Inteligentny telemarketing – kompetencja do zdobycia

Strefa szkoleń dla handlowca onlineotwartezamkniete
Sukces w sprzedaży nie zależy od tych, których znasz, tylko do tych, którzy chcą poznać Ciebie
Dziś nie wygrywa ten kto dużo dzwoni, tylko ten kto dzwoni mądrze. Poznaj inteligentny telemarketing – zamiast akwizytora stań się challanger’em. Szkolenie telemarketing pozwala na zwiększenie lead’ów nawet o ~30%. Szkolenie inteligentny telemarketing cenią i uczestnicy i ich szefowie.

INFORMACJE O SZKOLENIU

Szkolenie online

  • Dostarczamy narzędzia wspierające rozwój w postaci zadań przedszkoleniowych, poszkoleniowych oraz pigułek wiedzy (video, tekst, podcast).
  • Jeśli pojawiają się problemy z użytkowaniem programów nasz asystent online jest dostępny i służy pomocą.
  • Cena obejmuje: udział w szkoleniu online, materiały w wersji elektronicznej, certyfikat PDF.

Szkolenie otwarte
Szkolenia są organizowane w bardzo dobrych centrach edukacyjno szkoleniowych np. Golden Floor Tower w Warszawie. Centra są dobrze skomunikowane i nowoczesne. Mieszczą się w budynkach najwyższej klasy. W trakcie szkolenia zapewniamy catering i przerwy kawowe.

Dodatkową wartością szkolenia otwartego jest wymiana doświadczeń i wiedzy między uczestnikami i trenerem.

Szkolenie zamknięte

Program jest propozycją wstępną. Może zostać zmodyfikowany, aby odpowiedzieć na oczekiwania wynikające ze specyficznego kontekstu, dodatkowych potrzeb czy profilu grupy docelowej.

Zawartość może być realizowana w wersji warsztatowej, webinarowej, część materiału może być przedstawiona w formie pigułek wiedzy – video, podcast, infografiki. Może być również elementem większej akademii szkoleniowej.

IDEA SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

Kiedyś telemarketing to była kompetencja dla sprzedawców początkujących. Dziś skuteczny telemarketing wymaga kompetencji emocjonalnych, perswazyjnych, sprzedażowych oraz produktowych. Trudny okres, w który weszła gospodarka polska i światowa sprzyja przyjmowaniu najprostszych strategii sprzedażowych – a najłatwiej jest wdrożyć prosty telemarketing. Wasi klienci będą więc bombardowani całymi seriami zimnych telefonów, które nie będą miały ani sensu, ani efektywności.

Inteligentny telemarketing jest właściwą strategią na trudny czas i rzeczywistą przewagą konkurencyjną.

A co to jest inteligentny telemarketing?

Sztuka inwestowania swojego czasu w mądry sposób składa się z dwóch etapów:

  • Skanowanie rynku (zimne telefony, szybki wywiad – rozpoznawanie potencjału i timingu)
  • Precyzyjna sprzedaż (poświęcanie czasu właściwym klientom, doradztwo, budowanie zaufania)

Skuteczne szkolenie telemarketing to takie, które realizuje cele pracownika oraz przede wszystkim organizacji. Proponowany warsztat podnosi efektywność kontaktu telefonicznego na poziomie indywidualnym, dzięki czemu firma zyskuje wyższą efektywność na poziomie wskaźników (więcej spotkań, sprzedaży).

Specyfika kontaktu telefonicznego (w porównaniu do rozmowy bezpośredniej) ułatwia Klientowi odmowę. Klienci w coraz większym stopniu reagują na wszelkie propozycje negatywnie (będąc obiektem intensywnych akcji sprzedażowych i marketingowych). Seria reakcji odmownych często jednak powoduje frustrację u konsultantów/sprzedawców i niechęć do aktywnego przekonywania potencjalnych Klientów do spotkania bądź kupna produktu.

W związku z tym proponujemy, aby szkolenie telemarketing opierało na dwóch poziomach:

Poziom psychologiczny – wielu pracowników telesprzedaży już po pierwszej, ewentualnie drugiej odmowie rezygnuje z realizacji celu sprzedażowego. Poziom psychologiczny szkolenia pokazuje, w jaki sposób można przyjąć i obejść wielokrotną odmowę klienta. Tu wprowadzamy unikalny, trójpoziomowy model rozmowy telesprzedażowej.

Poziom merytoryczny – w tym obszarze projekt ma formułę propozycji konkretnych technik i narzędzi pozwalających:

  • Rozpoznawać typy Klienta (pod kątem preferencji dotyczących argumentacji i komunikacji)
  • Wywierać skuteczną perswazję (na poziomie racjonalnym i emocjonalnym)
  • Radzić sobie z obiekcjami i niwelowaniem obaw Klienta

Grupa docelowa:

  • Pracownicy sprzedaży
  • Pracownicy zajmujący się wsparciem sprzedaży
  • Key Account Manager’owie
Skuteczne szkolenie telemarketing to takie, które realizuje cele pracownika oraz przede wszystkim organizacji. Proponowany warsztat podnosi efektywność kontaktu telefonicznego na poziomie indywidualnym, dzięki czemu firma zyskuje wyższą efektywność na poziomie wskaźników (więcej spotkań, sprzedaży).
Specyfika kontaktu telefonicznego (w porównaniu do rozmowy bezpośredniej) ułatwia Klientowi odmowę. Klienci w coraz większym stopniu reagują na wszelkie propozycje negatywnie (będąc obiektem intensywnych akcji sprzedażowych i marketingowych). Seria reakcji odmownych często jednak powoduje frustrację u konsultantów/sprzedawców i niechęć do aktywnego przekonywania potencjalnych Klientów do spotkania bądź kupna produktu.
W związku z tym proponujemy, aby szkolenie telemarketing opierało na dwóch poziomach:

Poziom psychologiczny – wielu pracowników telesprzedaży już po pierwszej, ewentualnie drugiej odmowie rezygnuje z realizacji celu sprzedażowego. Poziom psychologiczny szkolenia pokazuje, w jaki sposób można przyjąć i obejść wielokrotną odmowę klienta. Tu wprowadzamy unikalny, trójpoziomowy model rozmowy telesprzedażowej.

Poziom merytoryczny – w tym obszarze projekt ma formułę propozycji konkretnych technik i narzędzi pozwalających:
  • rozpoznawać typy Klienta (pod kątem preferencji dotyczących argumentacji i komunikacji)
  • wywierać skuteczną perswazję (na poziomie racjonalnym i emocjonalnym)
  • radzić sobie z obiekcjami i niwelowaniem obaw Klienta
Grupa docelowa:
  • pracownicy sprzedaży
  • pracownicy call center
  • pracownicy zajmujący się wsparciem sprzedaży

Skuteczne szkolenie telemarketing to takie, które realizuje cele pracownika oraz przede wszystkim organizacji. Proponowany warsztat podnosi efektywność kontaktu telefonicznego na poziomie indywidualnym, dzięki czemu firma zyskuje wyższą efektywność na poziomie wskaźników (więcej spotkań, sprzedaży).
Specyfika kontaktu telefonicznego (w porównaniu do rozmowy bezpośredniej) ułatwia Klientowi odmowę. Klienci w coraz większym stopniu reagują na wszelkie propozycje negatywnie (będąc obiektem intensywnych akcji sprzedażowych i marketingowych). Seria reakcji odmownych często jednak powoduje frustrację u konsultantów/sprzedawców i niechęć do aktywnego przekonywania potencjalnych Klientów do spotkania bądź kupna produktu.
W związku z tym proponujemy, aby szkolenie telemarketing opierało na dwóch poziomach:

Poziom psychologiczny – wielu pracowników telesprzedaży już po pierwszej, ewentualnie drugiej odmowie rezygnuje z realizacji celu sprzedażowego. Poziom psychologiczny szkolenia pokazuje, w jaki sposób można przyjąć i obejść wielokrotną odmowę klienta. Tu wprowadzamy unikalny, trójpoziomowy model rozmowy telesprzedażowej.

Poziom merytoryczny – w tym obszarze projekt ma formułę propozycji konkretnych technik i narzędzi pozwalających:
  • rozpoznawać typy Klienta (pod kątem preferencji dotyczących argumentacji i komunikacji)
  • wywierać skuteczną perswazję (na poziomie racjonalnym i emocjonalnym)
  • radzić sobie z obiekcjami i niwelowaniem obaw Klienta
Grupa docelowa:
  • pracownicy sprzedaży
  • pracownicy call center
  • pracownicy zajmujący się wsparciem sprzedaży

PROGRAM SZKOLENIA (SZKOLENIE OTWARTESZKOLENIE ONLINESZKOLENIE ZAMKNIĘTE)

1. Co pandemia zmieniła w telemarketingu?

  • Jak zachowuje się nowoczesny klient podczas cold callingu?
  • Czym się różni prosty telemarketing od inteligentnego telemarketingu
    • Skanowanie rynku
    • Precyzyjna sprzedaż

2. Przełamywanie barier osobistych w telemarketingu

  • Umiejętność nakładania maski zawodowej
  • Trening biegłości w omijaniu odmowy
  • Depersonalizacja negatywnych konsekwencji rozmów telemarketingowych
    (w przeciwieństwie do kontaktu f2f mamy możliwość eksperymentowania z różnymi technikami wielokrotnie i bez konsekwencji – jak nam się nie uda mamy kolejną szansę)

3. III poziomy rozmowy z Klientem

  • Rozpoznanie własnego telemarketingu na 3 poziomach – realne telefony do Klientów
    • Ankietowy
    • Wielokrotnej odmowy
    • Improwizacji
  • Sposoby na przechodzenie z niższego poziomu na wyższy
    • Poziom postaw – inne zdefiniowanie sytuacji
    • Poziom technik – propozycja rozwiązań (zwłaszcza w 3 poziomie telesprzedaży)

4. Typologia Klientów (preferencje komunikacyjne i perswazyjne)

  • Inteligencja emocjonalna w kontakcie telefonicznym
  • Koncepcja stylów społecznych Grega Morgenthama
    • Autodiagnoza własnego stylu społecznego (test indywidualny)
    • Skale oceny (asertywność i spontaniczność)
  • Typologia stylów społecznych
    • Wódz, Błyskawica, Analityk, Przyjaciel
    • Wskaźniki behawioralne – po czym rozpoznać styl społeczny Klienta przez telefon
    • Feedback – co w sobie zmienić, aby być skuteczniejszym na poziomie telesprzedażowym

5. Perswazja w rozmowie telefonicznej

  • Perswazja na poziomie racjonalnym
    • Język zalety vs. Język korzyści
    • Baza korzyści
  • Perswazja na poziomie emocjonalnym
    • Język korzyści vs. Język wyobrażeń

6. Trudne sytuacje w rozmowie z Klientem

  • Reakcja na obiekcje i obawy
    • Obiekcja jawna – nie mam czasu
    • Obiekcja jawna – my już wszystko wiemy
    • Obiekcja jawna – nie widzimy takiej potrzeby
    • Obiekcja jawna – dobrze nam się pracuje z obecną firmą
    • Obiekcja jawna – jest kryzys
    • Obiekcja ukryta – nie widzę korzyści dla siebie
    • Obiekcja ukryta – nie chce mi się
    • Inne obiekcje
    • Baza reakcji na najczęstsze obiekcje

7. Szkolenie telemarketing – podsumowanie w formie wniosków na przyszłość

  • Formuła start-stop-kontynuacja
    • Co zacznę stosować po szkoleniu?
    • Jakich zachowań chcę się pozbyć?
    • Jakie zachowania będę podtrzymywał?
  • Wnioski na poziomie sprzedażowym

Szkolenie telemarketing:

1. Wprowadzenie

  • Rozpoznanie osobistych przekonań dotyczących telemarketingu

2. Przełamywanie barier osobistych w telemarketingu

  • Umiejętność nakładania maski zawodowej
  • Trening biegłości w omijaniu odmowy
  • Depersonalizacja negatywnych konsekwencji rozmów telemarketingowych

(w przeciwieństwie do kontaktu f2f mamy możliwość eksperymentowania z różnymi technikami wielokrotnie i bez konsekwencji – jak nam się nie uda mamy kolejną szansę)

3. III poziomy rozmowy z Klientem

  • Rozpoznanie własnego telemarketingu na 3 poziomach – realne telefony do Klientów
    • Ankietowy
    • Wielokrotnej odmowy
    • Improwizacji
  • Sposoby na przechodzenie z niższego poziomu na wyższy
    • Poziom postaw – inne zdefiniowanie sytuacji
    • Poziom technik – propozycja rozwiązań (zwłaszcza w 3 poziomie telesprzedaży)

4. Typologia Klientów (preferencje komunikacyjne i perswazyjne)

  • Inteligencja emocjonalna w kontakcie telefonicznym
  • Koncepcja stylów społecznych Grega Morgenthama
    • Autodiagnoza własnego stylu społecznego (test indywidualny)
    • Skale oceny (asertywność i spontaniczność)
  • Typologia stylów społecznych
    • Wódz, Błyskawica, Analityk, Przyjaciel
    • Wskaźniki behawioralne – po czym rozpoznać styl społeczny Klienta przez telefon
    • Feedback – co w sobie zmienić, aby być skuteczniejszym na poziomie telesprzedażowym

5. Perswazja w rozmowie telefonicznej

  • Perswazja na poziomie racjonalnym
    • Język zalety vs. Język korzyści
    • Baza korzyści
  • Perswazja na poziomie emocjonalnym
    • Język korzyści vs. Język wyobrażeń
    • Techniki wpływu społecznego

6. Trudne sytuacje w rozmowie z Klientem

  • Reakcja na obiekcje i obawy
    • Obiekcja jawna – nie mam czasu
    • Obiekcja jawna – my już wszystko wiemy
    • Obiekcja jawna – nie widzimy takiej potrzeby
    • Obiekcja jawna – dobrze nam się pracuje z obecną firmą
    • Obiekcja jawna – jest kryzys
    • Obiekcja ukryta – nie widzę korzyści dla siebie
    • Obiekcja ukryta – nie chce mi się
    • Inne obiekcje
    • Baza reakcji na najczęstsze obiekcje

7. Szkolenie telemarketing – podsumowanie w formie wniosków na przyszłość

  • Formuła start-stop-kontynuacja
    • Co zacznę stosować po szkoleniu?
    • Jakich zachowań chcę się pozbyć?
    • Jakie zachowania będę podtrzymywał?
  • Wnioski na poziomie sprzedażowym

Szkolenie telemarketing:

1. Wprowadzenie

  • Rozpoznanie osobistych przekonań dotyczących telemarketingu

2. Przełamywanie barier osobistych w telemarketingu

  • Umiejętność nakładania maski zawodowej
  • Trening biegłości w omijaniu odmowy
  • Depersonalizacja negatywnych konsekwencji rozmów telemarketingowych

(w przeciwieństwie do kontaktu f2f mamy możliwość eksperymentowania z różnymi technikami wielokrotnie i bez konsekwencji – jak nam się nie uda mamy kolejną szansę)

3. III poziomy rozmowy z Klientem

  • Rozpoznanie własnego telemarketingu na 3 poziomach – realne telefony do Klientów
    • Ankietowy
    • Wielokrotnej odmowy
    • Improwizacji
  • Sposoby na przechodzenie z niższego poziomu na wyższy
    • Poziom postaw – inne zdefiniowanie sytuacji
    • Poziom technik – propozycja rozwiązań (zwłaszcza w 3 poziomie telesprzedaży)

4. Typologia Klientów (preferencje komunikacyjne i perswazyjne)

  • Inteligencja emocjonalna w kontakcie telefonicznym
  • Koncepcja stylów społecznych Grega Morgenthama
    • Autodiagnoza własnego stylu społecznego (test indywidualny)
    • Skale oceny (asertywność i spontaniczność)
  • Typologia stylów społecznych
    • Wódz, Błyskawica, Analityk, Przyjaciel
    • Wskaźniki behawioralne – po czym rozpoznać styl społeczny Klienta przez telefon
    • Feedback – co w sobie zmienić, aby być skuteczniejszym na poziomie telesprzedażowym

5. Perswazja w rozmowie telefonicznej

  • Perswazja na poziomie racjonalnym
    • Język zalety vs. Język korzyści
    • Baza korzyści
  • Perswazja na poziomie emocjonalnym
    • Język korzyści vs. Język wyobrażeń
    • Techniki wpływu społecznego

6. Trudne sytuacje w rozmowie z Klientem

  • Reakcja na obiekcje i obawy
    • Obiekcja jawna – nie mam czasu
    • Obiekcja jawna – my już wszystko wiemy
    • Obiekcja jawna – nie widzimy takiej potrzeby
    • Obiekcja jawna – dobrze nam się pracuje z obecną firmą
    • Obiekcja jawna – jest kryzys
    • Obiekcja ukryta – nie widzę korzyści dla siebie
    • Obiekcja ukryta – nie chce mi się
    • Inne obiekcje
    • Baza reakcji na najczęstsze obiekcje

7. Szkolenie telemarketing – podsumowanie w formie wniosków na przyszłość

  • Formuła start-stop-kontynuacja
    • Co zacznę stosować po szkoleniu?
    • Jakich zachowań chcę się pozbyć?
    • Jakie zachowania będę podtrzymywał?
  • Wnioski na poziomie sprzedażowym

MIELIŚMY PRZYJEMNOŚĆ PRACOWAĆ DLA:

1

Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.

2

W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.

3

Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)

4

Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.

Według badań DiscoverOrg, sprzedawcy firm o wysokim wzroście  częściej widzą, że  umiejętność cald call’i wpływa na ich wyniki sprzedaży (dwukrotnie częściej)

Szkolenie związane z:
  • szkolenie telemarketing

KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

  • realizacja tych samych celów sprzedażowych mniejszą liczbą telefonów – wymierna oszczędność
  • wzmocnienie dobrego wizerunku firmy w oczach Klientów
  • wzrost efektywności jednostki i zespołu w przełożeniu na wskaźniki biznesowe
  • zwiększenie satysfakcji pracowników telemarketingu w wyniku osiągania przez nich  wyższych wyników

KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:

  • rozpoznanie własnych przekonań dotyczących telemarketingu (tych, które pomagają i tych, które utrudniają efektywną telesprzedaż)
  • zwiększenie osobistej wydajności w pracy przy jednoczesnym zminimalizowaniu wydatku energetycznego
  • nabycie wiedzy i umiejętności w zakresie perswazji i budowania relacji w oparciu o matrycę stylów społecznych Grega Morgenthama

KORZYŚCI WSPÓLNE:

  • wzrost skuteczności umawiania spotkań handlowych
  • optymalizacja własnego czasu pracy – maksimum efektów przy minimalnym czasie i zaangażowaniu
  • wyższa samoocena jako efekt lepszych wyników – większa motywacja wewnętrzna
Inteligentny telemarketing

TRENERZY SZKOLENIA

OPINIE O SZKOLENIACH

Anna Staniszewska


Front Desk Manager
tel.: 505 273 550
biuro@projektgamma.pl
Anna Staniszewska

Justyna Molska


KIEROWNIK PROJEKTU
tel.: 501 530 387
j.mejlun@projektgamma.pl
Justyna Molska

Justyna Molska


KIEROWNIK PROJEKTU
tel.: 501 530 387
j.mejlun@projektgamma.pl
Justyna Molska
Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE Strefa szkoleń dla handlowca

Gallup na podstawie dziesięcioleci badań, stwierdził, że sprzedawcy odnoszący największe sukcesy, to Ci którzy rozumieją swoje wrodzone talenty i mocne strony oraz wykorzystują je świadomie do skuteczniejszej sprzedaży.
2024-04-11
11 kwietnia 2024 - 12 kwietnia 2024
2024-04-12
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.
Wersja online: Ospały zespół sprzedażowy – jak obudzić zespół i zamienić farmerów w hunterów - online

Dzisiaj na rynku wygrywają hunterzy – handlowcy, którzy potrafią aktywnie zdobywać klientów, a nie wyłącznie bazować na obecnych klientach i przychodzących lead’ach.  Jednym z najważniejszych zadań menedżera sprzedaży jest doprowadzić do przesunięcia akcentów – z farmingu na hunting – czyli jak to nazywamy obudzić ospały zespół sprzedaży. Szkolenie prowadzi Dawid Didiuk –ekspert, którego autorska metodyka budzenia ospałych zespołów sprzedaży wdrażana jest w wiodących firmach w Polsce.

2024-05-13
13 maja 2024 - 14 maja 2024
2024-05-14
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.

Choć może się wydawać, że techniki sprzedażowe są zarezerwowane głównie dla pracowników działów handlowych, w rzeczywistości skuteczne umiejętności sprzedażowe mają zastosowanie we wszystkich obszarach działalności przedsiębiorstwa. Sprzedaż to nie tylko proces transakcyjny, to także sztuka budowania relacji, zrozumienia potrzeb klienta i dostarczenia wartości. W codziennej pracy umiejętności sprzedażowe nie są zarezerwowane jedynie dla handlowców, ale również dla pracowników innych działów takich jak: doradcy serwisowi, doradcy IT, spedytorzy, pracownicy działu marketingu. Bo każdy kto ma kontakt z klientem sprzedaje!

2024-05-13
13 maja 2024
2024-05-13
Szkolenie online Szkolenie online
2024-04-15
15 kwietnia 2024
2024-04-15
Szkolenie online Szkolenie online
Dostępne jest szkolenie zamknięte.
kontakt

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108

firma szkoleniowa

Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.