Marketing masowy
Marketing masowy (mass marketing) jest strategią ukierunkowaną na przyciągnięcie jak największej części odbiorców.

Marketing masowy (mass marketing) jest strategią ukierunkowaną na przyciągnięcie jak największej części odbiorców. Jego celem jest zajęcie się największą liczbą potencjalnych klientów, przy jednoczesnym ignorowaniu tych niszowych.
Strategia związana z tego typu marketingiem koncentruje się na większej ilości sprzedaży po niższych cenach, aby uzyskać maksymalną ekspozycję produktu.
Sales Drive Management – jak podnosić sprzedaż w zespole sprzedaży
Skuteczne zarządzanie zespołem sprzedaży wymaga działań w dwóch perspektywach: „tu i teraz” – „dowozimy” sprzedaż na koniec miesiąca, kwartału, roku „przyszły plan sprzedaży” – jak…Sprzedaż narracyjna
Zdalnie – poprzez telefon, videospotkanie sprzedaje się opowieściami. Brak bezpośredniej bliskości można zniwelować „zabierając” klienta poprzez opowiedzianą historię w taki scenariusz, który jest nam potrzebny… Skorzystaj z naszej bezpłatnej strefy wiedzy wikiGamma+ . Znajdziesz
tam:
- 800 pigułek wiedzy
- 40 filmów edukacyjnych
- ~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej