Zarządzanie w sytuacji kryzysowej (ang. crisis management)
Zarządzanie w sytuacji kryzysowej definiuje się jako serię kroków podejmowanych przez organizację w celu poradzenia sobie ze znaczącym, negatywnym wydarzeniem.

Zarządzanie w sytuacji kryzysowej definiuje się jako serię kroków podejmowanych przez organizację w celu poradzenia sobie ze znaczącym, negatywnym wydarzeniem. Kryzys zakłóca operacje biznesowe, grozi obniżeniem nastroju pracowników, szkodzi reputacji firmy i negatywnie wpływa na finanse.
Zarządzanie w sytuacji kryzysowej wymaga podejmowania decyzji w krótkim czasie, często dopiero po tym, jak negatywne wydarzenie już miało miejsce. Aby zmniejszyć niepewność w przypadku kryzysu, organizacje często tworzą plan zarządzania kryzysowego.
Ownership mindset – Menedżer architektem odpowiedzialności
Współodpowiedzialność bierze się z poczucia współwłasności, a to z poczucia wpływu, współdecydowania i powiązania celów własnych z celami firmowymi. Zapraszamy na szkolenie ownership mindset –…Zarządzanie zmianą w wymagającej rzeczywistości VUCA
Współczesne otoczenie biznesowe, określane jest jako „świat VUCA”. VUCA to akronim wprowadzony przez amerykańskich wojskowych strategów na określenie sytuacji, jaka powstała po zakończeniu Zimnej Wojny:… NEWSLETTER HR
Zapisz się na nasz narzędziowy newsletter dla praktyków HR. Rozwijaj się z partnerem, który naprawdę rozumie HR i biznes
Zapisz się na nasz narzędziowy newsletter dla praktyków HR. Rozwijaj się z partnerem, który naprawdę rozumie HR i biznes
















