Szkolenia z obsługi klienta

Ja pokazują licznie przeprowadzane badania, niewystarczająco wysoki poziom obsługi klienta ma bardzo negatywne konsekwencje dla przedsiębiorstwa, które do tego aspektu nie przykłada zbyt wielkiej wagi. To w konsekwencji niezwykle często przyczynia się do mniejsze bądź większej utraty dochodów przez firmy, dla których profesjonalna obsługa klienta nie stanowi sprawy priorytetowej. 

     
    Ja pokazują licznie przeprowadzane badania, niewystarczająco wysoki poziom obsługi klienta ma bardzo negatywne konsekwencje dla przedsiębiorstwa, które do tego aspektu nie przykłada zbyt wielkiej wagi. To w konsekwencji niezwykle często przyczynia się do mniejsze bądź większej utraty dochodów przez firmy, dla których profesjonalna obsługa klienta nie stanowi sprawy priorytetowej.
     
    Szacuje się, że nawet 3 na 4 klientów jest w stanie zrezygnować z zakupu danego produktu lub skorzystania z danej usługi ze względu na niezadowalającą, a wręcz bardzo niską obsługę klienta. Dużą popularnością z różnych względów cieszą się szkolenia z profesjonalnej obsługi klienta w telefonicznym kontakcie.

    W tym przypadku wszyscy uczestnicy szkolenia przykładają bardzo dużą wagę do kształtowania niezbędnych umiejętności oraz zapoznania się z zasadami rozmowy z poszczególnymi typami klientów. Chodzi tu przede wszystkim o wykorzystywanie odpowiednich dla danego przypadku zwrotów oraz doboru najwłaściwszego słownictwa.
     
    Najważniejszą i najbardziej istotną zaletą tego rodzaju szkoleń z całą pewnością jest fakt, iż odbywają się one poprzez kreowanie sytuacji, w których osoby szkolone w praktyczny sposób mogą zdobyć wiedzę i niezbędne do profesjonalnej obsługi klienta doświadczenie.

    ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

    Zdobądź wiedzę i praktyczne umiejętności niezbędne w profesjonalnej obsłudze klienta. Zapraszamy na szkolenie z profesjonalnej obsługi klienta. Celem szkolenia jest udoskonalenie zdolności komunikacyjnych i rozwinięcie umiejętności przyjmowania postawy asertywnej w rozmowie z klientem. Dowiedz się jak budować swój wizerunek przez telefon, jak kontrolować przebieg rozmowy, jakie są zasady komunikacji werbalnej, oraz jak prowadzić rozmowę z trudnym klientem. Szkolenia powiązane z tym tematem: szkolenie telemarketing, szkolenia handlowe.

    Głównym i nadrzędnym celem organizacji szkoleń z tematyki obsługi klienta  jest przekazanie uczestnikom umiejętności skutecznego posługiwania się narzędziami wykorzystywanymi przy pracy (między aparatem telefonicznym).
     
    Bardzo ważne jest zapoznanie uczestników z typami klientów, z jakimi mogą się spotkać w swojej codziennej pracy. To bardzo ważne, bowiem metody profesjonalnej obsługi klienta, aby przyniosły oczekiwany skutek przede wszystkim w odpowiedni sposób dopasowane zostać muszą do sytuacji.

    Ukończenie szkolenia pozwala przede wszystkim na pozyskanie umiejętności takich jak:
    • umiejętność kontrolowania prowadzonej z klientem rozmowy,
    • umiejętność kreowania pozytywnego wizerunku firmy,
    • budowanie długotrwałych relacji z każdym klientem.

    ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

    z tej strefy wiedzy

    Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
    AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
    Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
    Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
    Profesjonalny zakład przemysłowy przypomina żywy organizm. Cały proces produkcji składa się z wielu etapów, które z kolei powiązane są z konkretnymi częściami zakładu oraz maszynami. Jeśli na którymkolwiek z tym etapów pojawią się opóźnienia lub błędy, zawsze ucierpi na tym cały proces.

    strefy wiedzy

    WikiGamma
    WikiGamma

    Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

    Gamma Q&A
    Gamma Q&A

    Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

    Artykuły eksperckie
    Artykuły eksperckie

    Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

    Video
    Video

    WikiGamma w formacie video.

    Recenzje książek
    Recenzje, Stanowiska pracy

    Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

    Artykuły
    Artykuły, Artykuły cd., Prawo

    Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

    ZOBACZ NAJBLIŻSZE SZKOLENIA

    powiązane z tematem artykułu

    Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

    Telefon
    Zadzwoń do nas:

    tel.:505 273 550,

    Miejsce

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa

    Mapa
    Znajdź nas na mapie

    Zobacz mapę

    lub użyj formularza
    kontakt

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa
    NIP: 113-26-90-108

    firma szkoleniowa

    Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
    © Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
    Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.