Branding
Proces identyfikowania marki i odróżniania produktów, procesów lub usług organizacji od innej organizacji poprzez nadanie jej nazwy, sloganu lub innego charakterystycznego znaku.

Proces identyfikowania marki i odróżniania produktów, procesów lub usług organizacji od innej organizacji poprzez nadanie jej nazwy, sloganu lub innego charakterystycznego znaku.
Branding ma na celu ustanowienie znaczącej i zróżnicowanej obecności na rynku, która przyciąga i utrzymuje lojalnych klientów.
Konsekwentne, strategiczne budowanie marki prowadzi do silnego kapitału marki, co pozwala firmom naliczać więcej za swoją markę niż w przypadku identycznych, nie markowych produktów.
CHALLENGER SALE - Sprzedaż prowokatywna
Klienci myślą: „dam mu swój czas, jeśli otrzymam w zamian coś wartościowego”. Uczymy w jaki sposób prowadzić sprzedaż, żeby klient chciał inwestować swój czas w… NEWSLETTER HR
Zapisz się na nasz narzędziowy newsletter dla praktyków HR. Rozwijaj się z partnerem, który naprawdę rozumie HR i biznes
Zapisz się na nasz narzędziowy newsletter dla praktyków HR. Rozwijaj się z partnerem, który naprawdę rozumie HR i biznes
















