Najnowsze wersje programu Excel posiadają opcję Autozapis, która automatycznie zapisuje wszelkie zmiany wprowadzane do arkusza tak, że nie musimy się martwić o utratę danych. Co w przypadku starszych wersji Excela z pomocą przychodzi nam Autozapisywanie.
Najnowsze wersje programu Excel posiadają opcję Autozapis, która automatycznie zapisuje wszelkie zmiany wprowadzane do arkusza tak, że nie musimy się martwić o utratę danych. Jest to szczególnie przydatne gdy używamy programu excel w hr.
W przypadku starszych wersji Excela z pomocą przychodzi nam Autozapisywanie.
Autozapisywanie jest opcją pozwalającą automatycznie zapisywać dane w ustalonych przez nas odstępach czasowych.
Jest to przydatna funkcja w razie gdyby doszło do awarii systemu lub programu - pozostanie nam wtedy kopia danych potrzebna do odzyskania pliku.
Aby ustawić automatyczne zapisywanie należy:
Kliknąć zakładkę Plik a następnie z głównego menu po lewej stronie wybrać Opcje.
Pojawi się okienko, w którym z dostępnej listy kategorii wybieramy Zapisywanie.
Zaznaczamy opcję "Zapisz informacje Autoodzyskiwania co" i dalej wpisujemy liczbę minut po których program będzie zapisywał wprowadzone przez nas dane.
Przykład użycia:
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Uczestnictwu w szkoleniu ANALIZA DANYCH ZA POMOCĄ TABEL PRZESTAWNYCH daje możliwość sprawnej analizy i syntezy danych – w dopasowaniu do indywidualnych potrzeb uczestnika i firmy.
Nasze szkolenie Excel średnio zaawansowany uczy jak używać funkcji Excela w taki sposób, aby wszystko było jasne nie tylko na szkoleniu, ale również potem, już w pracy. Poziom szkolenia ms excel dopasowujemy do grupy oraz tego w jaki sposób wykorzystują arkusz w swojej pracy.
Znak wodny jest to najczęściej półprzezroczysty tekst bądź obrazek nałożony na dany tekst bądź zdjęcie. Ma on na celu ochronę naszej twórczości przed kopiowaniem i kradzieżą.
Program Word jest najczęściej wykorzystywany do tworzenia dokumentów tekstowych, zaś Excel do tworzenia plików zawierających bazy danych, obliczenia czy zestawienia.
Dzielenie tekstu na kolumny jest przydatne głównie w przypadku pisania treści do gazet. Kolumny poprawiają czytelność tekstu i ułatwiają rozmieszczenie grafik na stronie.
Zapraszamy do naszej
gamma Wiki +
Znajdziesz tam:
800 pigułek wiedzy
40 filmów edukacyjnych
~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej.