Zarządzanie przez cele
Zarządzanie przez cele opiera się na założeniu, że ludzie mają tendencję do osiągania lepszych wyników, gdy wiedzą czego się od nich oczekuje i kiedy mogą powiązać swoje osobiste cele z celami organizacji.

Zarządzanie przez cele opiera się na założeniu, że ludzie mają tendencję do osiągania lepszych wyników, gdy wiedzą czego się od nich oczekuje i kiedy mogą powiązać swoje osobiste cele z celami organizacji.
Zgodnie z teorią Zarządzania przez cele, posiadanie głosu w procesie ustalania celów i planów działania zachęca do uczestnictwa i zaangażowania wśród pracowników. W tym procesie wykorzystywane są wiedza i umiejętności różnych członków organizacji . Zamiast mówić podwładnym o ich celach, menedżerowie proszą pracowników o uczestnictwo i aktywny udział w procesie, by następnie wspólnie zdecydować, jaki powinien być ich cel.
Ostatnim etapem Zarządzania przez cele jest monitorowanie przez pracowników efektów własnej pracy i porównywanie ich z wyznaczonym celem.
Zarządzanie zmianą w wymagającej rzeczywistości VUCA
Współczesne otoczenie biznesowe, określane jest jako „świat VUCA”. VUCA to akronim wprowadzony przez amerykańskich wojskowych strategów na określenie sytuacji, jaka powstała po zakończeniu Zimnej Wojny:…Zapisz się na nasz narzędziowy newsletter dla praktyków HR. Rozwijaj się z partnerem, który naprawdę rozumie HR i biznes
















