Sytuacje kryzysowe - zarządzanie wizerunkiem organizacji

Admin - Szkolenia z kompetencji miękkich onlineotwartezamkniete
Dobrze zarządzony kryzys przestaje być kryzysem
Szkolenie ma na celu przygotowanie zarówno organizacji, jak i poszczególnych jej pracowników do reagowania  na sytuacje kryzysowe.

INFORMACJE O SZKOLENIU

Szkolenie online

  • Dostarczamy narzędzia wspierające rozwój w postaci zadań przedszkoleniowych, poszkoleniowych oraz pigułek wiedzy (video, tekst, podcast).
  • Jeśli pojawiają się problemy z użytkowaniem programów nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
  • Cena obejmuje: udział w szkoleniu online, materiały w wersji elektronicznej, certyfikat PDF.

Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.

Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.

Szkolenie zamknięte

Program jest propozycją wstępną. Może zostać zmodyfikowany, aby odpowiedzieć na oczekiwania wynikające ze specyficznego kontekstu, dodatkowych potrzeb czy profilu grupy docelowej.

Zawartość może być realizowana w wersji warsztatowej, webinarowej, część materiału może być przedstawiona w formie pigułek wiedzy – video, podcast, infografiki. Może być również elementem większej akademii szkoleniowej.

IDEA SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Szkolenie ma na celu przygotowanie zarówno organizacji, jak i poszczególnych jej pracowników do reagowania  na sytuacje kryzysowe. Poruszona tematyka pozwoli zarówno na diagnozę sytuacji pod kątem zapobiegania kryzysom, ale również dostarczy wiedzę i umiejętności, jak zachować się w momencie ich wystąpienia. Szkolenie oparte jest o praktyczne doświadczenia organizacji.

Szkolenie ma na celu przygotowanie zarówno organizacji, jak i poszczególnych jej pracowników do reagowania  na sytuacje kryzysowe. Poruszona tematyka pozwoli zarówno na diagnozę sytuacji pod kątem zapobiegania kryzysom, ale również dostarczy wiedzę i umiejętności, jak zachować się w momencie ich wystąpienia. Szkolenie oparte jest o praktyczne doświadczenia organizacji.

PROGRAM SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

1. Kryzys –  efekt śnieżnej kuli

  • Definicja kryzysu
  • Przyczyny kryzysów wizerunkowych
  • 10 najczęstszych błędów popełnianych w sytuacjach kryzysowych
  • Emocje w kryzysie, czyli dlaczego mieć opracowany plan działania kryzysowego
  • 3 kroki do tego, jak zmniejszyć prawdopodobieństwo wystąpienia kryzysu

2. Wizerunek organizacji

  • Co buduje, co rujnuje wizerunek instytucji
  • Organizacja, a media społecznościowe
  • Komunikacja z interesantem (klientem) i jej znaczenie w zapobieganiu kryzysom

3. Reagowanie na sytuacje kryzysowe

  • Kiedy mówimy o kryzysie, a kiedy tylko o sytuacji problemowej?
  • Procedura antykryzysowa
  • Sztab antykryzysowy
  • 10 kroków do wyjścia z sytuacji kryzysowej

4. Komunikacja w kryzysie

  • Rola rzecznika prasowego w kontakcie z otoczeniem
  • Jak wytypować osoby do reprezentowania instytucji na zewnątrz?
  • Komunikacja z przedstawicielami mediów – o czym pamiętać, na co uważać, aby przekazać dokładnie to co należy
  • Komunikacja z osobami zainteresowanymi kryzysem (klienci, interesanci, przedstawiciele innych instytucji) – jak budować oficjalne komunikaty.

1. Kryzys – efekt śnieżnej kuli

  • Definicja kryzysu
  • Przyczyny kryzysów wizerunkowych
  • 10 najczęstszych błędów popełnianych w sytuacjach kryzysowych
  • Emocje w kryzysie, czyli dlaczego mieć opracowany plan działania kryzysowego
  • 3 kroki do tego, jak zmniejszyć prawdopodobieństwo wystąpienia kryzysu

2. Wizerunek organizacji

  • Co buduje, co rujnuje wizerunek instytucji
  • Organizacja, a media społecznościowe
  • Komunikacja z interesantem (klientem) i jej znaczenie w zapobieganiu kryzysom

3. Reagowanie na sytuacje kryzysowe

  • Kiedy mówimy o kryzysie, a kiedy tylko o sytuacji problemowej?
  • Procedura antykryzysowa
  • Sztab antykryzysowy
  • 10 kroków do wyjścia z sytuacji kryzysowej

4. Komunikacja w kryzysie

  • Rola rzecznika prasowego w kontakcie z otoczeniem
  • Jak wytypować osoby do reprezentowania instytucji na zewnątrz?
  • Komunikacja z przedstawicielami mediów – o czym pamiętać, na co uważać, aby przekazać dokładnie to co należy
  • Komunikacja z osobami zainteresowanymi kryzysem (klienci, interesanci, przedstawiciele innych instytucji) – jak budować oficjalne komunikaty.

MIELIŚMY PRZYJEMNOŚĆ PRACOWAĆ DLA:

1

Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.

2

W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.

3

Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)

4

Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.

Szkolenie związane z:

KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

  • Wzrost świadomości dotyczącej przyczyn powstawania sytuacji kryzysowych
  • Sprawne przejście przez sytuacje zagrażające pozytywnemu wizerunkowi instytucji
  • Zwinne budowanie relacji z przedstawicielami mediów

KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:

  • Rozwój kompetencji związanych z komunikacją i zarządzaniem wizerunkiem w czasie kryzysu
  • Umiejętność sprawnego reagowania w sytuacjach trudnych
  • Umiejętność komunikacji z uczestnikami sytuacji kryzysowej oraz  dziennikarzami

KORZYŚCI WSPÓLNE:

  • Profesjonalne działanie w kryzysie
  • Szybkie i sprawne reagowanie na sytuacje zagrażające wizerunkowi
  • Pozytywny PR
Sytuacje kryzysowe - zarządzanie wizerunkiem organizacji

TRENERZY SZKOLENIA

OPINIE O SZKOLENIACH

Magdalena Wasilewska


Specjalista ds. szkoleń
tel.: 505 273 485
magdalena.wasilewska@projektgamma.pl
Magdalena Wasilewska

Magdalena Wasilewska


Specjalista ds. szkoleń
tel.: 505 273 485
magdalena.wasilewska@projektgamma.pl
Magdalena Wasilewska

Magdalena Wasilewska


Specjalista ds. szkoleń
tel.: 505 273 485
magdalena.wasilewska@projektgamma.pl
Magdalena Wasilewska
Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Admin - Szkolenia z kompetencji miękkich

Praca w administracji, życie prywatne - obie sfery wymagają równowagi między sobą. Work-life balanced przeciwdziała wypaleniu zawodowemu, Szkolenie dostarcza pracownikom urzędu praktycznych rozwiązań, które pozwalają od razu wpływać na work-life balance.
Dostępne jest szkolenie zamknięte.
Ocena efektywności szkoleń, ewaluacja firmy szkoleniowej pozwala zdobyć argumenty do prowadzenia dalszych działań rozwojowych, pozwala wyciągać wnioski, poprawiać obecne praktyki. Szkolenie dla administracji ponieważ uwzględnia charakterystykę szkoleń w urzędach.
Dostępne jest szkolenie zamknięte.
Wizerunek urzędu, PR urzędu w social media - to są wyzwania dla wszystkich urzędów. Wszystkie urzędy świadczą usługi dla ludności w sposób bezpośredni bądź pośredni. Od ich wizerunku zależy nastawienie potencjalnych klientów. Szkolenie budowanie wizerunku urzędu - zapraszamy!
Dostępne jest szkolenie zamknięte.
kontakt

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108

firma szkoleniowa

Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.