ORLEN - Akademia sprzedaży

Case studies

Cykl szkoleń z zakresu technik sprzedaży zrealizowany w drugim kwartale 2016r, a  adresowanych do Handlowców Autoryzowanych Dystrybutorów Orlen Oil, stanowi bardzo interesujący i wart rozważenia przykład motywacji Klienta,  przyczyn, dla których został wdrożony.

zdjęcie - ORLEN - Akademia sprzedaży

ORLEN - Akademia sprzedaży

 
Zazwyczaj szkolenia dotyczące rozwoju umiejętności sprzedaży mają jeden, bardzo jasno określony cel: wzrost sprzedaży. Opisywany przypadek jest jednak pod tym względem inny: osiągnięcie wzrostu sprzedaży było celem drugorzędnym. Klient jasno zdefiniował swoje oczekiwania i w pierwszej kolejności zadaniem projektu było budowanie lojalności wobec Marki i Firmy, wzrost poczucia identyfikacji z produktami i Firmą, przygotowanie Handlowców do planowanego rozwoju zawodowego oraz związanych z tym wyzwań, a także wzrost motywacji do działań w kontekście planowanych zmian.

Gamma w przypadku realizacji projektów szkoleniowych z zakresu szeroko rozumianej sprzedaży stawia bardzo wygórowane wymagania wobec realizujących je trenerów. Konsekwencją takiego podejścia było dedykowanie do opisywanego projektu szkoleniowców z minimum trójstopniowym doświadczeniem w handlu (sprzedaż osobista – zarządzanie sprzedażą – doświadczenie w realizacji szkoleń sprzedażowych).

Efekty na poziomie reakcji uczestników można śmiało opisać jako przerastające najśmielsze oczekiwania – warsztatowa i celowo bardzo atrakcyjna formuła prowadzenia zajęć w połączeniu z uważnym doborem trenerów zaowocowała realizacją celów merytorycznych na poziomie 95% oraz średnimi ocenami szkoleń i trenerów odpowiednio na poziomie 4,9 i 4,95 w 5 stopniowej skali. Wynik szczególnie imponujący, biorąc pod uwagę, że w szkoleniach wzięło udział niemal 100 osób. Wyniki na poziomie biznesowym były na tyle satysfakcjonujące, że projekt stopniowo obejmował kolejne grupy Handlowców.

Zdobądź niezbędną wiedzę i umiejętność profesjonalnej sprzedaży i obsługi klienta. Zapraszamy na szkolenie z technik sprzedaży, na którym uczestnicy zostaną gruntownie przygotowani z zakresu profesjonalnej obsługi klienta. Na szkoleniu zostaną omówione m. in.: przygotowanie do spotkania, budowanie relacji z klientem, argumentacja i przekonanie klienta do oferowanego produktu, negocjowanie warunków umowy, finalizowanie transakcji.

Szkolenia powiązane z tym tematem: szkolenie z obsługi klienta, sprzedaż narracyjna.

Zobacz szkolenia powiązane z tym tematem:
SZKOLENIE NA ZAMÓWIENIE/SZKOLENIE ZAMKNIĘTE
11 luty 2019 - 12 luty 2019
Warszawa

Newsletter

Bądź na bieżąco z nowymi treściami wikiGammy. Zapisz się do naszego newslettera.

Zobacz nasze referencje i case studies

Referencje
Projekty komercyjne
Referencje
Administracja publiczna
Referencje
Pełna lista referencyjna
Case studies
Zestawienie case studies

Kolejne case studies

Obecne referencje
ORLEN - Akademia sprzedaży

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Porozmawiajmy o Twoich potrzebach:
tel: 22/266 08 48, tel. kom.: 505 273 550,
biuro@projektgamma.pl
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm
© Gamma sp. j. ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone.