GRUPA ŻYWIEC - Projekt dla sił sprzedaży i zakupów oraz działów wspierających: „Akademia negocjacji”

Case studies

Akademia Negocjacji przygotowana dla wszystkich stanowisk w obszarze sprzedaży Grupy Żywiec powstała w celu wypracowania grupy kompetencji negocjacyjnych na dwóch poziomach: standard i ekspert.

zdjęcie - GRUPA ŻYWIEC - Projekt dla sił sprzedaży i zakupów oraz działów wspierających: „Akademia negocjacji”

GRUPA ŻYWIEC - Projekt dla sił sprzedaży i zakupów oraz działów wspierających: „Akademia negocjacji”


Akademia Negocjacji przygotowana dla wszystkich stanowisk w obszarze sprzedaży Grupy Żywiec powstała w celu wypracowania grupy kompetencji negocjacyjnych na dwóch poziomach: standard i ekspert.

Założenia takiej konstrukcji projektu wypłynęły z potrzeby przeglądu poziomu umiejętności negocjacyjnych w organizacji niezbędnych do realizacji celów biznesowych. Udział w projekcie jest dobrowolny i wynika z uprzedniej analizy poziomu kompetencji, która przyporządkowuje uczestnika do ścieżki „standard” lub „ekspert”.

Uczestnicy mają możliwość w praktycznych warsztatach opartych o symulacje negocjacyjne doświadczyć procesów wykorzystujących umiejętności takie jak: planowanie, kontrola rozmowy negocjacyjnej, style prowadzenia negocjacji, typy negocjatorów, polityka ustępstw, retoryka i erystyka w negocjacjach, rodzaje presji i reagowanie na psychomanipulacje w negocjacjach.


Projekt składa się z etapów: analiza poziomu kompetencji, test wiedzy, case studies pre – work, warsztaty negocjacyjne, case studies post – work, warsztaty follow up.

Naprawdę nieczęsto zdarza się, aby zawzięcie dyskutować, jakiego dokładnie wieku dożył Peter F. Drucker – a tu proszę – jest to możliwe. Ciekawe, szybko mijające, wartościowe (mamy nadzieję – dla obu stron) spotkania.

Miło jest dostawać na skrzynkę mailową, na długo po zakończeniu warsztatu, wyszperane przez Uczestników linki do tematów z zakresu zarządzania. Miłe podwójnie – bo wieme, że „out there” są ludzie, którzy poszukują, żeby być jeszcze lepszymi menedżerami.

Jakie są kluczowe techniki dla każdego etapu procesu sprzedaży? Jak wpływać na proces negocjacji? Jak działać w sposób taki, by konsumenci i klienci utożsamili się z produktem? ak zachować się w ostatniej fazie sprzedaży? Sprawdź nasze szkolenia:
Zobacz szkolenia powiązane z tym tematem:
SZKOLENIE NA ZAMÓWIENIE/SZKOLENIE ZAMKNIĘTE
SZKOLENIE NA ZAMÓWIENIE/SZKOLENIE ZAMKNIĘTE

Newsletter

Bądź na bieżąco z nowymi treściami wikiGammy. Zapisz się do naszego newslettera.

Zobacz nasze referencje i case studies

Referencje
Projekty komercyjne
Referencje
Administracja publiczna
Referencje
Pełna lista referencyjna
Case studies
Zestawienie case studies

Kolejne case studies

Obecne referencje
GRUPA ŻYWIEC - Projekt dla sił sprzedaży i zakupów oraz działów wspierających: „Akademia negocjacji”

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Porozmawiajmy o Twoich potrzebach:
tel: 22/266 08 48, tel. kom.: 505 273 550,
biuro@projektgamma.pl
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm
© Gamma sp. j. ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone.