LARP (live action role-playing). Uczestnicy jako ekipa filmowa doświadczają i uczą się zarządzania zmianą

Hollywood Land

LARP (live action role-playing). Uczestnicy jako ekipa filmowa doświadczają i uczą się zarządzania zmianą  - wszystko w formacie edutainment'owym. Są rekwizyty, stroje, są emocje jak w prawdziwym studio nagrań.

Projekt Edutainment oparty na formacie LARP, czyli life action role playing. LARP jest metodą pracy grupowej wykorzystującą elementy gier i sztuki. Uczestnicy wspólnie tworzą i przeżywają opowieść, odgrywają role podobnie do improwizowanego teatru. Akcja LARPA może być osadzona zarówno w świecie rzeczywistym, jak i fikcyjnym. Reżyser i scenarzysta w jednej osobie, zwany Larpmasterem, jako jedyna osoba zna scenariusz w całości.

Reszta uczestników staje się aktorami – wcielają się w swoje postacie i odgrywają przydzielone im role w tworzonej wspólnie historii. To, co mówią, jest traktowane jako wypowiedzi prowadzonych przez nich postaci, a to, co robią  jako akcje postaci. Aktorski aspekt gry stanowi trzon podejmowania decyzji, ponieważ gracze podejmują je na podstawie rysów psychologicznych odgrywanych przez nich postaci, a czasami także w oparciu o jasno określone cele.

W Hollywoodland gracze wcielą się w rolę ekipy filmowej, która ma za zadanie wyprodukować największy jak do tej pory film kostiumowy. Każdy z uczestników, będzie miał swoje indywidualne zadanie/rolę np. reżyser, scenarzysta, gwiazdy, statyści, operator itp. Całość przedsięwzięcia wymaga nie lada zgrania i nastawienia na wizję i cel. Uczestnicy wchodzą w świat produkcji filmowej, w którym muszą poradzić sobie z nagłymi zwrotami akcji.

Hollywoodland jest grą typu role-playing, zespołową, kooperacyjną i rundową. Celem edukacyjnym jest rozwinięcie kompetencji związanych z radzeniem sobie z oporem pracowników i konfliktem w zmianie (organizacyjnej).

CELE:

  • Rozwój wiedzy i kompetencji w obszarze radzenia sobie ze zmianą
  • Pokonywanie oporu członków zespołu, pracowników w organizacji
  • Zarządzanie emocjami
  • Zarządzanie konfliktem
  • Współpraca i sprawna komunikacja

Czas trwania:

2-6h

Wersja:

Indoor
Outdoor

Uczestników:

10-100

602 782 877

OPINIE O WYDARZENIACH

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Porozmawiajmy o Twoich potrzebach:
tel: 22/266 08 48, tel. kom.: 505 273 550,
biuro@projektgamma.pl

PORTFOLIO NASZYCH REALIZACJI:

Sztuki korporacyjne
Zamiast być widzem bądź aktorem w sztuce teatralnej traktującej o życiu Twojej  firmy.  Na deskach prawdziwego teatru, z profesjonalnym oświetlaniem, make up'em i scenarzystą.  Team building  i integracja na najwyższym poziomie!
Hollywood Land
LARP (live action role-playing). Uczestnicy jako ekipa filmowa doświadczają i uczą się zarządzania zmianą  - wszystko w formacie edutainment'owym. Są rekwizyty, stroje, są emocje jak w prawdziwym studio nagrań.
Zagadka kryminalna
Biorąc udział w zagadce kryminalnej uczestnicy mogą na chwilę spełnić swoje dziecięce marzenia. Na początku gry zostają wprowadzeni w sytuację, a następnie na dwie godziny wcielają się w przypisanych im bohaterów. Każda z postaci ma specyficzny charakter, każda ukrywa sekret.
LARPY - Gry scenariuszowe
Gry scenariuszowe , team building wg scenariuszy pisanych przez autorów fantasy. Storytelling, improwizacja, gry scenariuszowe, teatr wyobraźni w spotkaniu integracyjnym. LARP – Live Action Role Playing to aktywność łącząca w sobie gry scenariuszowe i sztukę. Uczestnicy wspólnie tworzą, odgrywają i przeżywają opowieść. Akcja może być osadzona zarówno w świecie rzeczywistym jak i dowolnym fikcyjnym – historycznym, fantasy, sci-fi, steam punk. Scenariusz jest pisany w taki sposób, aby zachęcać uczestników do wskazanych zachowań bądź uwidaczniać określone zjawiska, a jednocześnie dostarczać mnóstwo zabawy.
Gry kompozytowe
Mechanika gier łączy wiele formatów w spójną i atrakcyjną całość. Steruj łodzią podwodną, weź udział w akcji ratunkowej bądź doświadcz odwrotności escape room'u!
LARP: KRAINA ALBIONU
Team building wg scenariuszy pisanych przez autorów  fantasy.  Król Artur nie żyje, a jego królestwo leży w ruinie! Pięciu wielkich rycerzy szykuję się do wojny o koronę Albionu. Camelot padł  i znajduję się rękach Mordreda, bękarta Artura. Tymczasem Lancelot w imieniu Ginewry, żony zmarłego króla poprzysiągł walczyć  o jej prawa do Korony.
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
 ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone.