Sprzedawców możemy podzielić na dwie grupy – takich którzy chcą budować długotrwałe relacje ze swoimi klientami i ważna jest dla nich satysfakcja drugiej strony i takich, którzy chcą sprzedać swój produkt za wszelką cenę bez względu na dalsze konsekwencje…
Drugi typ jest przeważnie nastawiony na jednorazową sprzedaż produktu, prawdopodobnie po kupieniu drogiej kołdry od akwizytora już więcej go nie zobaczymy. Osiągnął swój cel. Nie ma co się oszukiwać, głównym celem sprzedawcy jest sprzedaż ale od jego profilu działalności zależy czy bardziej opłacalne będzie dla niego zyskanie długotrwałego klienta czy jednorazowa sprzedaż.
Dla osób nastawionych a długotrwałą współpracę przygotowane są specjalne szkolenia, które pozwolą na odkrycie tajników budowania długotrwałych relacji handlowych.
Skuteczne techniki sprzedaży są tutaj ważne, ale nie manipulacje stosowane przez akwizytorów. Poważny sprzedawca nastawiony jest na komunikację i słuchanie, stara się dopasować odpowiedni produkt dla swojego kontrahenta zgodnie z jego potrzebami.
Szkolenie pozwala na identyfikowanie celów sprzedażowych, a także skuteczna komunikacja ze swoimi klientami. Dowiemy się jak ważne jest pierwsze wrażenie, jak poprawić swoją autoprezentację, jakimi gadżetami się otaczać, a jakie są zbędne, jak poprawić swój wizerunek, który wiąże się nie tylko z ubiorem ale także gestami, mimiką, modulowaniem głosu.
Ważne jest także dopasowanie swojego przekazu do typów klientów, warto wiedzieć na jakie sposoby możemy sobie pozwolić u poszczególnych typów osób, jakie są pożądane reakcje, jak najskuteczniej odpowiedzieć na potrzeby, jak przeprowadzić prezentację produktu.
Dla sprzedawców bardzo ważne jest panowanie nad emocjami - podczas symulacji sprzedażowych nauczymy się reagowania na poszczególne sytuacje, które opierają się na prawdziwych zdarzeniach. Szkolenia organizowane są w całej Polsce, najczęściej w najwygodniejszym systemie weekendowym. Wiele z nich można dofinansować w ramach funduszu szkoleniowego w Urzędzie Pracy lub w ramach funduszy europejskich.
Tyle dostaniesz ile wynegocjujesz. Jeśli tylko w połowie sytuacji to prawda, warto inwestować w szkolenia z negocjacji u najlepszych. Kurs negocjacji mocno zorientowanych na wyniki. Zapraszamy na szkolenie negocjacje zakupowe!
Skorzystaj z naszej bezpłatnej strefy wiedzy wikiGamma+ . Znajdziesz tam:
800 pigułek wiedzy
40 filmów edukacyjnych
~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej
Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
Profesjonalny zakład przemysłowy przypomina żywy organizm. Cały proces produkcji składa się z wielu etapów, które z kolei powiązane są z konkretnymi częściami zakładu oraz maszynami. Jeśli na którymkolwiek z tym etapów pojawią się opóźnienia lub błędy, zawsze ucierpi na tym cały proces.
Zapraszamy do naszej
gamma Wiki +
Znajdziesz tam:
800 pigułek wiedzy
40 filmów edukacyjnych
~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej.