CUPT

Case studies

Projektem objęci byli wszyscy pracownicy CUPT (także kadra zarządzająca i top management).
Celem było zorientowanie na obsługę klienta w Instytucji, w trakcie procesów związanych ze zmianą kultury organizacyjnej.

zdjęcie - CUPT

Projektem objęci byli wszyscy pracownicy CUPT (także kadra zarządzająca i top management).
Celem było zorientowanie na obsługę klienta w Instytucji, w trakcie procesów związanych ze zmianą kultury organizacyjnej.

Obsługa klienta rozumiana była na potrzeby opisywanego projektu bardzo szeroko: zarówno kontakt z klientami zewnętrznymi, beneficjentami, instytucjami, klientami wewnętrznymi oraz mediami.

Pracownicy CUPT w podziale na 12 grup wzięli udział w całodziennym warsztacie zatytułowanym „Efekt motyla”.

Po wyjaśnieniu zjawiska efektu motyla, pracownicy wzięli udział z trzygodzinnej symulacji budowy miasta -gdzie w podziale na 5. departamentów budowali aglomerację. Podczas budowy okazało się, że jeśli każdy z w/w departamentów gra jedynie do własnej bramki i działa bez porozumienia z innymi – w efekcie tracą.

Uczestnicy po odbytej symulacji podzielili się wnioskami dot. rangi i roli procesów obsługowych, zauważyli że zjawisko efektu motyla bardzo do nich pasuje: media na podstawie rozmowy z jedyną osobą z CUPT etykietują całą instytucję; pracownicy, bez współpracy i realnie zastosowanej synergii nie zrealizują swoich celów;

Kolejnym etapem był warsztat facylitowany przez trenera: jak budować kulturę organizacyjną zorientowaną na klienta w CUPT.

Wnioski z symulacji i warsztatu zostały spisane po szkoleniu i na ich bazie wdrożono nową kulturę organizacyjną, nowe wartości oraz nowe standardy.

Uczestnicy zaś optymalizują swoją pracę dzięki współpracy i budowaniu kultury współodpowiedzialności której ostatecznym beneficjentem jest klient.

Zobacz szkolenia powiązane z tym tematem:
SZKOLENIE NA ZAMÓWIENIE/SZKOLENIE ZAMKNIĘTE
SZKOLENIE NA ZAMÓWIENIE/SZKOLENIE ZAMKNIĘTE
Efektywność i ewaluacja działań rozwojowych
co zrobić żeby szkolenia działały
SZKOLENIE NA ZAMÓWIENIE/SZKOLENIE ZAMKNIĘTE

Newsletter

Bądź na bieżąco z nowymi treściami wikiGammy. Zapisz się do naszego newslettera.

Zobacz nasze referencje i case studies

Referencje
Projekty komercyjne
Referencje
Administracja publiczna
Referencje
Pełna lista referencyjna
Case studies
Zestawienie case studies

Kolejne case studies

Poprzednie case studies
Obecne referencje
CUPT
Kolejne case studies

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Porozmawiajmy o Twoich potrzebach:
tel: 22/266 08 48, tel. kom.: 505 273 550,
biuro@projektgamma.pl
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm
© Gamma sp. j. ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone.