Joanna Szymankiewicz-Górna – trenerka biznesu i menedżerka z doświadczeniem w zarządzaniu zespołami, sprzedaży i obsłudze klienta. Specjalizuje się w projektowaniu programów szkoleniowych, rozwoju młodych liderów i komunikacji w organizacjach, łącząc praktyczne doświadczenie z wiedzą psychologiczną i dydaktyczną.
Doświadczenie w zakresie zarządzania zdobyła poprzez kilkuletnie pełnienie stanowiska kierowniczego w Biurze Informacji Gospodarczej (Krajowy Rejestr Długów), zarządzając Departamentem Szkoleń i zespołem trenerów wewnętrznych. Swoją praktyczną wiedzę z zakresu zarządzania sukcesywnie ubogaca i uzupełnia aktualną teorią biorąc udział w kursach i szkoleniach.
W obszarze sprzedaży i obsługi Klienta, pracowała począwszy od sprzedaży bezpośredniej w branży ubezpieczeniowej i telefonicznej obsługi Klienta w branży windykacyjnej po stanowiska specjalistyczne (mentoring) w tym zakresie, edukując zespoły sprzedażowe i obsługowe. Doświadczenie to przełożyło się na pracę doradczą, której efektem stało się wdrażanie w organizacjach komunikacyjnych modeli obsługi Klienta, programów dla młodych menadżerów (Akademia Menadżera) oraz procesów wdrożeniowych dla nowych pracowników w organizacji.
Z wykształcenia jest trenerem biznesu po Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu. Obecnie współpracuje z uczelnią w roli wykładowcy na studiach podyplomowych „Trener biznesu” w temacie: Metody szkoleniowe. Ukończyła szereg warsztatów i kursów: Train the trainers „Ludzka Strona Zarządzania- Psychologiczny Niezbędnik Szefa (100 h dla doświadczonych trenerów w zakresie prowadzenia szkoleń dla kadry menadżerskiej w oparciu o psychologiczne narzędzia komunikacji), Zarządzanie zmianą w organizacji sprzedażowej, Praktyk NLP (cykl warsztatów: 80 h), Train the trainers- analiza indywidualna kompetencji trenerskich, Zarządzanie odpornością i własną motywacją, Czym jest coaching? (warsztat 20 h), Coaching i Mentoring, Standardy rozmów telewindykacyjnych.
Od 2011 roku nabywa doświadczenie jako trener i menadżer. Projektuje programy szkoleniowe w oparciu o doświadczenie i realne sytuacje, wyzwania uczestników, dopasowując do nich wiedzę i aktualne, skuteczne rozwiązania. Zaangażowanie, systematyka, rzetelność w realizacji projektów łączy z otwartością i właściwą ciekawością poznania organizacji, dla której realizuje warsztaty szkoleniowe. Znając biznes i posiadając wieloletnie doświadczenie rozumie specyfikę w wielu branżach, problemy menadżerskie, dlatego podchodzi indywidualnie do każdego warsztatu szanując kulturę organizacyjną i doświadczenie Klienta.
Poznaj nasze szkolenia
menedżerskie