Excel - TWORZENIE TABELI
Tabele w programie Excel umożliwiają analizę danych w szybki i łatwy sposób.
Stworzenie tabeli jest bardzo proste, wystarczy wykonać następujące kroki:
- Kliknij dowolną komórkę z obszaru danych, które chcesz umieścić w tabeli.
- W zakładce Wstawianie kliknij Tabela. Zamiennie można użyć skrótu klawiszowego Ctrl + T. Excel automatycznie zaznaczy komórki z danymi, które mają zostać umieszczone w tabeli.
- Po zatwierdzeniu danych, tabela jest gotowa.
Mając gotową tabelę można korzystać z różnych jej funkcji, np. sortowania danych. Aby to zrobić trzeba kliknąć strzałkę przy nagłówku danej kolumny a wyświeli nam się okno w którym możemy wybrać rodzaj sortowania.
Dodawanie nowych wierszy i kolumn jest równie proste. Wystarczy zacząć pisać w komórce obok tabeli i zatwierdzić dane przechodząc do następnej komórki a Excel automatycznie doda nową kolumnę/wiersz.
Przykład użycia:
![okno tworzenia tabeli](/wp-content/uploads/images/excel/b_tworzenie_tabeli2.jpg)
![gotowa tabela](/wp-content/uploads/images/excel/b_tworzenie_tabeli3.jpg)
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Uczestnictwu w szkoleniu ANALIZA DANYCH ZA POMOCĄ TABEL PRZESTAWNYCH
daje możliwość sprawnej analizy i syntezy danych – w dopasowaniu do indywidualnych potrzeb uczestnika i firmy.
Uczestników tego szkolenia interesują również:
Gamma Firma Szkoleniowa | Szukasz branżowych i eksperckich materiałów?
Polub nas i otrzymuj informacje na bieżąco!