Szkolenia z obsługi klienta

Szkolenia z obsługi klienta są organizowane firmom po to, aby wśród ich pracowników podnosić kompetencje, a tym samym jakość obsługi klienta, która jeszcze niestety nie zawsze stoi na wysokim poziomie.

zdjęcie - (the_title())

     

    Szkolenia z obsługi klienta są organizowane firmom po to, aby wśród ich pracowników podnosić kompetencje, a tym samym jakość obsługi klienta, która jeszcze niestety nie zawsze stoi na wysokim poziomie. To niezwykle ważne, bowiem pracownicy opiekujący się klientami, poprzez swoje niewłaściwe zachowanie mogą stracić nawet bardzo cenne i wartościowe pod każdym względem dla firmy kontrakty. Takie szkolenia mają mnóstwo korzyści nie tylko dla samego sprzedawcy ale i firmy w której aktualnie dany sprzedawca pracuje:


    - uczestnicy szkolenia mają w późniejszym czasie większą satysfakcję z podejmowanej pracy
    - firmy zyskują bardziej wykwalifikowany i kompetentny zespół
    - pracownicy ciągle podnoszą swoje kwalifikacje, rozwijają się, poszerzają swoje horyzonty, nie tylko te sprzedażowe
    - pracodawca kierujący swoich pracowników na szkolenia z obsługi klienta, często zyskuje w ich oczach na szacunku
    - uczestnicy szkolenia, po jego zakończeniu zyskują znacznie lepszą skuteczność w działaniu, jeżeli odpowiednio zastosują w działaniu praktycznym całą zdobyta podczas szkolenia wiedzę
    - dla wielu pracodawców takie szkolenia najczęściej stanowią skuteczniejsze, tańsze i szybsze wdrażanie pracowników do działalności danej firmy
    - ukończone szkolenie, poprzez zwiększenie kompetencji daje szanse na uzyskanie większych premii sprzedażowych
    - dla pracodawcy dobrze wykwalifikowani pracownicy są szansą na długotrwałą współpracę z klientami, a tym samym stałe zyski.
    Zakres tematyczny z obsługi klienta jest niezwykle szeroki. Oto kilka przykładowych tematów, które w czasie całego cyklu omawiane są najczęściej i w najszerszym spojrzeniu:
    - sprawna realizacja reklamacji
    - czym jest upselling i crosselling
    - jak zbudować zaufanie i lojalność w klientach
    - planowanie długoterminowej opieki nad klientami
    - jak zapobiegać pojawianiu się niekorzystnych dla sprzedawcy i firmy reklamacji.

    ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

    Zdobądź niezbędną wiedzę i umiejętność profesjonalnej sprzedaży i obsługi klienta. Zapraszamy na szkolenie z technik sprzedaży, na którym uczestnicy zostaną gruntownie przygotowani z zakresu profesjonalnej obsługi klienta. Na szkoleniu zostaną omówione m. in.: przygotowanie do spotkania, budowanie relacji z klientem, argumentacja i przekonanie klienta do oferowanego produktu, negocjowanie warunków umowy, finalizowanie transakcji.

    Szkolenia powiązane z tym tematem: szkolenie z obsługi klienta, sprzedaż narracyjna.

    Tego typu szkolenia z obsługi klienta, realizowane są zarówno w formie e-e-learningu jak i tradycyjnych szkoleń organizowanych np. formie weekendowej w salach konferencyjnych.

    ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

    z tej strefy wiedzy

    Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
    AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
    Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
    Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
    Profesjonalny zakład przemysłowy przypomina żywy organizm. Cały proces produkcji składa się z wielu etapów, które z kolei powiązane są z konkretnymi częściami zakładu oraz maszynami. Jeśli na którymkolwiek z tym etapów pojawią się opóźnienia lub błędy, zawsze ucierpi na tym cały proces.

    strefy wiedzy

    WikiGamma
    WikiGamma

    Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

    Gamma Q&A
    Gamma Q&A

    Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

    Artykuły eksperckie
    Artykuły eksperckie

    Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

    Video
    Video

    WikiGamma w formacie video.

    Recenzje książek
    Recenzje, Stanowiska pracy

    Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

    Artykuły
    Artykuły, Artykuły cd., Prawo

    Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

    ZOBACZ NAJBLIŻSZE SZKOLENIA

    powiązane z tematem artykułu

    Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

    Telefon
    Zadzwoń do nas:

    tel.:505 273 550,

    Miejsce

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa

    Mapa
    Znajdź nas na mapie

    Zobacz mapę

    lub użyj formularza
    kontakt

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa
    NIP: 113-26-90-108

    firma szkoleniowa

    Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
    © Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
    Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.