Szkolenie zostało przygotowane dla pracowników sił sprzedaży zajmujących się kontaktami z sieciami sprzedaży.
Diagnoza potrzeb wskazała, że key account’ci odpowiednio zarządzają komunikacją niewerbalną i znakomicie budują relacje. Jednocześnie badania mystery shopping wskazywały, że pracownicy marketów pytani o polecane produkty wymieniali inne marki. Celem projektu było wytrenowanie u uczestników umiejętności prowadzenia prezentacji w taki sposób, aby pracownicy marketów zapamiętywali jak najwięcej informacji o poszczególnych produktach oraz, by stali się ich aktywnymi ambasadorami. Efekt szkolenia został zmierzony poprzez badanie mystery shopping. Pracownicy marketów dużo częściej i z większym zaangażowaniem polecali produkty firmy Samsung.
Projekty komercyjne
Administracja publiczna
Pełna lista referencyjna
Zestawienie case studies
ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.