Whirlpool - Fundamenty sprzedaży

Case studies
Szkolenie było pierwszym z cyklu. Pozwalało wyrównać poziom umiejętności pomiędzy pracownikami sprzedaży.
zdjęcie - Whirlpool - Fundamenty sprzedaży
Analiza umiejętności uczestników w każdym etapie sprzedaży pozwoliła trenerom i uczestnikom rozpoznać swoje słabe i mocne strony. Proponowane w każdym etapie techniki szkoleniowe sprawiły, że samo szkolenie zostało uznane jako rozwojowe – pozwalające dokonać realnych zmian w standardzie kontaktu z klientem.
 
Zobacz nasze szkolenia managerskie i szkolenia z rozwoju osobistego np: Charyzmatyczny lider - trening zarządzania i kreowania własnego autorytetu, Wczoraj kolega, dziś przełożony - budowanie autorytetu nowego menadżera, Trudne sytuacje- trudne decyzje i inne. Gamma - firma szkoleniowa roku. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą.
Zobacz szkolenia powiązane z tym tematem:
25 lipiec 2019 - 26 lipiec 2019
Warszawa

Newsletter

Bądź na bieżąco z nowymi treściami wikiGammy. Zapisz się do naszego newslettera.

Zobacz nasze referencje i case studies

Referencje
Projekty komercyjne
Referencje
Administracja publiczna
Referencje
Pełna lista referencyjna
Case studies
Zestawienie case studies

Kolejne case studies

Poprzednie case studies
Obecne referencje
Whirlpool - Fundamenty sprzedaży

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Porozmawiajmy o Twoich potrzebach:
tel: 22/266 08 48, tel. kom.: 505 273 550,
biuro@projektgamma.pl
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
 ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone.