Bądź częścią opowieści…

LARP: KRAINA ALBIONU

Team building wg scenariuszy pisanych przez autorów  fantasy.  Król Artur nie żyje, a jego królestwo leży w ruinie! Pięciu wielkich rycerzy szykuję się do wojny o koronę Albionu. Camelot padł  i znajduję się rękach Mordreda, bękarta Artura. Tymczasem Lancelot w imieniu Ginewry, żony zmarłego króla poprzysiągł walczyć  o jej prawa do Korony.

LARP: KRAINA ALBIONU

Król Artur nie żyje, a jego królestwo leży w ruinie! Pięciu wielkich rycerzy szykuję się do wojny o koronę Albionu. Camelot padł  i znajduję się rękach Mordreda, bękarta Artura. Tymczasem Lancelot w imieniu Ginewry, żony zmarłego króla poprzysiągł walczyć o jej prawa do Korony. Armię gromadzi również sir Kay, przybrany brat Artura, który zamierza kontynuować jego dzieło zjednoczenia Albionu.

Tymczasem Galahad, syn Lancelota i najczystszy z rycerzy gromadzi pod swoimi sztandarami kwiat rycerstwa, deklarując walkę o odrodzenie królestwa. Roszczenia do korony zgłasza również Lot z Kornwalii, powołując się na starożytne pochodzenie swojego rodu. Starcie jest nieuniknione, już niedługo niebo Albionu przysłoni ognista łuna wojennej pożogi.
 
Korona Albionu to LARP z elementami gry strategicznej, w której uczestnicy wcielają się w rolę rady wojennej jednego z wielkich rycerzy. Zanurz się w świecie zawiłych pełnym intryg, wielkich bitew, dyplomacji. Poznaj sekrety kunsztu rycerskiego i sam stań do boju o honor swojej frakcji.

W ramach larpa, uczestnicy nie tylko będą prowadzić negocjację i zarządzać swoimi armiami ale również sami będą mogli chwycić za (bezpieczną) broń. W czasie gry zostaną zapoznani z podstawami szermierki i łucznictwa aby mogli zmierzyć się  z przedstawicielami innych frakcji w pojedynkach i potyczkach.

Gra luźno inspirowana grą o Tron i Legendami Arturiańskimi. Połączenie gry negocjacyjnej i larpa. Gra jest w fazie koncepcyjnej. Wymaga prostych kolorowych tunik (tabardów) dla uczestników oraz obsługi animatorów w strojach fantasy. W ramach gry gracze zostaną podzieleni na 11 drużyn.

W każdej drużynie zostaną przydzielone następujące role:

  • Głowy Rodu - gracz który zarządza i kieruję zasobami rodu
  • Gońca - gracz który może przemieszczać się pomiędzy siedzibami rodów i prowadzić negocjacje.
  • Generał - gracz odpowiedzialny za kierowanie armii rodu.
  • Mistrz asasyn - gracz odpowiedzialny za kierowaniem wywiadem rodu i przeprowadzania akcji dywersyjnych.
  • Maga - gracz który ma możliwość wynajdywania potężnych zaklęć pozwalających wspierać swój ród.

Cała gra składa się z 5 tur (ok.2.5h) plus wprowadzenie przedstawiającego zasady i podział ról oraz podsumowania.

Zwycięzcą gry zostaje ród, który na koniec gry kontroluje najwięcej prowincji Królestwa.

W grze bierze udział 5 animatorów odpowiedzialnych za przeprowadzanie szkoleń, turniejów, zadań specjalnych oraz kierowaniem grą.

W ramach gry każdy z rodu otrzyma swoją siedzibę, miejsce gdzie będzie zasiadać Głowa Rodu i gdzie razem będą mogli podejmować decyzje. Rody otrzymają też żetony reprezentujące ich zasoby oraz wojsko. Gra będzie podzielona na tury, a każda tura na fazy.

FAZA I

Ogłoszenie wydarzeń specjalnych - Prowadzący grę wcielający się w herolda ogłasza jakie wydarzenia odbywają się w Królestwie. Może to być atak barbarzyńców lub wyzwania (np. turniej walki mieczem, strzelanie, specjalne wyzwania dla magów lub asasynów).

FAZA II

Narada: gracze naradzają się jakie działania chcą podjąć (5 minut).

FAZA III

Działanie: Czempion wydaję rozkazy wojskom, Goniec może prowadzić Negocjacje i z Innymi Głowami Rodu, Asasyn wydaje rozkazy szpiegom, Mag może zdecydować o rzuceniu zaklęcia lub podjąć działania, aby jakieś odkryć.

W tej fazie gracze mogę też podejmować zadania specjalne ogłoszone w fazie wyzwań lub przejść kilka z dostępnych szkoleń (walka mieczem, strzelanie z łuku, magia itp.) (15 minut)

FAZA IV

Egzekucja Rozkazów: w tej fazie sprawdzamy, jakie zostały wydane rozkazy. Jeśli dochodzi do walki, ród może wyznaczyć postać lub postacie która ją wspiera. Jeśli drugi ród również wystawi postać lub postacie dochodzi do pojedynku. Wynik pojedynku zmienia ostateczny wynik bitwy.

Czas trwania:

3-8h

Wersja:

Indoor
Outdoor

Uczestników:

30-100

505 273 523

OPINIE O WYDARZENIACH

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Porozmawiajmy o Twoich potrzebach:
tel: 22/266 08 48, tel. kom.: 505 273 550,
biuro@projektgamma.pl

PORTFOLIO NASZYCH REALIZACJI:

Sztuki korporacyjne
Zamiast być widzem bądź aktorem w sztuce teatralnej traktującej o życiu Twojej  firmy.  Na deskach prawdziwego teatru, z profesjonalnym oświetlaniem, make up'em i scenarzystą.  Team building  i integracja na najwyższym poziomie!
Hollywood Land
LARP (live action role-playing). Uczestnicy jako ekipa filmowa doświadczają i uczą się zarządzania zmianą  - wszystko w formacie edutainment'owym. Są rekwizyty, stroje, są emocje jak w prawdziwym studio nagrań.
Zagadka kryminalna
Biorąc udział w zagadce kryminalnej uczestnicy mogą na chwilę spełnić swoje dziecięce marzenia. Na początku gry zostają wprowadzeni w sytuację, a następnie na dwie godziny wcielają się w przypisanych im bohaterów. Każda z postaci ma specyficzny charakter, każda ukrywa sekret.
LARPY - Gry scenariuszowe
Gry scenariuszowe , team building wg scenariuszy pisanych przez autorów fantasy. Storytelling, improwizacja, gry scenariuszowe, teatr wyobraźni w spotkaniu integracyjnym. LARP – Live Action Role Playing to aktywność łącząca w sobie gry scenariuszowe i sztukę. Uczestnicy wspólnie tworzą, odgrywają i przeżywają opowieść. Akcja może być osadzona zarówno w świecie rzeczywistym jak i dowolnym fikcyjnym – historycznym, fantasy, sci-fi, steam punk. Scenariusz jest pisany w taki sposób, aby zachęcać uczestników do wskazanych zachowań bądź uwidaczniać określone zjawiska, a jednocześnie dostarczać mnóstwo zabawy.
Gry kompozytowe
Mechanika gier łączy wiele formatów w spójną i atrakcyjną całość. Steruj łodzią podwodną, weź udział w akcji ratunkowej bądź doświadcz odwrotności escape room'u!
LARP: KRAINA ALBIONU
Team building wg scenariuszy pisanych przez autorów  fantasy.  Król Artur nie żyje, a jego królestwo leży w ruinie! Pięciu wielkich rycerzy szykuję się do wojny o koronę Albionu. Camelot padł  i znajduję się rękach Mordreda, bękarta Artura. Tymczasem Lancelot w imieniu Ginewry, żony zmarłego króla poprzysiągł walczyć  o jej prawa do Korony.
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
 ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone.