Benchmarking
Benchmarking to proces mierzenia wydajności produktów, usług lub procesów firmy w porównaniu z wynikami innej firmy uważanej za lidera w branży.

Benchmarking to proces mierzenia wydajności produktów, usług lub procesów firmy w porównaniu z wynikami innej firmy uważanej za lidera w branży.
Cele benchmarkingu to głównie: określenie obszarów, które wymagają ulepszenia; przeanalizowanie, w jaki sposób inne organizacje osiągają wysoki poziom wydajności oraz wykorzystanie tych informacji do poprawy wydajności w własnej firmie.
CHALLENGER SALE - Sprzedaż prowokatywna
Klienci myślą: „dam mu swój czas, jeśli otrzymam w zamian coś wartościowego”. Uczymy w jaki sposób prowadzić sprzedaż, żeby klient chciał inwestować swój czas w…Techniki prezentacji „mniej znaczy więcej”
Skuteczność przekazu podnosimy poprzez zmianę formy i jego treści. W Online jedno i drugie nie jest tak intuicyjne jak w świecie spotkań bezpośrednich. Warto wiec… NEWSLETTER HR
Zapisz się na nasz narzędziowy newsletter dla praktyków HR. Rozwijaj się z partnerem, który naprawdę rozumie HR i biznes
Zapisz się na nasz narzędziowy newsletter dla praktyków HR. Rozwijaj się z partnerem, który naprawdę rozumie HR i biznes
















