowych rozwiązań. To idealna metoda do zastosowania, kiedy problem jest złożony, a oczekiwany rezultat nieoczywisty. Pomaga wychodzić z impasu i tworzyć innowacje.
ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.