Badanie potrzeb klienta

Badanie potrzeb klienta to proces polegający na anazlie oczekiwań klienta celem przedstawienia mu oferty dopasowanej do jego potrzeb.

4 lipca 2019
zdjęcie - Badanie potrzeb klienta

Badanie potrzeb klienta to proces polegający na anazlie oczekiwań klienta celem przedstawienia mu oferty dopasowanej do jego potrzeb i zbudowania jego zaufania. 

Techniki stosowane przy badaniu potrzen klienta to m.in. stosowanie otwartych pytań, aktywne słuchanie, parafrazowanie wypowiedzi klienta oraz poznanie jego motywów zakupowych.

Obowiązki, jakie wykonuje Analityk Danych na swoim stanowisku:

  • Przygotowywanie analiz na podstawie dużych wolumenów danych,
  • Eksploracja baz danych (segmentacja klientów, modele scoringowe, analiza koszykowa, prognozowanie, modele rekomendacyjne),
  • Praca z bazami danych MS SQL oraz z danymi nieustrukturyzowanymi,
  • Wyciąganie wniosków i prezentacja wyników,
  • Przygotowywanie rekomendacji na podstawie przeprowadzonych analiz.

ZOBACZ LOSOWE ARTYKUŁY Z NASZEJ STREFY WIEDZY

Team building to proces przekształcania grupy indywidualnych pracowników w spójny zespół. Zespół to grupa osób zorganizowanych w celu współdziałania w dążeniu do zaspokojenia potrzeb swoich klientów poprzez osiągnięcie ich celów i zamiarów.

 
„Oceniamy siebie zwykle na podstawie tego, czego chcielibyśmy dokonać, ale otoczenie, oceniając nas, bierze pod uwagę to, czego naprawdę dokonaliśmy”  

Bez względu na to czy mamy do czynienia z firmą produkcyjną czy usługową, to przyglądając się dokładnie jej funkcjonowaniu dostrzeżemy mnóstwo podobieństw. Działanie każdej firmy opiera się na realizacji serii procesów, których suma powinna dawać oczekiwany wynik biznesowy. Lean management dzięki temu, że skupia się na doskonaleniu procesów, eliminacji istniejących w nich marnotrawstw oraz koncentruje się na dostarczaniu wartości klientowi znajdzie zastosowanie w każdym rodzaju przedsiębiorstwa.

Model Powszechnego Przywództwa CLIMB zakłada, że każdy pracownik może, a nawet powinien rozwijać umiejętności przywódcze. Wynikają one nie z cech charakteru, ale z określonych zachowań, których można się po prostu nauczyć.

Diagram Ishikawy (inaczej diagram ryby lub wykres rybiej ości) to metoda zarządzania, które pozwala na zidentyfikowanie przyczyn pojawiających się błędów lub występujących niepowodzeń. Z tego względu diagram znany jest również jako wykres przyczynowo-skutkowy.

Gamma - newsletter

Newsletter

Bądź na bieżąco z nowymi treściami wikiGammy. Zapisz się do naszego newslettera.

Zapraszamy do naszej

strefy wiedzy

WikiGamma
WikiGamma

Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

Gamma Q&A
Gamma Q&A

Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

Artykuły eksperckie
Artykuły eksperckie

Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

Wideo
Wideo

WikiGamma w formacie video.

Recenzje książek
Recenzje, Stanowiska pracy

Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

Artykuły
Artykuły, Artykuły cd., Prawo

Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

Daj nam poznać

TWOJE POTRZEBY

Zadzwoń do nas:

tel: 22/266 08 48,

tel. kom.: 505 273 550,



E-mail:
biuro@projektgamma.pl

ul. Mysłowicka 15
01-612 Warszawa

Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę



lub użyj formularza

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel: 22/266 08 48,
tel. kom.: 505 273 550

ul. Mysłowicka 15
01-612 Warszawa
NIP: 113-26-90-108

Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2019 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.