HR generalist
Pracownik działu HR, który może pełnić wiele funkcji i ról w dziale.

Pracownik działu HR, który może pełnić wiele funkcji i ról w dziale.
Może to obejmować rekrutację, wprowadzenie na pokład nowego pracownika, świadczenia i płace oraz funkcje szkoleniowe.
Agile – zwinne zarządzanie projektami dla HR
Zwinne podejście do pracy w obecnych czasach VUCA (niepewności, niejednoznaczności, złożoności) święci triumfy. Pozwala szybko reagować na zmiany i wypracowywać najbardziej efektywny sposób osiągania efektów…Action learning w odpowiedzi na wyzwania działów personalnych
Czas wyzwań i nieustających zmian to już nowa norma. Norma, w której kluczową kompetencją staje się Learnability – umiejętność oduczania się wcześniejszych sposobów działania i… NEWSLETTER HR
Zapisz się na nasz narzędziowy newsletter dla praktyków HR. Rozwijaj się z partnerem, który naprawdę rozumie HR i biznes
Zapisz się na nasz narzędziowy newsletter dla praktyków HR. Rozwijaj się z partnerem, który naprawdę rozumie HR i biznes















