HR twardy
Twardy HR jest częścią tradycyjnego podejścia do zarządzania i pomiaru polityki i procedur HR. Wiąże się z działaniami administracyjnymi z zakresu kadr i płac.

Twardy HR jest częścią tradycyjnego podejścia do zarządzania i pomiaru polityki i procedur HR. Wiąże się z działaniami administracyjnymi z zakresu kadr i płac. Główne zadania twardego HR to kontrola wydajności operacyjnej i ocena kosztów szkoleń, przychodów na pracownika zgodnie z obowiązującymi przepisami. W zakres działań twardego HR wchodzą także wszelkie czynności związane z dokumentacją pracowniczą – zawieranie umów o pracę, wyliczanie urlopów i wynagrodzeń.
NEWSLETTER HR
Zapisz się na nasz narzędziowy newsletter dla praktyków HR. Rozwijaj się z partnerem, który naprawdę rozumie HR i biznes
Zapisz się na nasz narzędziowy newsletter dla praktyków HR. Rozwijaj się z partnerem, który naprawdę rozumie HR i biznes
















