Big Data

Big data to ewoluujący termin, który opisuje dużą ilość ustrukturyzowanych, częściowo ustrukturyzowanych i nieustrukturyzowanych danych.

27 czerwca 2019
zdjęcie - Big Data

Big data to ewoluujący termin, który opisuje dużą ilość ustrukturyzowanych, częściowo ustrukturyzowanych i nieustrukturyzowanych danych, które mogą być wydobywane w celach informacyjnych i wykorzystywane w projektach uczenia maszynowego i innych zaawansowanych aplikacjach analitycznych.

Obowiązki, jakie wykonuje Analityk Danych na swoim stanowisku:

  • Przygotowywanie analiz na podstawie dużych wolumenów danych,
  • Eksploracja baz danych (segmentacja klientów, modele scoringowe, analiza koszykowa, prognozowanie, modele rekomendacyjne),
  • Praca z bazami danych MS SQL oraz z danymi nieustrukturyzowanymi,
  • Wyciąganie wniosków i prezentacja wyników,
  • Przygotowywanie rekomendacji na podstawie przeprowadzonych analiz.

ZOBACZ LOSOWE ARTYKUŁY Z NASZEJ STREFY WIEDZY

Obecnie setki firm używają Holacracy®, nowego systemu ładu organizacyjnego, który przekazuje uprawnienia decyzyjne samoorganizującym się zespołom. Podczas gdy Zappos zdominowało główne media, firmy w wielu branżach również stosują to nowoczesne podejście.

„Oceniamy siebie zwykle na podstawie tego, czego chcielibyśmy dokonać, ale otoczenie, oceniając nas, bierze pod uwagę to, czego naprawdę dokonaliśmy”  

Kapitał ludzki to dziś najważniejsza przewaga konkurencyjna i najczęstsza bariera rozwoju organizacji. Działy HR coraz więcej wysiłków kierują na pozyskanie i utrzymanie wartościowych pracowników. Efekty tych działań to w skrócie tzw. doświadczenie pracownika / employee expirience. Zapraszamy to lektury Raportu HR 2019 poświęconemu temu zjawisku.

Metoda motywacji błyskawicznej Pantalona przekonuje, że nie warto koncentrować się na tym JAK wykonać jakieś wymagające zadanie, tylko skupić się na tym DLACZEGO powinno się je zrealizować. W ten sposób zdecydowanie łatwiej zmotywować siebie i innych do działania.

Sprzedaż narracyjna bazuje głównie na wiedzy z zakresu neurolingwistyki, inteligencji emocjonalnej, psychologii komunikacji. Sprzedawca opiera się w kontakcie z klientem na odpowiednio skonstruowanej historii, która ma na celu zafascynować kupującego na tyle, że cena, nawet wyższa w porównaniu z innymi na rynku, przestanie mieć znaczenie. 
Gamma - newsletter

Newsletter

Bądź na bieżąco z nowymi treściami wikiGammy. Zapisz się do naszego newslettera.

Zapraszamy do naszej

strefy wiedzy

WikiGamma
WikiGamma

Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

Gamma Q&A
Gamma Q&A

Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

Artykuły eksperckie
Artykuły eksperckie

Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

Wideo
Wideo

WikiGamma w formacie video.

Recenzje książek
Recenzje, Stanowiska pracy

Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

Artykuły
Artykuły, Artykuły cd., Prawo

Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

Daj nam poznać

TWOJE POTRZEBY

Zadzwoń do nas:

tel: 22/266 08 48,

tel. kom.: 505 273 550,



E-mail:
biuro@projektgamma.pl

ul. Mysłowicka 15
01-612 Warszawa

Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę



lub użyj formularza

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel: 22/266 08 48,
tel. kom.: 505 273 550

ul. Mysłowicka 15
01-612 Warszawa
NIP: 113-26-90-108

Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2019 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.