Program lojalnościowy
Strategia zatrzymywania klientów, która śledzi sprzedaż i nagrody, zwraca wizyty w firmie.

Strategia zatrzymywania klientów, która śledzi sprzedaż i nagrody, zwraca wizyty w firmie.
Mogą one być również wykorzystywane wewnętrznie w przedsiębiorstwie do identyfikacji pracowników, którzy uczestniczą lub aktywnie uczestniczą w różnych zajęciach pozalekcyjnych.
NEGOCJACJE - taktyki mistrzów
Tyle dostaniesz ile wynegocjujesz. Jeśli tylko w połowie sytuacji to prawda, warto inwestować w szkolenia z negocjacji u najlepszych. Kurs negocjacji mocno zorientowanych na wyniki.…Inteligentny telemarketing
Dziś nie wygrywa ten kto dużo dzwoni, tylko ten kto dzwoni mądrze. Poznaj inteligentny telemarketing – zamiast akwizytora stań się challanger’em. Szkolenie telemarketing pozwala na… HR może i powinien pełnić rolę kluczowego partnera dla biznesu. Jeśli chcesz mieć realny wpływ, musisz być o dwa kroki przed wyzwaniami.
Dlatego tak ważne jest, aby mieć zaufanego partnera, który pomoże mądrze Ci się rozwijać.
Nasz „360° Newsletter HR” powstał właśnie w tym celu. Sprawdź i działaj pewniej.