Personal Branding

Personal Branding jest procesem i strategią osiągnięcia celu, jakim jest posiadanie Osobistej Marki (personal brand).

26 czerwca 2019
zdjęcie - Personal Branding

Personal Branding jest procesem i strategią osiągnięcia celu, jakim jest posiadanie Osobistej Marki (personal brand). Kiedy mówimy o Personal Branding, mówimy o ustanowieniu i promowaniu tego, czym się zajmujemy jako firma oraz o wywieraniu wpływu na postrzeganie naszej marki.

Osobista marka (personal brand) to unikalne połączenie umiejętności i doświadczeń, które tworzą daną firmę. Efektywny Personal Branding wyróżni daną firmę na rynku od innych profesjonalistów z tej samej dziedziny.

Obowiązki, jakie wykonuje Analityk Danych na swoim stanowisku:

  • Przygotowywanie analiz na podstawie dużych wolumenów danych,
  • Eksploracja baz danych (segmentacja klientów, modele scoringowe, analiza koszykowa, prognozowanie, modele rekomendacyjne),
  • Praca z bazami danych MS SQL oraz z danymi nieustrukturyzowanymi,
  • Wyciąganie wniosków i prezentacja wyników,
  • Przygotowywanie rekomendacji na podstawie przeprowadzonych analiz.

ZOBACZ LOSOWE ARTYKUŁY Z NASZEJ STREFY WIEDZY

Klienci oczekują od sprzedawców przede wszystkim merytorycznej i partnerskiej rozmowy. Dobra relacja może być dodatkiem a nie fundamentem sprzedaży.  Im bardziej decyzyjny jest Klient, tym mniej ma czasu na zmarnowanie go na rozmowy wyłącznie relacyjne. W odpowiedzi na ten trend pojawiają się propozycje szkoleniowe bazujące na storytellingu, sprzedaży partnerskiej, rozwiązania takie jak challanger czy knowledger.       

Zespoły przechodzą cykl życia, który można podzielić na 5 etapów - budowa i integracja, docieranie się, tworzenie synergii, kryzys wieku średniego oraz odnowa i reintegracja lub równia pochyła.

Jedną z najbardziej popularnych koncepcji zadowolenia z pracy i motywacji wewnętrznej pracownika  jest Model Cech Pracy (JCM) autorstwa Hackmana i Oldhama. Teoria JCM wskazuje czynniki, które przyczyniają się do osiągnięcia zawodowej satysfakcji.

Ty decydujesz o tym, na co poświęcasz określoną ilość czasu. Zastanów się ile czasu poświęcasz na realizację tego co jest dla ciebie naprawdę ważne?
Widoczny od kilku lat trend dotyczący formy prowadzenia szkoleń wskazuje na coraz powszechniejsze stosowanie elementów gier, rywalizacji (grywalizacji), nowoczesnych technologii. Jest to spowodowane zderzeniem oferty rynkowej z oczekiwaniami współczesnych pracowników, których coraz bardziej liczną grupę stanowią przedstawiciele tzw. Generacji Z, czy też Millenialsów  korzystających od zawsze z mediów elektronicznych, portali społecznościowych, czy różnorakich form współczesnej technologii komunikacyjnej.

Gamma - newsletter

Newsletter

Bądź na bieżąco z nowymi treściami wikiGammy. Zapisz się do naszego newslettera.

Zapraszamy do naszej

strefy wiedzy

WikiGamma
WikiGamma

Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

Gamma Q&A
Gamma Q&A

Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

Artykuły eksperckie
Artykuły eksperckie

Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

Wideo
Wideo

WikiGamma w formacie video.

Recenzje książek
Recenzje, Stanowiska pracy

Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

Artykuły
Artykuły, Artykuły cd., Prawo

Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

Daj nam poznać

TWOJE POTRZEBY

Zadzwoń do nas:

tel: 22/266 08 48,

tel. kom.: 505 273 550,



E-mail:
biuro@projektgamma.pl

ul. Mysłowicka 15
01-612 Warszawa

Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę



lub użyj formularza

Kontakt
biuro@projektgamma.pl
tel: 22/266 08 48,
tel. kom.: 505 273 550

ul. Mysłowicka 15
01-612 Warszawa
NIP: 113-26-90-108

Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2019 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.