Szkolenie z obsługi klienta

Szkolenia z obsługi klienta – ich cel to przekazanie pracownikom narzędzi, wiedzy i umiejętności potrzebnych do zwiększenie satysfakcji klienta z jego usług. 

zdjęcie - (the_title())

    Szkolenia z obsługi klienta - ich cel to przekazanie pracownikom narzędzi, wiedzy i umiejętności potrzebnych do zwiększenie satysfakcji klienta z jego usług. Podjąć je może każdy, kto w swojej pracy zmuszony jest do bezpośrednich interakcji z interesantami.

    Zazwyczaj takie kursy obejmują, witanie klienta(telefonicznie lub osobiście), przeprowadzanie rozmowy z nim tak by jak najlepiej poznać jego potrzeby oraz uczą jak na nie odpowiadać. Zdarza się także, że w toku szkolenia uczestnicy uczą się odczytywać mowę ciała czy radzić sobie z trudnymi, zdenerwowanymi klientami.

     

    ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

    Co to jest sprzedaż narracyjna? Jak finalizować sprzedaż? Jakie są zaawansowane techniki sprzedaży B2B? Jak po porażce wrócić do pełnej efektywności? Jak komunikować się z trudnym klientem?

    Gamma – firma szkoleniowa roku.

     

    Absolwenci takich kursów, o ile zostały one prawidłowo przeprowadzone odznaczają się profesjonalnym podejściem, dzięki którym zwiększa się zadowolenie klientów z usług zatrudniających ich przedsiębiorstw.

    Dobre relacje pomiędzy klientelą sklepu, a jego pracownikami mogą prowadzić do zwiększenie sprzedaży, lub pozwolą uzyskać lojalnych, stały bywalców. Wypracowane na szkoleniach umiejętności słuchania i wypytywania klienta o jego problemy i potrzeby mogą także zwiększyć wydajność pracowników, poprzez zmniejszenie czasu poświęcanego na rozmowę z jednym interesantem.

    ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

    z tej strefy wiedzy

    Praca to środowisko, w którym chcemy być najlepszą wersją samego siebie, a nasze wyniki i produktywność jest stale oceniania. Nie chcemy zawieść przełożonego, współpracowników, samych siebie. Liczymy na podwyżkę, awans i chcemy, by nasza praca została doceniona.
    Asertywnością nazywamy umiejętność obrony własnych poglądów z zachowaniem pozytywnego, spokojnego zachowania. Do sztuki asertywności zalicza się również zdolność opanowania emocji, które zazwyczaj towarzyszą nam, gdy jesteśmy zmuszeni argumentować nasze potrzeby.
    Według definicji, asertywność to zdolność obrony własnych i cudzych praw i poglądów ze spokojnym i pozytywnym nastawieniem, bez agresji i pasywnego przyzwolenia na narzucenie sobie czyichś wartości czy opinii. W dużym uproszczeniu oznacza to w sposób przystępny zaznaczanie własnych potrzeb, wątpliwości.
    Psychologia to jeden z bardziej klasycznych kierunków studiów. Pozwala zdobyć wiedzę na temat ludzkiego umysły, mechanizmów funkcjonowania ludzkiej psychiki, procesów decyzyjnych.
    Znajomość podstaw psychologii jest przydatna w praktyce właściwie w każdym obszarze życia, w którym mamy kontakt z innymi ludźmi.

    strefy wiedzy

    WikiGamma
    WikiGamma

    Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

    Gamma Q&A
    Gamma Q&A

    Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

    Artykuły eksperckie
    Artykuły eksperckie

    Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

    Video
    Video

    WikiGamma w formacie video.

    Recenzje książek
    Recenzje, Stanowiska pracy

    Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

    Artykuły
    Artykuły, Artykuły cd., Prawo

    Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

    ZOBACZ NAJBLIŻSZE SZKOLENIA

    powiązane z tematem artykułu

    Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

    Telefon
    Zadzwoń do nas:

    tel.:505 273 550,

    Miejsce

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa

    Mapa
    Znajdź nas na mapie

    Zobacz mapę

    lub użyj formularza
    kontakt

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa
    NIP: 113-26-90-108

    firma szkoleniowa

    Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
    © Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
    Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.