Ministerstwo Spraw Zagranicznych – Obsługa klienta – komunikacja i asertywność w pracy z trudnym klientem

Case studies

Ministerstwo Spraw Zagranicznych włączyło szkolenie Gammy do Akademii Korpusu Dyplomatycznego.

zdjęcie - Ministerstwo Spraw Zagranicznych – Obsługa klienta – komunikacja i asertywność w pracy z trudnym klientem
Szkolenie „obsługa klienta i interesariusza” miało za zadanie przygotować konsuli pracowników placówek konsularnych  do obsługi trudnych sytuacji obsługowych z obywatelami Polski oraz przedstawicielami Polonii zagranicznej. 
 
Fundamentem sukcesu szkolenia było dopasowanie technik szkoleń do specyfiki placówki dyplomatycznej. W ankietach ewaluacyjnych szkolenie zyskało jedne z najwyższych ocen w ramach całej Akademii. Pozytywna ocena szkoleń, rozumienie specyfiki pracy oraz dobra współpraca z koordynatorami ze strony Ministerstwa zaowocowały zaproszeniem do realizacji kolejnych przedsięwzięć szkoleniowych.

 

Współpracuje z nami ponad 100 trenerów. W rankingu Gazety Finansowej – „Najlepsze Firmy Szkoleniowe 2016” zajęliśmy 1 miejsce. Wybierz nasze szkolenia. Zobacz działy: szkolenia administracja, szkolenia HR. Zapraszamy.
Gamma - newsletter

Newsletter

Bądź na bieżąco z nowymi treściami wikiGammy. Zapisz się do naszego newslettera.

Zobacz nasze

referencje i case studies

Referencje

Projekty komercyjne

Referencje

Administracja publiczna

Referencje

Pełna lista referencyjna

Case studies

Zestawienie case studies

Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

Telefon
Zadzwoń do nas:

tel.:505 273 550,

Miejsce

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa

Mapa
Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę

lub użyj formularza
kontakt

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108

firma szkoleniowa

Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.